Mulla imuttaa filuja YLEENSÄ n. 1 KiB molemmin puolin. Miten saisi nopeammaksi? Olen testannut laittaa Use small sen bufferin päälle ja vaihtaa tyyppiä ja hubia keneltä haen mutta on kummiskin hidas!!! Konekkin pätkii kun DC on hakemassa tiedostoja. Voitteko kertoa muuten hyviä hubeja?
Sairaan hidas DC++
5
743
Vastaukset
- Pazi
No esim. nuo Finx Hubit on ihan hyviä.
Mulla kyllä yleensä tulee yleensä kaistan täydeltä
512/512 yhteyhs.
Siitähän se riippuu loppupelissä paljonko tavaraa tulee paljonko on vasta puolella kaistaa vapaana.
ei varmasti tule kovaa jos on joku 512 yhteys ja kymmenen slottia auki ja slotit vielä käytössä. - pallopää
Kyllä sulla on omassa yhteydessä tai virustorjunnassa se ongelma. F-secure ainakin jarruttaa kaikkea toimintaa ja palomuurit kans.
Itse oon pärjänny nortonin corporation versiolla.
10/10 yhteydellä tulee yleensä n.200kiloa sekunnissa
eli jos sulla on modeemi niin.....- hmm
pallopäälläkin on ilmeisesti jotain häikkää jos 10/10 tulee 200kb vauhtia...
mulla on 2M yhteys ja tulee 250-280 vauhtia kun lataa joltain kenellä on 10/10 - Mikael90
hmm kirjoitti:
pallopäälläkin on ilmeisesti jotain häikkää jos 10/10 tulee 200kb vauhtia...
mulla on 2M yhteys ja tulee 250-280 vauhtia kun lataa joltain kenellä on 10/10Miten saan poispäältä turvallisesti F-securen?
- ....
Mikael90 kirjoitti:
Miten saan poispäältä turvallisesti F-securen?
älä ota pois päältä... jollet halua käyttää niin vaihda se johonkin toiseen ohjelmaan... kuten nortoniin, tai vaikka pandaan...
silloin kun itse käytin f-securea niin minulla se ei hidastanut nettiä/konetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517