Saako sarjatuliaseella metsästää Suomessa

Gun_Man

Olen ollut Afrikassa räiskimässä villieläimiä sarjatuliaseella, ja kysynkin saako Suomessa metsästää sarjatuliaseella?
Sarjatuliaseella saa kätevästi monta pupua kerralla laumasta lahdattua...

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saRRRRRRRja !

Kyllä saa ja pitääkin.
      Varsinkin kyyhkyskauden aluilla, kun parvet ovat sankkoja, on rynkkäri t. vst. ehdoton edellytys, eikä lupia enää oikein muille saakkaan.
      Rynkyllä on vain varmistettava, että ampumasuunta on lähes vaaka, ettei vahingossa laseta kurkiauraan.
      Meillä seurassa aloitetaan kausi suuren kaurapellonlaidassa niin, että ampujat ryhmittyvät eripuolille peltoa ja kun kyyhkyset laskeutuvat keskelle, kaikki aloittavat ammunnan yhtäaikaa.
      Monasti saaliina on satoja sepeleitä ja muutama vanhempi metsästäjä.

• uuno uneksija

Olen ollut Afrikassa räiskimässä villieläimiä sarjatuliaseella,///

ai untako olet nähnyt...sinulla on liian vilkas mielikuvitus,,koetahan hillitä sitä hiukkasen..
      vai oletko ollut jääkarhujakin singolla teurastamassa?

• Kyllä olen.

Jääkarhun seläkkeet on valmiina hangella odottamassa, eikä tarvitse itse alkaa perkaamaan.
        Ahrikassa myös norsuja ammuttiin kranaatinhettimellä. Osumatarkkuus oli sitä ja tätä, sillä joskus norsusafarilta palattiin metri-pari kirahvinkaulaa repussa mukana.

Kyllä sitä on palloa kierretty ja jos jonkinlaista on ammuttu.

• kannattaa yrittää

Afrikka on laaja manner ja sarjatuliaseita siellä käytetään pääosin ihmisten lahtaukseen. salametsästäjät tosin ampuvat niillä myös niitä villieläimikin.
      laki ei sielläkään anna mahdollisuutta metsästää sarjatuliaseilla.

Voit toki yrittää anoa lupaa kyseisiin vehkeisiin Suomesta.

• voivoivoi-i

taas kerran sai joku sairaampi havukka-aholainen tyydytyksensä kirjoittelemalla omia uniaan toisten ulottuville. Luulee kaiketi että joku huvittuu niistä tai peräti ottaa ne todesta. Väärä luulo - ainoa mitä sai aikaan on oman maailmansa tyhjyyden revittäminen palstalaisten tietoon!
      Voivoivoi ja kerran vielä VOI!

• Hyvä hirvimetällä

Sillon ku liikkuvaan tehtiin kokeita, niin piti tähdätä partaan, mutta rynkkärillä kun kerran ottaa sihdin eteen ja painaa, niin hirvi juoksee itsensä luotisuihkuun.
      Helppoa, nopeaa ja ennenkaikkea hauskaa.

Eikä tähän mitään havukka-aholaista kannata sekoittaa, ihan asiatekstiä koko ketju !

• asiaapa asiaa

"Eikä tähän mitään havukka-aholaista kannata sekoittaa, ihan asiatekstiä koko ketju !"
      Olet ihan oikeassa - Paskakin on asiaa ja oikein isolla Peellä.

• tasapuolista..

Kun kaikki punatoimittajat ovat lisäksi virallisia valtion syyttäjiä, joilla ei ole mitään vastuuta, vaan rajattomat vallat. Niin vasta painoksi täytyy metsästäjillä olla rajattomat valtuudet automaatti aseiden käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1164
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1154
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      211
      1151
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      871
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe