Mihin myydä fantasiakirjoja?

Scifi-kysymys

Osaisiko joku neuvoa, mihin myydä englanninkielisiä fantasiakirjoja? esim. Robin Hobb'ia, Stephen Diasia ym.

Itselleni tulee mieleen lähinnä Risingshadows.net.

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karikokke

Huuto.net

• kk-uuu

tori.fi

• Moikka!

Tarkennatko hieman, että miten haluat myydä? Onko Sinulla uusia kirjoja vai paljon jo luettuja?

Eli tuotko kirjoja maahan vai haluatko raivata tilaa kirjahyllyyn?

Jos käytettyjä myyt, niin luulen, että nuo ylläolevat lienevät parhaita vaihtoehtoja. Ja kenties myös divarit olisivat kiinnostuneita niitä ostamaan.
      Jos taas Sinulla on iso kasa uusia kirjoja, niin homma onkin hieman haastavampi.
      Suosittelisin siinä tapauksessa listaamaan muutamia kirjakauppoja ja soittelemaan vaihteiden kautta henkilöille, jotka vastaavat sisäänostoista.

Toivottavasti pääset kirjoistasi eroon! :D

• B. P. Baker

Kiitos vinkeistä! Hobb'ia, Caravania, Eddingsiä ym. englanniksi. Noin sta kpl.

Finlandia -kirjan tarjous oli 20centtiä kirja. Hiltunenkin tarjoaa parempaa.

Olen ollut kaikessa kirjalliseen liittyvässä mukana vuodesta 1978. Nuo ostajat so.divarinpitäjät vasta hassua/pisipäistä porukkaa ovat. Menestyvä vesipääkin stadissa puhuu yhtä ja lupaa toista ja sitten kun myy, "sesonki meni jo".

No; divari on luuserin vika ja ehkä arvokkain tapa pitää itseään "elämänsä Auteur'ina"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe