JAS Tekniikan juuret ulottuvat aina 70-luvun puoliväliin saakka. Omistaja Juha Saviluoto aloitti työt kamerahuollon parissa vuonna 1975, ja 1993 hän perusti JAS Tekniikan Turkuun. Pieni perheyritys on sittemmin kasvanut Suomen suurimmaksi kamerahuolloksi.
yllä lainaus canon huoltoliikkeen sivustolta josta täysjärkinen osaa ajatella kuinka yritys toimii
jos yritys ei palvele asiakkaitaan mallikkaasti se lakkaa olemasta siintä tulee entinen yritys
asiakkaat joita me kuluttajat olemme ja asikkaat joita kameravalmistajat ovat ja joitka maksavat esimerkiksi takuutöiden osuuden huoltoliikkeelle äänestävät helposti jaloillaan
jas:sin historiasta nähdään että se on menestynyt ja osaa hommansa
JAS tekniikalle
18
1530
Vastaukset
- olemme ja asikkaat
Meneekö niin huonosti, että pitää alentua tällaiseen?
- Onneksi minulla
Menee niin hyvin, että ei tarvitse alentua Canonin ja Nikonin muovirempeleisiin,
joita pitää kiikutella takuuhuoltoon. Onhan se kamalaa, kun Anttilan 299€ maksanut
oikein järkkäripaketti menee rikki, kuis ne Thaitytöt tollee jätemuovista tekevät
kameroita ja objektiivejä, jotka eivät kestä käyttöä? - väärin sammutettu
"olemme ja asikkaat"
kyllä maalaispoika osaa myös pyytää näppihäiriötään anteeksi
"elikkäs" sori kaikille pilkun pökkijöille ja etenkin kielitietelijöille että myös suomenkielen opettajille pilkunnussijoita unohtamatta törkeästä kirjoitusvirheestäni
en käytä pilkkuja enkä pisteitä ja muutenkin kirjoitan aika tökerösti koska koulusivistykseni on sillä tasolla ettei tarvitse välittää oikeinkirjoituksesta
""Meneekö niin huonosti, että pitää alentua tällaiseen?""
en oikein ymmärrä alemmuutesi määritelmää minulla itselläni menee kuitenkin hemmetin mukavasti eikä maalaiselämällä ole mitään yhdistävää tekijää jas:siin
asiaton arvostelu toisaalla ko. yritystä kohtaan innosti maalaispojan kirjoittamaan palstalle onhan se kannoni ja muutama lasi mullakin kassissa
se vain on niin et palstalla on toisilla hirvee hätä kun kamera joku nappula ei relaa ja
toiset näkyy sitten olevan pilkun nussijoita jotka arvostelee toisten oikeinkirjoituksia ja tekniikan testejä pilkun puolikkaan tarkkuudella
hyvää jatkoa kuiteski (ilman oikeinkirjoitusta) sun kameraharrastukselle - Jos on pahasti särki
Onneksi minulla kirjoitti:
Menee niin hyvin, että ei tarvitse alentua Canonin ja Nikonin muovirempeleisiin,
joita pitää kiikutella takuuhuoltoon. Onhan se kamalaa, kun Anttilan 299€ maksanut
oikein järkkäripaketti menee rikki, kuis ne Thaitytöt tollee jätemuovista tekevät
kameroita ja objektiivejä, jotka eivät kestä käyttöä?Voi tulla ihan aikuistenoikeesti antaa uusi rimpula hyllystä takuuvaihtokorjaamosta ja kirjottaa lappu siitä.
- Jos on pahasti särki
Jos on pahasti särki kirjoitti:
Voi tulla ihan aikuistenoikeesti antaa uusi rimpula hyllystä takuuvaihtokorjaamosta ja kirjottaa lappu siitä.
halvemmaksi
- eos mark III
Onneksi minulla kirjoitti:
Menee niin hyvin, että ei tarvitse alentua Canonin ja Nikonin muovirempeleisiin,
joita pitää kiikutella takuuhuoltoon. Onhan se kamalaa, kun Anttilan 299€ maksanut
oikein järkkäripaketti menee rikki, kuis ne Thaitytöt tollee jätemuovista tekevät
kameroita ja objektiivejä, jotka eivät kestä käyttöä?taas pitää olyn myynin mollata kilpailijota raukkamaista
- Mie se vaan
Henk.koht. on Jas hyvin palvellut. Nyt tuli Kuningaskuluttajassa 18.1. pahempi tapaus julki.
Hometta sanottiin olevan linssien välissä. Vieraan tutkijan mukaan se oli vettä, joka oli mennyt sinne jo tekovaiheessa.
Antoi kyllä hieman huonon kuvan firmasta.- Prominent
Jos muistan oikein asiakas ei jättänyt objektiivia lähempään tutkintaan.
Ongelma olisi todennäköisesti selvinnyt ja korjattu.
En usko JAS-TEKNIIKAn pilaavan hyvää mainettaan turhanpäiväisyyksillä. - tuttu tutkiJa
"vieras tutkiJa" ei sitten ollut tajunnut veden ja homeen yhteyttä edes kotonaan?
- voisi olla näinkin
Prominent kirjoitti:
Jos muistan oikein asiakas ei jättänyt objektiivia lähempään tutkintaan.
Ongelma olisi todennäköisesti selvinnyt ja korjattu.
En usko JAS-TEKNIIKAn pilaavan hyvää mainettaan turhanpäiväisyyksillä.Teki ihan oikein, kun tutkitti puolueettomalla taholla tuon virheen. Jas tekniikalla ei olis ikinä virhe selvinnyt. Yleensä virhe olis asiakkaan aiheuttamaksi todettu ja lasku sen mukainen. Jas tekniikan pitää kumartaa valmistajiin päin ja mihin se silloin pylly osoittaa .... "asiakkaan aiheuttamaan virheeseen".
- Mikko_Miekka
Oma viimeaikainen kokemus JAS-tekniikasta ei kovin korkea. Kamerani oli huollossa ja korjauksessa oli epäselvyyttä - jätin kaksi soittopyyntöä korjauksen tehneelle mekaanikolle, mutta ei koskaan soittanut.
Joten kovin hyvä maku ai huollosta jäänyt! En ihmettele enään Mika Pohjosen kokemuksia. Ikävä vaan, että kamerahuollossa ei taida muita toimijoita takuuhuollossa olla. - Cannonni
Omat kokemukseni JAS-tekniikan palveluista ovat pääosin plussalla. Oman kamerani JAS-tekniikka lähetti Saksaan korjattavaksi. En tiedä korjaako JAS-tekniikka itse enää mitään vaan lähettääkö se kaikki työt Saksan Canonille.
- Mikko_Miekka
Kykkö korjaavat..Helsingissä.
- Hintakartelli
Ko. firma on hankkinut joidenkin merkkien osalta monopoliaseman korjaustöissä ja se valitettavasti näkyy hinnoissa. Alalle mahtuisi hyvin kilpailua ja tekijöitä.
- pettynyt pohjanmaalt
hei! lähetin kameran jas tekniikalle turkuun huoltoon, viat laukaisian ja zuumin vuoksi, 2kk en tiedä kamerastani mitään, kun alan kysellä. olemme pudottaneet kameran ja kameran ulko kuoret irvistelee, muovinpalat tulevat ulos laukaisian alta mikä ei ole ollut kameran vikana meiltä lähdettyä huoltoon jastekniikka turkuun. mitä pitäis tehdä, onko kokemusta moisesta.
- Sepi Susi
"huoltoon jastekniikka turkuun."
turun tauti on paha ku pääsee iskemään - Hyvävelijärjestö
Sepi Susi kirjoitti:
"huoltoon jastekniikka turkuun."
turun tauti on paha ku pääsee iskemäänJASS ja UPS, yksi kokemus takuukorjauksesta ja varmast viiminen.
- Yak
Hyvävelijärjestö kirjoitti:
JASS ja UPS, yksi kokemus takuukorjauksesta ja varmast viiminen.
Meillä on myös negatiiviset kokemukset ko. firmasta. Tosin kyseessä ei ole kamera, vaan tulostin, johon tuli pikkuvika 1,5 kk oston jälkeen. Lähetettiin muka UPS:n kautta, mutta postilla meni, vaikka sivuilla _sanottiin_ toisin (nyt on sivujakin korjattu ja puhutaan lisäksi postista) ja tulostin meni kuljetuksessa ihan palasiksi. Eivät suostuneet tekemään vahinkoilmoitusta UPS:lle. Meillä olisi ollut mahdollisuus on-site-huoltoon, mutta kukaan ei tästä tiedottanut, kun tulostinta oltiin toimittamassa huoltoon. Eivät myöskään ota mitään vastuuta.
Nyt on uusi tulostin sen merkkinen, ettei tarvitse kyseisen firman kanssa olla enää tekemissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628