Onko ketään Annukassa olleita linjoilla 1969-70. Ajettiin Riosta malmia eurooppaan.
M/S Annukka Aarnio
8
634
Vastaukset
- Saara Aarnio
On
- errewrgegre
Pia Aarniossa kävin usein ................. hmm tiedäthän?
- Lauri Espoosta
Olin Annukka Aarniossa 1971-72. Ajoimme Riosta malmia Hollantiin ja/tai Belgiaan, leikkupuimureita Porto Alegroon ja myöhemmin Kanadasta ja New Orleansista vehnää ja maissia Englantiin ja Venäjälle.
- Turbo Lada
Itse en ole ollut, mutta tunnen henkilön jonka työkaverin veli meimasi lähteä.
- Tenkka
Olin kyseisenä aikana Annukassa (mesuna).
- viinat kanissa...
No mutta? Loviisalais idiootti ei ole vielä ilmoittautunut, oli "ykän" perseen nuolija.
Sittemmin itsekin chieffi, vittumainen elämätön ihminen. Sai kyllä sittemmin ansionsa mukaan "lohjalaista kalkkia" luina....... ;) - hullu oulusta
Koska aloittaja lähti m/t Borviin ?
- mbe320cdi1
Läksin heti keväällä 1970 kun maksoin ulos Annukasta Amsterdamissa. Sieltä pyyhälsiin Antwerpeniin Suomibaariin ja sitten Norjan myllyym listalle. Viikon päästä sitten sain jobin Happy Dragoniin. Siinä olin vuoden ja kävin suomessa kääntymässä ja takas Antwerpeniin. Oli kesäkuu 1971 kun menin Borwiin Rotterdamissa. Siinäkin vierähti vuosi. Sitten ulosmaksu ja loppukesästä 1972 menin Polarlandiin jossa vierähtikin melkein 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618