Miten yleistä anaaliseksi?

Minni

Miten yleistä on anaaliseksi? Siis noin about kuinka monet harrastaa? Suuseksiähän harrastaa lähes kaikki paitsi tosi uskovaiset tai estoiset tai vanhat, mutta onko monia jotka eivät lämpene peppuseksille. Itse pelkään peräpukamia, eikä se ulosteen läheisyyskään kiehdo, saati sitten se että poikaystävä innostuisi siitä enemmän kuin tavallisesta seksistä.... En siis ole mikään teini vaan 24 ja normaalin seksihistorian omaava.

23

5283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mandy

No, näitä palstoja lukiessa voisi kuvitella anaaliseksin olevan suhteellisen yleistä, koska asiaa koskeviin keskusteluihin vastaavat yleensä ne, jotka anaaliseksistä pitävät.

Mutta eipä taida loppujen lopuksi olla hirveän yleistä. Itse en harrasta, eikä miestänikään onneksi kiinnosta. Ystävistänikään (niistä, joiden kanssa asiasta on joskus ollut puhetta) ei kukaan ole innostunut asiasta. Eikä kyse todellakaan ole mistään estoisuudesta, vaan siitä, että ei vaan kiinnosta.

Ei siis kannata kuvitella, että "kaikki tekee sitä".

• Nainen25

Minulla on ollut 4 kumppania, joista 2 useamman vuoden seurustelusuhdetta. Kukaan kumppaneistani ei ole ehdottanut peppuseksiä, enkä itsekään ole sitä kaivannut.

• suikkailija

tuo on vaikea kysymys, johon ei voi vastat kuin omilla kokemuksillani..

olen ollut tähän ikään mennessä (27) reilun kolmenkymmenen naisen kanssa, joista ensinnäkin noin neljä on ollut aktiivisesti bi, noin kolmannes on halunnut ja pitänyt peppuseksistä, yli puolet ainakin kerran kokeilleet ja loput sitten jo inhosivat pelkkää ajatustakin.

tuossa aika realistisen tuntuinen jakauma.

• Anonyymi

Peppuseksi on valtavan ihana kokemus. Varsinkin thaitytöt ja kiinalaiset tytöt rakastavat sitä yli kaiken vanhoissa kulttuureissa, kun kalu porautuu herkullisesti tosi tiukkaan anaaliin. He kerjäsivät lomamatkoilla anaalseksiä innokaasti, koska liukasteilla pystyy hyvin ohittamaan anuksen sulkijalihakset. En minä ainakaan ole katunut koskaan anaaliseksiä. Varmistun etukäteen siitä, että tyttö pitää todella paljon peppuseksistä, kerjää sitä aina ja on muutenkin valmis kaikkiin asentoihin, joihin vain mielikuvitus antaa rajat. Apteekista saa aina upeita liukasteita. Suosittelen niitä kaikille, joilla on vakaa tarkoitus aloittaa tosi nautinnollinen seksielämä.

• jore

Kokemukseni mukaan moni on sitä _kokeillut_, mutta aika harva sitä harrastaa kovinkaan säännöllisesti. Peppuseksi vaatii valmisteluja ja ainakin minun lähipiirissä seksiä harrastetaan enemmänkin mielijohteesta kuin suunnitelmalisesti.

Mielenkiintoinen kommentti: "normaalin seksihistorian omaava". Toisille parinvaihdot ja muut kinkeilyt ovat normaalia seksiä kun taas toisille lähetyssaarnaaja;)

• Kultamuna

Vaimo, rakastajatar ja osa tyttöystävistä antaa. Osa saa myös anaaliorkkuja mikä on aina miehen mieleen.

• jaksat..

haaveilla ja häiriköidä jokaikistä juttelu ketjua.
        mene hyvä mies ja hanki oikea elämä ja lakkaa elämästä haaveissa....
        ps. on myös terveyspalveluita ja laitoksia jotka voisivat (ehkä) auttaa sinua

• -ISO-Jorma-

Olen nussinut pitkälti toistasataa muijaa ja vain neljää olen porannut persreikään...Yksi oli todellinen anaalihullu ja vaati jortikkaani,vaikka se on todella iso ja paksu usein sinne kakkoseen...Oli siitä ihan mukava mirri,mut muuten ei ollu sit kaksinen eukko.

• fLikka

Joissakin kulttuureissa se oli ainoa keino ennen avioliittoa, kun piuti säilyttää neitsyys ja osaksi ehkäistä raskautta.

Itse en ole saanut siitä pukamia ja osaan tyhjentää suolen kakasta. ;-)
      Sitä kai harrastetaan enemmän kuin mainostetaan julkisesti, kunasiaan liittyy kaikkia uskomuksia jne.
      Meillä se on yksi osa täyttä seksielämää.

• ma_anaaliset

Anaalisexi ei ole kovin outo juttu. Loppujen lopuksi moni tiedostamattaan anaaliseksiksi pitää ja kiihottuu anuksen seudun hyväilystä...

Anaaliyhdyntää ei tarvitse pelätä, sillä se ei tuota vahinkoa kun sen suorittaa tieten, taiten. Minulla pukamaongelma katosi sen myötä, koska verenkierto parani.

Mistä peräisin etteivät iäkkäät myös harrasta suuseksiä??

• mies35

En ole koskaan saanut. Joskus olen vaimolle varovasti ehdottanut, mutta ei ole herunut.
      Ei kuulemma mahdu, mutta onhan se muillakin mahtunut. Ei kai 18cm/13cm kalu nyt niin suuri ole?

• narttu

Aika yleistä, sen mukaan mitä seurapiiristäni tiedän. Noin kolmanneksella se on ihan osana makkarielämää ja puolella satunnaista. Osa tutuista ei pidä penetraatiosta ollenkaan, mutta jos sormilla hyväily lasketaan , niin tilasto kasvaa...

• Pepusta nauttiva

Niin ei varmaan niin yleistä kuin kuvitellaan, aivan kuin suihinotto tai nuoleminen. Aina ja korostan AINA kannattaa tehdä asioitasen mukaan kuin itseä kiinostaa jos peppu ei viehätä níin ok ei sitten, ei sitä ole pakko rassata mitenkään. Ja etenkään tuntea itseään mitenkään huonommaksi tai epänormaaliksi. Ei minuakaan kiinosta naisten sääret erottisessa mielessä mitenkää, vaikka on niitä jotka on niistä aivan "hulluna". Asioita voi kokeilla mutta ei koskaan, siis EI KOSKAAN vastentahtoisesti, toiki voi olla toiselle mieliksi omasta tahdosta ok.
      Kesän loppuja ja kaikkea kivaa, on iloja ilman peppuakin ;))

• tyttönen

Kerran kokeiltiin mielijohteesta. Ei kiehdo enää kun on kerran kokeillut. Se oli silloin himon keskellä jotenkin mahtavaa, mutta näin jälkikäteen todella se ulosteen läheisyys inhottaa. Ja se oli siinä kivun ja nautinnon rajalla se kokemus. Ei sattunut varsinaisesti, mutta oli todella "täysi" olo. Mun mielikuva on että ystävistäni noin puolet on kokeillu, mutta ei kukaan ole sen vakituinen harrastaja. Pitäydyn jatkossa mieluiten muissa seksin iloissa. Tuntuu että seksissä usein viehättää jokin mitä ei ole aikaisemmin kokeillut. Siitä vaan kokeilemaan kerran, jos haluaa selvittää nauttiiko siitä.

PS. Nauttiiko miehet siitä peppuseksistä suunnattomasti? Onhan se paljon tiukempi reikä, mutta eikö se ulosteen läheisyys inhota teitä?

• Anonyymi

Jos paskaa pelkää ksnnattaa jättää persehommat meille jotka ei sitä pelkää. Mää nautin perseseksistä pillun lisänä, on ihan mieletöntä panna kaunista naista perseeseen. Silloin on saanut naisen kokonaan ja nainen on antautunut sulle kun päästää sut perseeseen.

• Anonyymi

Jos oma nainen ei antaisi persettä vaihtoon menis. Ei tule sormusta pihtarille

• Anonyymi

Saako miehen laittaa vaihtoon jos se ei itse anna persettä tai pane perseeseen käskystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako miehen laittaa vaihtoon jos se ei itse anna persettä tai pane perseeseen käskystä?

Saa. Mä oon kanssa niitä panomiehiä joilla on varaa vaatia persettä naiselta. On mulla naisia ollut jotka ei ole antanut ja tikkaan pillusta ilon irti ja vaihtoon. Jos ei persettä vakisuhteessa anna niin leikin vaan sellaisen naisen pillulla. Ei toivoakaan että olisin tosissani. Sitten on ollut niitä jotka tykkää kun panen perseeseen ja kumpikin nauttii. Perse on hyvä lisä mauste ihan must

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa. Mä oon kanssa niitä panomiehiä joilla on varaa vaatia persettä naiselta. On mulla naisia ollut jotka ei ole antanut ja tikkaan pillusta ilon irti ja vaihtoon. Jos ei persettä vakisuhteessa anna niin leikin vaan sellaisen naisen pillulla. Ei toivoakaan että olisin tosissani. Sitten on ollut niitä jotka tykkää kun panen perseeseen ja kumpikin nauttii. Perse on hyvä lisä mauste ihan must

Kerron miehelle terkkuja, että nyt on uudet säännöt talossa..

• Anonyymi

Ehkä tämä asia ei sellainen josta Tilastokeskus tekee tutkimusta. Ihan villi arvaus on se, että 95% ihmisistä harrastaa seksiä ja heistä 85% analiin ainakin kerran. Mutta kuinka moni esim 20v päästä vielä säännöllisen epäsäännöllisesti? Kaiketi viidesosa tai kolmasosa. Osalla se loppuu esim siihen ettei oma puoliso pidä asiasta ja elämän muut asiat ajaa ohi. Jotkut hankkii sivusuhteen jossa tehdään samoja asioita kuin kotona ja saadaan myös peppuseksiä. Tuon olen kuullut naisen kertomana. Toinen minkä nainen kertoi oli se ettei ollut kuvitellut nuorena että koskaan sitä tapahtuu. 40v jälkeen kun tuli ero ja kohtasi uuden ihmisen niin tuli vastaan tilanne jossa kaikki muuttui.

• Anonyymi

Ehkä ne jotka on ottaneet munaa peppuun voisi vastata. Tuolla oli yhden kertomus yhdestä kerrasta. Kannattaa ehkä kokeilla vaikka useampi kerta ennenkuin lyttää asias. Eikä se tunne munasta kakkosessa se pahin ongelma ole. Muna voi tuntua hyvälle mutta se ihminen jonka muna on ei. Terveisin junnuja asian kokenut poika.

• Anonyymi

Peppuseksiä aika usein. Ja suuseksiä puolin ja toisin.
      Olen uskovainen, ja vanha, lähes 60v nainen. Eli ei pidä luulla, että vain villit nuoret harrastaisivat seksiä.
      Sinulle sanoisin, tee sitä mistä sinä tykkäät, älä sitä mistä jotku muut tykkää. Sinulla on vielä aikaa opetella ja oppia kaikkea kivaa, mutta ennen kaikkea, toivottavasti löydät sellaisen miehen jonka kanssa teillä on yhdessä kiva kokeilla ja tehdä juuri niitä juttuja mistä te molemmat tykkäätte.

• Anonyymi

Olen sinua aika paljon nuorempi mies. Mielestäni kommentissa on paljon hienoja asioita. Tietenkin jokaisella on omat taustat jotka tekee elästä sellaisen kuin se kunakin aikana on. M1970)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6404
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe