Hiljasta

ei paikkakuntalainen

Hei hemmetti!Miten tämäkirjoittelu on näin vähäistä täällä?kehukaa vaikka kuinka kivoja ja nättejä daameja kylällä pyörii...ihan oikeasti.Mitä rajalle mennessä ite pyörähtänyt siinä niin aina joku silmänilo on näkyny.

43

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virolax

      No jos täällä kylillä jotain silmäniloa näkyy niin taitaa kyllä olla itänaapurista...?

      • ei paikkakuntalainen

        Onko näin?No kesällä siinä keskustan ravintolassa tyttö puhui ainakin ihan suomea ja oli ihan kiva silmänilo.


    • mnbgr

      eikö meillä ole tosiaan mitään kehuttavaa tai arvosteltavaa, jos niin on ettei täällä ole MITÄÄN:

    • Peksivaanpäreessä

      Se nainen on Haminasta ja varattu. Vain muutamalla internet mutta kaikilla vuosikymmeniä jatkunut riita naapureiden eri kylien välillä. Juoruilua piisaa ja pahanmielen levittämistä. Ai niin, ja sitä lehmänoksennusta jota syötetään ulkopaikkakuntalaisille hapanvelliviikoilla.

    • jusa

      Mut niin on myös ko paikkakunnalla. Ei tapahdu mitään....

    • Keskustellaas tästä
      • klsdklfj

        hieano on...


      • Ison Kylän Sonni
        klsdklfj kirjoitti:

        hieano on...

        Upee paikka virolahden nuorisolle juoda pussikaljaa ja rikkoa paikka heti. Olisi vähäksi aikaa nurille aktiviteettiä...


    • Kolliton :)

      Nättejä daameja Virolahdelta löytyy varmasti. Silmät auki!

      • ei paikkakunnalta

        Jep!...käväsin siellä ja totesin että nam! Syötävän söpöjä oli liikkeellä ainakin kaksi.Kohti kesää ja rinta kaarella kuin toripululla jututtamaan,tuskin ne syö tai lyö :)


      • Kaakon kolli

        Kannattaa nättien daamien muuttaa muualle miesten etsintään.


      • Kolliton :)
        Kaakon kolli kirjoitti:

        Kannattaa nättien daamien muuttaa muualle miesten etsintään.

        Miksi noin negatiivinen asenne?


      • Kaakon kolli
        Kolliton :) kirjoitti:

        Miksi noin negatiivinen asenne?

        Elämä on niin opettanut ja vähemmällä mielipahalla pääsee kun elää yksin.


    • vai silmänruokaa ja muuta virojoella,täällä ei ole mitään muuta kuin vääryyttä,kaikilta mopoilijoilta viety kortit,tietty omaa syytä ollu,toisilla lupa rakennella ja varastoida pihoilleen mitä haluaa ja toisille heti lappu käteen häädöstä jos 2 autoa pihassa,taitaa olla melkosta hyväveli hommaa.kaikki vaan kyttää toisiaan,ei edes kimppakyydit onnistu tuttujen kesken.

    • jokisilta

      täällä et paljastu voit anonyymisti kettuilla,vvvvtttuiilla,nälviä,haukkua naapurit,arvostella ulkonäöt,ihmisten pukeutumiset,ja kaikki muut jotka sinua ketkuttaa
      käytä sadantaalan tilaisuus hyväksi kyllä meillä asioita riittää joista kirjoittaa
      siis netti auki ja karseat vwiittuutuc cyberavaruuteen eli tänne

    • Kolliton :)

      Harmi, että monella on niin negatiivinen asenne kaikkeen. Oman elämän mukavuuteen voi hyvin paljon vaikuttaa ihan itse. Miksi lähteä mukaan typerään naama kurtussa kulkemiseen, toisten sättimiseen ym kakan jauhamiseen? Häntä pystyyn ja kohti uusia kokemuksia! Niitä kyllä on ja tulee, jos on vähääkään positiivista asennetta muuhunkiin kun itseensä.

      • Kaakon kolli

        No mulla ainakin menee kohtuu hyvin, että en ainakaan kulje naama kurtussa. Olet tosiaan täysin oikeassa siinä että oman elämän sujumiseen vaikuttaa vain ja ainoastaan itse. Mutta minkä ikäistä kollia Kolliton oikein itselleen etsii? :D


      • Kolliton :)
        Kaakon kolli kirjoitti:

        No mulla ainakin menee kohtuu hyvin, että en ainakaan kulje naama kurtussa. Olet tosiaan täysin oikeassa siinä että oman elämän sujumiseen vaikuttaa vain ja ainoastaan itse. Mutta minkä ikäistä kollia Kolliton oikein itselleen etsii? :D

        No mutta Kaakon kolli, tulit toisiin ajatuksiin yksin olosta? En etsi kollia, Tuskin etsimällä löytyisikään... Asiat tapahtuu ihan itsekseen :)


      • Kaakon kolli
        Kolliton :) kirjoitti:

        No mutta Kaakon kolli, tulit toisiin ajatuksiin yksin olosta? En etsi kollia, Tuskin etsimällä löytyisikään... Asiat tapahtuu ihan itsekseen :)

        En tullu toisiin ajatuksiin, silloin kun itsellä menee hyvin niin sitä tilannetta ei pidä mennä tonkimaan varsinkaan noin vakavilla asioilla.


      • Kolliton :)
        Kaakon kolli kirjoitti:

        En tullu toisiin ajatuksiin, silloin kun itsellä menee hyvin niin sitä tilannetta ei pidä mennä tonkimaan varsinkaan noin vakavilla asioilla.

        Voih, ei ole tarkotus tonkia... jos oikein viestisi ymmärsin?


      • Kaakon kolli
        Kolliton :) kirjoitti:

        Voih, ei ole tarkotus tonkia... jos oikein viestisi ymmärsin?

        Ilmaisin asiani vissiin hiukan epäselvästi. Tarkoitan että en lähde itse tonkimaan sillä että alkaisin etsimään kumppania. Ja niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaakin niin tykkään olla yksin. Ne ajat ja haaveet siitä että olisi joku toinen ovat jo kaukana takanapäin.


      • Kolliton :)
        Kaakon kolli kirjoitti:

        Ilmaisin asiani vissiin hiukan epäselvästi. Tarkoitan että en lähde itse tonkimaan sillä että alkaisin etsimään kumppania. Ja niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaakin niin tykkään olla yksin. Ne ajat ja haaveet siitä että olisi joku toinen ovat jo kaukana takanapäin.

        Ei pidä välittömästi luovuttaa, täytyy olla haasteita. Minä ainakin minä pidän siitä. Toki jos moni asia mättää, turha silloin sitkoilla. Elämässä on paljon monimutkaisia haasteita, yksi niistä on tämä yksin elo ja olo. Ollako vaiko ei...Yksin vai yhdessä. Jotenkin sitä kuitenkin kaikkein eniten kaipaa toisen läheisyyttä. Eikö?


      • Kaakon kolli
        Kolliton :) kirjoitti:

        Ei pidä välittömästi luovuttaa, täytyy olla haasteita. Minä ainakin minä pidän siitä. Toki jos moni asia mättää, turha silloin sitkoilla. Elämässä on paljon monimutkaisia haasteita, yksi niistä on tämä yksin elo ja olo. Ollako vaiko ei...Yksin vai yhdessä. Jotenkin sitä kuitenkin kaikkein eniten kaipaa toisen läheisyyttä. Eikö?

        Ei kyse ole luovuttamisesta vaan omasta halusta elää juuri näin. Kun on tähän asti päässy niin eiköhän ne mene loputkin elämästä. Eikä mätä oikeastaan mikään, nyt menee hyvin. Ja vastaus lopun kysymykseen on ei.


      • Kaakon kolli
        Kolliton :) kirjoitti:

        Ei pidä välittömästi luovuttaa, täytyy olla haasteita. Minä ainakin minä pidän siitä. Toki jos moni asia mättää, turha silloin sitkoilla. Elämässä on paljon monimutkaisia haasteita, yksi niistä on tämä yksin elo ja olo. Ollako vaiko ei...Yksin vai yhdessä. Jotenkin sitä kuitenkin kaikkein eniten kaipaa toisen läheisyyttä. Eikö?

        Ainiin, se vielä että onnea sinulle tulevaisuuteen ja siihen että asiat tapahtuisivat toivomallasi tavalla. Kun tuossa kirjotat että "ei pidä välittömästi luovuttaa", niin ei se ole enää välittömästi, siitä on aikaa jo yli 10 vuotta. Minä en ole ilmeisesti saanut naisen "käyttöohjekirjaa" kun ei silloin onnistunut :D Ja alan olla nyt jo liian vanhakin noihin asioihin, ei jaksa enää.


    • RekkaPekka1

      Hitto kuinka hyvä ruoka oli siinä puronvarressa pub:ssa vai onko se just sitte se virojoki???menen ja tiedä mutta ei oleellisesti vaikuta tähän mun asiaan.
      Tulen syömään lounasta toistekkin.
      Ruoka oli hyvää ja edullinen hinta joten kiitos.

      • -69-

        Heh! Se oli ravintola Wirta ja Virojoen varrella :)


      • Ei paikkakuntalainen
        -69- kirjoitti:

        Heh! Se oli ravintola Wirta ja Virojoen varrella :)

        Oiskohan Wirrassa hyvin kainalossa kehrääviä vapaita kissoja kainaloon jos tempasis sinne ittensä?
        Jos ei muut vastaa nii ne vapaat rapsutettavat sitte.


      • Kolliton :)
        Ei paikkakuntalainen kirjoitti:

        Oiskohan Wirrassa hyvin kainalossa kehrääviä vapaita kissoja kainaloon jos tempasis sinne ittensä?
        Jos ei muut vastaa nii ne vapaat rapsutettavat sitte.

        Tulipahan eilen käytyä Wirrassa...


      • Kolli Olli
        Kolliton :) kirjoitti:

        Tulipahan eilen käytyä Wirrassa...

        Olisit kertonut että olet menossa eikä näin että oletkin jo käynyt.Tarttee nyt tehrä salpoliisin hommeleita jotta


      • Kolliton :)
        Kolli Olli kirjoitti:

        Olisit kertonut että olet menossa eikä näin että oletkin jo käynyt.Tarttee nyt tehrä salpoliisin hommeleita jotta

        Sulla lähes mahdoton tehtävä salapoliisina... Seuraavan kerran ilmotan, paa sit kukka rinnukseen, että tunnistan :)


      • Kolliton :)
        Kolliton :) kirjoitti:

        Sulla lähes mahdoton tehtävä salapoliisina... Seuraavan kerran ilmotan, paa sit kukka rinnukseen, että tunnistan :)

        Hyvissä ajoin kerron, että 16.3 baariin


      • varrella virran
        Kolliton :) kirjoitti:

        Hyvissä ajoin kerron, että 16.3 baariin

        ok...ja tuksukin saattaa olla samassa baarissa meidän kanssa ;)


      • wetyu
        varrella virran kirjoitti:

        ok...ja tuksukin saattaa olla samassa baarissa meidän kanssa ;)

        Menkää treffipalstoille,pliis!


      • Kolliton :)
        wetyu kirjoitti:

        Menkää treffipalstoille,pliis!

        Palstapoliisi ;)
        Kirjottelen kehotuksestasi huolimatta tänne, tilaa on.
        Myös sinun viesteille...


      • Kollejaaaaah
        Kolliton :) kirjoitti:

        Palstapoliisi ;)
        Kirjottelen kehotuksestasi huolimatta tänne, tilaa on.
        Myös sinun viesteille...

        nim.merk. Kirkkovene kaipaa soutajia. Tilaa on.


      • vaikka perämies
        Kollejaaaaah kirjoitti:

        nim.merk. Kirkkovene kaipaa soutajia. Tilaa on.

        nyt tämä keskustelu taitaa kääntyä Sulkavan soutuihin.Montako paikkainen vene sulla on;)


      • kollejaaaaaah
        vaikka perämies kirjoitti:

        nyt tämä keskustelu taitaa kääntyä Sulkavan soutuihin.Montako paikkainen vene sulla on;)

        ei sitä vielä ole tarvinnu paikata..


      • mutta mullapa on
        kollejaaaaaah kirjoitti:

        ei sitä vielä ole tarvinnu paikata..

        En voinut arvata että omaat huumoria noin hyvin.Kuinka monta ihmistä mahtuu soutamaan sun venettä samalla kertaa.Äläkä vastaa ettet ole koittanu kun olet kummiskin mies ja sulla ei ole edes venettä :)


      • ohikulkija2
        Kolliton :) kirjoitti:

        Tulipahan eilen käytyä Wirrassa...

        kun siellä olet käynyt niin onko se samassa kuosissa kuin ennen n.5 vuotta sitten?Se oli sellanen pub perus paikka ilmeeltään,vai onko uudistettu?


      • -69-
        ohikulkija2 kirjoitti:

        kun siellä olet käynyt niin onko se samassa kuosissa kuin ennen n.5 vuotta sitten?Se oli sellanen pub perus paikka ilmeeltään,vai onko uudistettu?

        Sun tarttee taas käydä Virolahdella ja Wirrassa! Wirta on vaihtanut osoitetta.


    • terhakat

      minä olen sitte se kellä paita on eniten auki.

    • Kolliton :)

      Hohhoijjaa,,, olipa pettymys tuo 16.3 keikka, vaan ei yllätys.
      Eikä näkyny herraa kukka rinnuksessa tai edes paita auki...Unohdin tosin vilkuilla ympäristöä.
      Toisaalta hauskaa oli silti, likkaporukalla. Tuksun "esiintymisestä" turha mainita yhtään mitään.

      • Paita auki

        Voi halvatun hitto kun kävin siellä kyllä...mutta se halvatun "tupsu" ei ollu edes saapunu 24:00 mennessä joten sain koodia Wirran pihassa ko.asiasta joten vaihdoin maisemaa mittarilla.Jos olisin voinut arvata että mua siellä joku kaipaa paita auki niin olisin kyllä tullut.
        Kesä on alussa ja Tauski tulee nyt niin kokeillaan uudestaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe