Miten ulkopuoliseen ihastuminen on vaikuttanut parisuhteeseesi? Kerro samalla hieman kuinka paha ihastuminen on kyseessä ja onko sinulla suunnitelmia/toiveita tilanteessa.
Ihastunut varattu: miten menee kotona?
53
12175
Vastaukset
- täs sit jotai vaa
no tietty pillua puuttuu kotona jos ihastuu johonkin mut voihan olla myös ettei oma nainen ole se ruusunen vaan esim kauneuteen ja myös luonteeseen ihastuu. No nussimaanhan ois nasta päästä
- naiselta -miehelle
On kyllä aika pahanlaatuinen ihastus kyseessä. Mielessä, unissa on tämä mies kaiken aikaa. Haluaisin antaa hänelle hellyyttä. Haluaisin ottaa häneen yhteyttä, mutta en uskalla. Hänkin vaikuttaisi olevan minusta kiinnostunut. Toivoisin että voisimme viettää kahdenkeskistä aikaa ja katsoa miten tilanne kehittyy.
Oma parisuhde, se olemassa oleva ok, mutta silti jotain puuttuu. - friday i'm in love
Parisuhteen tylsyys ja seksittömyys vaikutti ihastumiseen. Nykyään olen ihastumisautomaatti. Ensimmäinen oli tosi "paha", nykyään otan rennommin. Ei ole suunnitelmia kenenkään suhteen, yritän vaan nauttia elämästä.
- girrrrrrl
Mielestäni elämässä täytyy ottaa riskejä, eikä aina tyytyä siihen mitä on tai haaveilla siitä mitä voisi olla.. Saattaa sitten kiikkustuolissa jälkikäteen harmittaa! Ja tiedän kyllä, helpommin sanottu kuin tehty! Kumpaa sitten kuuntelee sydäntä vai järkeä?
- näin
Sydäntä kannattaa kuunnella.
On ihmisiä, jotka vaihtaa puolisoa kuin sukkia, mutta erityisesti jos ei ole vielä lapsia kuvioissa mukana, suosittelen lämpimästi vaihtamaan jos siltä tuntuu. Toinenkin löytää ihan varmasti uuden ennemmin tai myöhemmin, mutta toisen perään haikaillut vuodet ovat elämän tuhlaamista.
Itse olen ollut ihan liian kiltti ja uskollinen aina heti seurustelun alkuajoista saakka, vaikka olisi varmasti ollut sopivampiakin tarjolla. Olenkin, kiitos tuon ominaisuuteni, elänyt vuosikaudet aika rankassa parisuhteessa ja nyt on jo lähteäminenkin monimutkaisempaa kun on lapsia ja omaisuutta. - eiaavistustakaan
4 ja puoli vuotta vierähtänyt on mieheni kanssa. Olemme avoliitossa. Minulla on herännyt tunteita toista kohtaan, työpaikalla ne on huomioitu. Siitä on annettu jo suoranaisia kommentteja. On hyvin todennäköitä että välillämme vallitsee jokin suurempi yhteys. En vain uskalla heittäytyä. Mieheni on kaikinpuolin paras, mutta jotain puuttuu. Se on hankalaa miettiä vaihtoehtoja kun kaikki on yhteistä. Auto-asunto-lemmikki-elämä. Voi olla että annoin itselleni mahdollisuuden tähän uuteen ihastukseen, koska mieheni meni sanomaan minulle että "ei ole vielä varma" kun yritin saada hääpäivän lukkoon. Tuntuu kuin oisi matto vedetty alta. Äitiäkään ei ole kelle puhua. Kavereille en uskalla uskoutua.
- 19+10
Ei muuten mutta seksiä on enemmän kun tietyistä syistä kuvittelen Hänet sänkyyn. Ihastuminen on erittäin vakava.
Suunnitelmana on unohtaa koko juttu.
Toiveena on että Hän osoittaisi myös välittävänsä mutta sehän toisaalta vasta kauheaa olisi, kun järki ei nytkään kulje.- ei perus toope
Kaks ysille. Ehkä hän välittääkin mutta ei ole vielä varma sinusta eikä rohjennut ottaa riskiä et kaikki menis "vituiks" heh
- perheellinen mies
niinpä, itselleni kävi juuri niin, että pakka meni ihan sekaisin kun ihastukseni antoi vastakaikua. Nyt en oikein saa nukuttua kun mietin moraalikysymyksiä ja ajatukseni pyörivät vain sen ympärillä miten voisin viettää aikaa hänen kanssaan. Minunkin piti vain nauttia siitä kevyestä ihastumisesta ja piristää sillä elämää mutta nyt olen sitten korviani myöten tässä suossa...
- 2+3+5+7+11+13+17...
Taisin ihastua aika palavasti silloin, vaikka tarkoitus ei ollut yhtään. En jotenkin osaa luottaa tunteen aitouteen, jos se perustuu vaan negatiivisemman tunteen peittämiseen. Sen enempää kuin lohtuun tai laastarointiinkaan. Entä intohimo sitten? Onko se sallittua? Pahiten pelkäsin sitä, että myös luonne kolahtaa. Kolahtihan se. Ja mikä on parisuhteen määritelmä? Missä hetkessä? Yhdessä asuminen? Siinäkin tapauksessa, että toinen on tapaillut muita kohta puoli vuotta? Onhan sitä oltu on/off ennenkin... Itse olen välitilassa. En tahdo jäädä, mutta en uskalla lähteäkään. Pitäisi ensin oppia olemaan yksin. Onneksi mitään ei ole vielä tapahtunut sentään. Ajatuksenkin tasolla aikamoinen sekamelska. Kuten tämä viestikin varmaan.
- Kuizkaaja
Kuuntele "numerohirviö" sydäntä. Yksin et opi olemalla huonossa suhteessa.
Varattuna ihastumiseen. Niin. Joku asia ei kotona voi olla hyvin, jos ihastuu ulkopuolisiin tai pettää. On mielestäni kaikkia kohtaan olla ensin parisuhteessa ja siinä samalla deittailla "mahdollisuuksia". Rohkeasti kuuntelemaan omaa sisintä ja miettimään mitä itse haluaa. Se tulee olla selvillä ennen uuteen ryhtymistä. - 2+3+5+7+11+13+17...
Kuizkaaja kirjoitti:
Kuuntele "numerohirviö" sydäntä. Yksin et opi olemalla huonossa suhteessa.
Varattuna ihastumiseen. Niin. Joku asia ei kotona voi olla hyvin, jos ihastuu ulkopuolisiin tai pettää. On mielestäni kaikkia kohtaan olla ensin parisuhteessa ja siinä samalla deittailla "mahdollisuuksia". Rohkeasti kuuntelemaan omaa sisintä ja miettimään mitä itse haluaa. Se tulee olla selvillä ennen uuteen ryhtymistä.Tiedän 100 prosenttisen tarkasti mitä haluan, sen toteutus vaan ontuu. On helppoa käskeä toista olemaan rohkea, mutta eri asia olla sitä itse. Minä en ole parisuhteessani(ex?) ikinä pettänyt, mutta minua on petetty rankasti ja usein. Sitäkin olen joutunut miettimään, että missä se pettämisen raja menee? Itse olen päättömän ihastunut ilman toimintaa, mutta onko se oikeasti yhtään hyväksytympää kuin satunnainen tarpeidentyydytys suhteen ulkopuolella? Tai onko oma ihastumiseni vastareaktio suhteessa kokemaani huonoon kohteluun? Ja kenen syy on se, että parisuhteessa seksi ei toimi? Helppo laittaa naisen syyksi, mutta todellisuus on toinen... Miten kenenkään itsetunnon edes pitäisi kestää sitä, että tulee ensin seksuaalisesti torjutuksi ja heti perään petetyksi? Ja oli mullakin ihastuksen alkutaipaleelta lähtien seksihalut nousussa, niitä vaan ei pääse purkamaan mihinkään. Erään ensimmäisen katseen jälkeen (älkää kysykö miksi käytän tätä ajanlaskun määreenä) suhteessani on heilutettu peittoa alle yhden käden sormilla laskettavissa oleva määrä. Näistäkin suurin osa taisi jäädä puolitiehen ennen loppumistaan. Kyllä tuollainen saa kenen tahansa itsetunnon nolliin. Oon mä silti nykyään jo paljon paremmassa kunnossa kuin aikanaan. Et joo... Kunnon avautuminen vaihteeksi. Pelokasta perjantaita vaan kaikille.
- 8+15
Olin hetken ehkä(?) ihastunut yhden jutun jälkeen. Tai no, en ole varma siitäkään. Vaikea erottaa mikä on ihastumista ja mikä uuden ihmisen kanssa sekstaamisen huumaa.
Tunne meni kyllä erittäin nopeasti ohi ja sitten tulikin sellaista "mitä tuli tehtyä" häpeää.
Kotona kun ei voinut kertoa, niin oli kyllä vaikeaa.- kuizkaaja
Jos katumus tulee, niin silloin kannattaa miettiä miksi syyllisyys. Koska on tunteita petettyä kohtaan?
Vaikkei seksiä olisi ollut ihastuksen kanssa, niin kannattaa pohtia onko ihastunut vain ihastumisen tunteeseen vai henkilöön. Näille asioille kannattaa ottaa aikaa. Pelissä voi olla paljon. - kuizkaaja
kuizkaaja kirjoitti:
Jos katumus tulee, niin silloin kannattaa miettiä miksi syyllisyys. Koska on tunteita petettyä kohtaan?
Vaikkei seksiä olisi ollut ihastuksen kanssa, niin kannattaa pohtia onko ihastunut vain ihastumisen tunteeseen vai henkilöön. Näille asioille kannattaa ottaa aikaa. Pelissä voi olla paljon.Ps. Suhde voi olla huono vaikka olisi vielä seksiä. Kaikki muu voi olla todella huonosti.
- 19+19
Ihastumisen syitä on varmaan yhtä paljon kuin ihastujia. Joskus voi olla paikallaan vaihtaa uuteen, joskus taas ei. Itse olen näissä olosuhteissa valmis vaihtamaan, jos tästä jotain tulee, vaikkei sekään helppo ratkaisu olisi mutta uskon, että pidemmän päälle oikea.
Totta kai jokaisella esim naimisissaolevalla on jonkinlaisia tunteita puolisoaan kohtaan, vaikka sydämessä olisikin toinen. On ihan luonnollista tuntea huonoa omaatuntoa tai murehtia toisen jaksamisesta. Se ei silti tarkoita, että olisi hyvät edellytykset olla parisuhteessa yhdessä.
Tuo seksiasia on mielenkiintoinen, minäkin olin alkuvaiheessa halukkaampi kuin pitkään aikaan, koska olin niin himoissani nähdessäni ihastuksen silmissäni jatkuvasti, mutta nyt on alkanut tuntua siltä, että oman kanssa ei pysty.
aloittaja- miäs vaan
Minusta on jo vuosikausia tuntunut, että olen mennyt aikanaan naimisiin ja perustanut perheen "vääristä syistä", eli lähinnä koska niin kuuluu tehdä tietyssä elämänvaiheessa ja päällisin puolin näytämme hyvin tasapainoiselta ja onnelliselta parilta. Puolisoni on edelleen syvästi rakastunut minuun, ja pystyn jollain tasolla näihin tunteisiin vastaamaan niin, että tilanne jatkuu toistaiseksi.
Vaan ongelma onkin, että meillä on erilaiset kiinnostuksen kohteet (vaikea enää keksiä yhteistä tekemistä), erilaiset kaverisuhteet (vaimoni on erakko luonteeltaan, joten emme kumpikaan juuri omaa ystäviä/tuttavaperheitä), erilainen tarve läheisyydelle jne. Tuntuu että vaimoni on henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti ripustautunut minuun.
Minun on vaikea ajatella aikaa, jolloin olisimme kahden, kun lapset ovat muuttaneet pois. Vaikka tilanne on jatkunut pitkään ja pikkuhiljaa muuttunut ahdistavammaksi, valintana on lähinnä ollut yksinäisyys tai jatkaminen - ja olen valinnut jälkimmäisen.
Parin vuoden ajan minulla ja naisppuolisella työkaverillani on ollut jonkinlaista, hyvin viatonta, kipinöintiä, mutta koska kumpikin ovat varattuja tahollaan, en (eikä hänkään) ole ottanut ratkaisevaa askelta eteenpäin. Nyt sai kuitenkin kuulla, että hänen pitkä parisuhteensa on kariutunut, ja tajusin samalla, että hän on lähettänyt minulle pieniä viestejä siitä, että toivoisi enemmän.
Samalla nuo kipinät leimahtivat, ja se mitä tunnen tällä hetkellä on jotain aivan uutta. En muista tunteneeni nykyisen kumppanini kanssa vastaavaa ihastumisen huumaa edes silloin suhteen alkuvaiheessa.
Tämä ei jää pelkälle kevyen ohimenevän ihastuksen tasolle, mutta minulla ei taida riittää rohkeus ottaa ratkaisevaa askelta. Painin melkoisen sisäisen ristiriidan kanssa....
- elämä_on...
Samaa mieltä olen tuosta.. tottakai puolisoaan kohtaan on tunteita, vaikka itse parisuhde olisinkin kuollut. Olisi epänormaalia jos ei yhtään välittäisi enää ihmisestä jonka kanssa on pitkään yhdessä ollut. Se onkin sitten toinen juttu pystyykö tai haluaako kyseisen ihmisen kanssa jatkaa pariskuntana, voiko tämän ihmisen kanssa olla aidosti onnellinen.
Parisuhde on kahden kauppaa. En usko,että kumpikaan osapuoli voi olla tyytyväinen suhteeseen oikeasti, vaikka toinen saattaisi kuvitella,että "vain minä" olen se joka on tyytymätön.- 19+19
Ja hei, pitäisikö elää parisuhteessa, johon ei ole tyytyväinen? Jokaisella on vain yksi elämä, ja jos se menee miellyttäessä muita, voi olla että vanhana katuu. Olkoonkin vaikka toinen tyytyväinen parisuhteeseen, jonkun verran pitää ajatella myös itseään, koska kukaan muu ei yleensä sitä sinun puolestasi tee.
- =92
Varattu ja ihastunut toiseen varattuun. Ystäviä yritetään olla .
Vaikeaa ei ole koska molemmat pelkäävät tilannetta ja ottavat etäisyyttä.
Pettäminen ei ole mielessä, ja varmasti fyysinen kontakti voisi johtaa ikävään tilanteeseen jopa eroihin.
Helposti voi olla ihastunut omaansa ja vieraaseen samaan aikaaan.
Vähän pelotttaakin tulevaisuus - 18+5
En usko, että kaikkia parisuhteita on tarkoitettu koko elämän kestäviksi. Joillain käy onni kun ovat onnellisia yhdessä vielä 40 vuotta sitoutumisesta, mutta kaikille ei käy niin hyvin.
- missyoualot
Täällä myös varattuun ihastunut varattu. Ystäviä ollaan, mutta vaikeaa se on, sillä ihastuminen on molemminpuolista. Tilanne on jo kerran johtanut pettämiseen ja nyt välttelemme tilanteita, joissa näin voi käydä. Nykyinen suhde on kuollut jo aikaa sitten molemminpuoliseen luottamuspulaan, mutta silti ollaan tavan vuoksi yhdessä. Kuitenkin ihastus vierailee unissani lähes joka yö ja valveilla hänen syliinsä kaipaan.
- 8+14
Näitä tapauksia en ymmärrä: miksi ette eroa ja rupea suhteeseen rehelliseltä pohjalta? Elämä voisi olla paljon helpompaa. Ja elämä on lyhyt, ei sitä kannata noin tuhlata.
- mies 38
8+14 kirjoitti:
Näitä tapauksia en ymmärrä: miksi ette eroa ja rupea suhteeseen rehelliseltä pohjalta? Elämä voisi olla paljon helpompaa. Ja elämä on lyhyt, ei sitä kannata noin tuhlata.
Oma hyvinvointi vastaan 5 ihmisen hyvinvointi (vaimo lapset). Elämä ei ole vain itseä varten.
- valotar xx
Seksiä en ole tämän miehen kanssa harrastanut mutta mieli teki kyllä..Tilanne vaan oli senkaltainen että siihen ei ollut mahdollisuuksia.Ihastumisen tunne oli pitkään sydämessä mutta on hiipumassa..Ei mitään realistisia mahdollisuuksia tavata komistusta..että kiva oli kuitenkin tavata edes kerran :)
- Enkelin tavannut
Kävi saman lailla erään naisen kans et elettiin kuin pariskunta yks iltapäivä ilman seksiä mut suudelmia kylläkin ja voi mahdoton miten ihastuin tähän blondiin,aivan käsittämättömän upea kokonaisuus jota edelleen ajattelen vaik kohta vuosi jo mennyt
- Mieheni tietää...
Ihastuin varattuna varattuun. Hän teki aloitteen. Pakitti, ja mikäpäs siinä jos sai siten virtaa suhteeseensa. Mutta ei mitään fyysistä siis. Se oli elämäni suurin virhe, eikä tule toistumaan. Oltiin kai kuin sisko ja veli mieheni kanssa...
- 5+4
Olen kuullut tai lukenut jostain,ettei kannata pitkässä parisuhteessa "säikähtää" jos tälläisiä ihastumisia tulee, että se on kuulemma "normaalia" ja ohimenevää =D
Voi olla, mutta se ei enää kuulu pitkään suhteeseen,että täytyy toisen lakanoissa pyöriä..
Entäpä tälläinen "normaali" ihastuminen, milloin sen kuuluu sitten mennä ohi? kuukauden vaiko puolen jälkeen? Milloin asioille täytyy todella alkaa tekemään jotain? jos vaikka "se oikea" käveleekin sitten ohi, kun ei itse uskalla tehdä asian suhteen mitään, kuten lähteä parisuhteesta joka on vain pelkkä "tapa".
Kertokaapa jos jolloin kokemusta asiasta mitkä ovat teillä ne syyt miksi huonoon suhteeseen "haluaa" jäädä, vaikka olisi tosissaan toiseen ihastunut. Yhteiset lapset kyllä ymmärrän jotenkin.- ronppu
Yhteiset lapset, velvollisuudentunto. Omalla kohdallani vaimoni aikanaan nosti minut ns. suosta, auttoi minua rakentamaan itsetuntoni kohdalleen, mutta samalla ripustautui minuun tavalla joka ahdistaa (hänellä ei ole omaa elämää, ei omia ystäviä, ei omaa työtä jne). Koen että olen kiitollisuudenvelassa.
- oihvoih
Ihastuminen on ihanaa, mutta toisaalta ahdistavaa jos on parisuhteessa!!!!
- blondii kiitos
Juu näin just. Jos on pienet ympyrät täytyy toimia tosi varovasti.
- 20+8
Olen alle 35v mies ja ihastunut 10v nuorempaan naiseen varattuna. Hänkin on varattu. Olen ottanut häneen yhteyttä ja niin kauan kuin en paljastanut ihastustani pystyimme juttelemaan, mutta kun paljastin sen niin hän ei halua pitää mitään yhteyttä. Tätä on kestänyt ainakin 6 vuotta enkä pääse tunteesta eroon. Viimeksi näin hänet vilaukselta ostoskeskuksessa ja kaikki palasi mieleeni sen parin sekunnin aikana.
En halua enää edes parisuhdetta hänen kanssaan mutta olisi mahtava vielä joskus katsoa silmiin ja jutella. Meili tai tekstari häneltä jossa hän kertoisi omista tunteistaan tai niiden puuttumisesta olisi hienoa saada.- 9+6
Mitäpä jos soittaisit tai laittaisit viestiä hänelle jossa kertoisit tunteistasi ja pyytäisit häneltä vastausta.
- 20+8
9+6 kirjoitti:
Mitäpä jos soittaisit tai laittaisit viestiä hänelle jossa kertoisit tunteistasi ja pyytäisit häneltä vastausta.
9 6: Laitoinkin ja hän pyysi etten ottaisi enää yhteyttä. Olen tavallaan löytänyt toisen hänen kaltaisensa ihastuksen (lähes kuin kaksoisolento), jonka kanssa voimme olla ystäviä ja meillä on hauskaa yhdessä.
- Anna jo olla
Ei hemmetti sentään, sehän on jo selvää ettei se nainen ole missään nimessä kiinnostunut olemaan tekemisissä "niin hän ei halua pitää mitään yhteyttä". Anna siis olla sen ihmisen rauhassa, äläkä vaivaa häntä enää. Yritä päästä eroon tuosta pakkomielteestäsi hyvän sään aikana ettei mene poliisiasiaksi.
- Vastaa oikealle
Mitä varten et käyttänyt 20 8:lle tarkoitettua vastaa-painiketta? Siihen taisit vastailla.
- 20+8
pillua pitäs saaha....
- hankala tilanne.. :(
Ihastumiseni laatu on pahinta mahdollista. Suunnitelmia ja odotuksia on paljonkin, mutta tuskin koskaan toteutuvat. :(
Kotona menee todella huonosti, melkein jo eroa tässä suunnittelen ahistaa vain ku toinen suunnittelee häitä meille. :( En tiedä haluanko naimisiin tuon nykyiseni kanssa vaiko ihastukseni kanssa. Nykyiseni kanssa en koskaan saisi lapsia, mutta ihastukseni kanssa niitä saisinkin, koska hän niitä haluaa.
Sanoin ihastukseni ei kammoa kotitöitä vaan tekee niitä siinä missä minäkin. Nykyiseni taasen ei suostu tekemään mitään kotitöitä.
Olenko onnellinen? En. Haluanoo erota? Ehkä jos ihastukseni haluaa minusta suhdetta tms.- .....
Alkaako nimesi H:lla?
- hankala tilanne :(
..... kirjoitti:
ehkä alkaa ehkä ei...kuinka niin?
..... kirjoitti:
Annan vinkin jos tunnistat mut niin ota yhteyttä. Sillä selkiää olenko sama vaiko eri. En ala itsestäni täällä mitääm kertoilemaan.
..... kirjoitti:
Tai vielä parempi, jos et uskalla yhteyttä ottaa niin vinkkaa silmääs ku seuraavan kerran nähdään. ;)
- Paljastava
hankala tilanne :( kirjoitti:
ehkä alkaa ehkä ei...kuinka niin?
kirjoitustyyli ;)
- hoo moilanen
Mun vaimoni on hieno ihminen, ehkä hienoin jonka tunnen. Mä en vain oikein pysty antamaan vastakaikua hänen tunteilleen, kun se jokin on puuttunut oikeastaan aina. Nyt sitten tämä mun ihastuminen on sen verran vakavaa laatua, että tunnen oikeasti löytäneeni nyt se oikean. Vaan jos lähden siihen kelkkaan, rikon perheeni ja tuhoan tämän ihanan ihmisen unelmat.
Eli ei ole vaikuttanut vielä, mutta johonkuhun sattuu. - NUR EIN LEBEN
YRITTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET OTTAA PUOLISOITTENNE KANSSA KESKUSTELUYHTEYS, MITÄ KUMPIKIN TODELLA HALUAA PARISUHTEELTA JA ELÄMÄLTÄ. TURHA SITÄ VASTAUSTA TÄÄLTÄ ON HAKEA, TAI SIVUSUHTEISTA. KUNNIOITTAKAA TOINEN TOISIANNE!!!
- Ihastumismagneetti n
Tunnistin itsessäni tuon "ihastumismagneetin", se on kuin sisäänrakennettu piru joka ei jätä rauhaan, jota ei saa off nappulalla pois päältä.
Kun katson elämääni taaksepäin, olen aivan liian monesti ihastunut pikaisesti hyvin moneen toiseen mieheen suhteemme aikana. Olen myös pettänyt, en lakanoissa peuhannut mutta pienempää suudelmaa ollut ja mieletön morkkis aina pitkään, mutta ajan kanssa taas unohtuu ja sama kierre jatkuu. Koskaan en ole silti halunnut lähteä toisen matkaan, kerran koitimme puolikkaani kanssa (ennen lapsia parikymppisinä) erota ja katsoa löytyykö jostain joku toinen ihana, vaikka olimme erossa, olimme koko ajan yhdessä ;) Palasimme yhteen.
Yhteistä elämää yli toistakymmentä vuotta, hyvää elämää kaikkine mausteineen, mutta silti - ihastumismagneetti ei jätä rauhaan. Katseeni rekisteröi salamannopeasti ympäriltäni missä vaan sen "jonkun", on se sitten hyvännäköinen tai muuten silmänruoka..hemmetti. En siis ala pettämään tälläisten kanssa tietenkään mutta ärsyttää tämä oma minä jolle en vaan voi mitään. Sekään ei tietenkään auta, että itse olen ihan nätti ja saan katseita osakseni, tai mieheni sanoo jonkun vilkuilevan minua tms. Onko ikäänkuin "pakko" testata "loppuun" asti - kelpaanko? Onko tuttua kenellekään? Parantuuko tästä?- samanlainen ku sinä?
Minua ahdistaa ja vanne puristaa rintaa. Varattu n flirttaili minulle usein mutta muuttui yllättäen kylmäksi. Koetan nyt ajan kanssa parantua ja olla menemättä enää paikkaan jossa yleensä hänet näen. Ahistaa....
- ihastumismagneetti n
En osaa vastata tuohon. Itse en vieraiden kanssa ole koskaan uskaltanut lähentyä, vaikka olisi ketä niin en. Yleensä ihastuminen käy juuri jollakin lailla tuttuihin ihmisiin, ajan kanssa, kun tutustuu niin voi käydä hassusti ja jotka tasan tietävät elämäntilanteeni , tuntevat ehkä puolisonikin ja tuntuvat "turvallisilta" muutoinkin, sellaisilta jotka ovat luonteeltaan hyvin samanlaisia kuin itse olen, jotka ehkä itsekin toimivat tietämättään tai tiedostamattaan samoin kuin minä. Silloin "pelisäännöt" ovat selkeät. Ja jotta väärinkäsityksiltä vältyttäisiin ( en siis päivät pitkät katsele tai metsästele muita) niin viimeisen 10 vuoden aikana on ollut vain tasan 1 ihastus ja sekin sitten vakavampaa sorttia, tosin kun hän laittoi puoltoista vuotta sitten etäisyyttä ei tunnesyistä mutta muista tekijöistä, niin olenpahan minäkin kuutamolla, millasen kaverin oikein kohtasin...vertaiseni?
- Niin ihastunut
olen, että lopetin avoliittoni (jossa toki paljon muutakin vialla) ja nyt lähden opettelemaan omaa elämää. Katsotaan sitten myöhemmin, miten tämä ihastukseni jaksaa odottaa itsenäistymistäni.
- Sanaton.
Minä olen ihastunut sinkkuun miesystävääni ja en häntä saa mielestä. Ihastun muutenkin herkästi ihmisiin,kerran ihastuin jopa bi naiseen,mutta se meni ohi viikossa. Olen miesystäväni kerran nähnyt kasvotusten,muttei nyt juuri ehditty puhua silloin,kun mulla oli sinne paikkakunnalle pikainen reissu ihan muista syistä. Tiedän kyllä,että se miesystävä on minusta myös kiinnostunut,mutta enpä oikein tiedä tulisiko siitä koskaan mitään pysyvää. Olen itse varattu ja siinä menee kyllä paremmin,kun hyvin mutta silti en saa tätä ihastusta mielestä.
- 13+4
Miksi tenttaat?
Mihin käytät tiedot?
Kenelle?
Kuka?
Mitä?
Häh?
Mitä se sulle kuuluu? - voiteitänaisia
Voiko varattu tuntea mustasukkaisuutta suhteen ulkopuolista ihmistä kohtaan? Itsellä on tilanne missä ihastuin varattuun, nyt kumminkin olen huomannut että silmäpeliä olisi toisenkin naisen kanssa, olen miettinyt jos alkaisin yrittämään tätä toista naista. Ongelma on vaan että kun kumpikin nainen on samassa työpaikassa, että voisiko tästä tulla ongelmia, leikinkö tulella?
Ymmärrän että tämä nainen on varattu johon ensiksi ihastuin, thats it, mutta en voi ikuisesti odotella josko se eroaisi, vaikka kuinka hymyillään ja katsellaan pitkään toisiamme. - tarkkasilmäinen
Ihan päin persettä menee, mutta menköön...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743