Kun olen leikannut nurmikon ja sen jälkeen esim. seuraavana päivänä haravoinut, niin alkuillasta jo alkaa hirveästi unettamaan. Aamuyöstä herään hirveään päänsärkyyn.
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavia oireita. Onkohan tämä jotain allergiaa??
Päänsärky/väsymys
4
546
Vastaukset
- Allergikko
Voi tietysti olla myös allergiaa heinälle, mutta saattaa myös olla ihan rehkimisestä johtuva normaali väsymys. Haravoidessa pää saattaa olla huonossa asennossa/pitää jännittä niskaa, josta saattaa tulla (jännitys)päänsärkyä myöhemmin.
- Tuija
Enpä usko oireideni johtuvan fyysisestä rasituksesta. Haravointia ei ole niin paljon, että oireet tulisivat siitä? Voisikohan olla, että ruohon kuivaessa siitä irtoisi allergeenejä, jotka haravoidessa leviää hengitysteihin? Monesti olen tänä kesänä ruohosilppua haravoinut ja todennäköisesti saanut silloinkin oireita, mutta en ole huomannut niitä yhdistää haravoimiseen kuin vasta pari viime kertaa ihan selvästi.
- Allergikko
Tuija kirjoitti:
Enpä usko oireideni johtuvan fyysisestä rasituksesta. Haravointia ei ole niin paljon, että oireet tulisivat siitä? Voisikohan olla, että ruohon kuivaessa siitä irtoisi allergeenejä, jotka haravoidessa leviää hengitysteihin? Monesti olen tänä kesänä ruohosilppua haravoinut ja todennäköisesti saanut silloinkin oireita, mutta en ole huomannut niitä yhdistää haravoimiseen kuin vasta pari viime kertaa ihan selvästi.
Eipä tuohon osanne sanoa kuin ehkä lääkäri jotain varmempaa tietoa. Itsellä tulee hengitystieoireita jos jossain leikataan/on leikattu nurmikkoa. Haistan sen heti ja samantien menee kurkku tukkoon, ahdistaa ja henki pihisee.
Mutta haravointi on kuitenkin hieman "epätavallista" hommaa keholle, lihaksia käytetään eri asennossa kuin tavallisesti, josta voi aiheutua myös mitä erilaisimpia oireita.
Tosin päänsärky ei oikein kuulosta sellaiselta oireelta, joka aiheutuisi pelkästä heinästä.
Eipä noista voi koskaan tietää.
- allergiallinen
joskus kun minulla on päänsärkyä, huomaan allergialääkkeiden auttavan siihen, joten voi olla allergiaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982