Mulla on ollut jo vuosia sellaisia näkyjä ihmisistä, että heidän kasvonsa alkavat 'liirata' eli muuttua. Siis se on tullut jostain henkilöstä aina kerran esiin. Esim. yhdellä miesystävälläni alkoi sarvet kasvaa päähän tai jollakin näkyivät vain silmänvalkuaiset jne. Heistä tulee 'demonisen' näköisiä mutta vain hetkeksi ja kerran.
Mistä tämä voi johtua; osaako joku auttaa.
Mistä tämä voi johtua; osaako joku auttaa.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Huumeista.
No ei johdu, kun en ole koskaan käyttänyt. Ja alkoholiakin ollut juomatta helmikuussa kolme vuotta. Itseasiassa nuo liiraamiset on tapahtuneet ihan selvistä päin, jos miettii vuosien takaisiakin.
Ensinnäkin sinut pitää voittaa pelko, silloin on ihan samaa 'liiraako' jonkun kasvot tai havaitsetko jotain muuta ylinormaalia joita sanotaan psykiatriassa hallusinoinniksi. Kun voitat pelon, voit elää normaalia elämää ilman kajahtamista tai mahdollista pakkohoitoon/pakkolääkitykseen joutumista riippumatta siitä ovatko kokemasi totta vai jotain muuta. Se on kuitenkin fakta että neuroleptit eivät tee hyvää mielelle tai keholle.
Pahin mitä voit tehdä, on ajatella jotain väkivaltaista näille muuttujille, koska silloin olet loppuelämän sekopäänä. Vahvista siis mieltä ja poista epäilykset ja pelko.