Olen vasta seurusteluvaiheessa ja olis tarkoitus hankkia lapsia tulevaisuudessa ja siksi kysyn? Autaako tulevaan maidoneritykseen jos imetän nyt poikaystävääni ja totutan rintani imettämiseen?
Voinko imettää!
6
261
Vastaukset
- apua...
Mitä?????????????????????????????????????????????????????
Tää on vissiiiiiii niiin PROVO!!!!!!!!!- Itsekkin imenyt!
Ei se provo ole, sillä sitähän harrastetaan paljon jo esiaviollisessa suhteessakin, siinä toivossa että heruis paljon maitoa sitten kun sitä tarvitaan.
- näinon
Joo, kyllä auttaa. Muistakaa myös se,että riittävällä stimulaatiolla mieskin voi erittää maitoa. Mikäs sen kätevämpää kuin imettävä isä!
- mama from hell
Mikä helv.kiire..? Maito nousee sitten tarpeeseen kun lapsi on syntynyt..etukäteen se voi jopa estää raskaaksi tulemista.Voi hyvä tavaton!
En voi ku olla pelkkä kysymysmerkki ja kysyä että mitä hemmettiä
?- ...............
Tuskin tuo kysymys nyt ihan tosissaan esitettiin, mutta eihän se toki maidoneritykseen auta. Ei edes siihen rintojen totuttamiseen, koska poikaystävä on todennäköisesti jo sen verran kauan sitten vieroitettu, ettei hänellä ole enää oikea imuote hallinnassa. Joten huvikseen voi yrittää, mutta muuta hyötyä siitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732