Heips! Teen pientä galluppia opinnäytetyöhöni, jonka aiheena on anniskeluravintolan perustaminen. Tarvitsisin nyt teidän apuanne. Voitte vastata yksinkertaisesti kyllä/ei vastauksin. Kiitos jo etukäteen vastanneille, tämä on minulle tärkeää!
Ikäsi:
Sukupuolesi:
Maakunta jossa asut:
Oletko koskaan ajatellut, että yrityksen perustaminen voisi olla hyvä ammattivaihtoehto?
-
Oletko ajatellut ks. yrityksen olevan ravintola-alalla?
-
Onko sinulla oma yritys?
-
Onko yritys ravintola-alalla?
Kuinka tärkeää asteikolla 1-5 sinulle on anniskeluravintolan
koko -
visuaalisuus(ulkonäkö) -
Henkilökunta -
toiminta -
aukioloajat -
valikoima -
Pieni gallup opinnäytetyöhön -vastauksia!
3
147
Vastaukset
- gallupvastaaja
18 nainen helsinki.
olen ajatellut,olisi mukavaa perustaa oma baari tai kahvila.
ei ole omaa yritystä
koko-1
visuaalisuus-4
henkilökunta-4
toiminta-5
aukioloajat-3
valikoima-3- Työhösi
Olen rakastunut opinnäyte
- alallallaala
Kannattaa ottaa avuksi joku ulkomaalainen, niin ei tarvitse selvittää rahoituksen alkuperää, jos siinä on jotain hämärää. Pankista ei meinaan lainaa tipu.
Muutenkin helpompi saada avustuksia ja viranomaiset ymmärtäväisempiä, jos kaikki ei mene ihan lakien mukaan.
Asiakaspalvelun takia kannattaa olla edes vähän suomalaista henkilökuntaa. Ymmärtävät paremmin suomalaisten mieltymyksiä ja tarpeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977