Kipua keuhkoissa

tuula682

Osaako joku kertoa onko syytä huoleen kun keuhkoissani tuntuu kipua lähes jatkuvasti? Teen raskasta ruumiillista työtä ja töissä se tuntuu vielä voimakkaammin. Välillä niinkuin joku muljahtaisi keuhkoissa ja välillä kurkussakin tuntuu kipua. Ja välillä tuntuu verenmaku suussa. Työnteko tuntuu joskus hieman raskaalta ja tapahtuu hitaasti. Tupakkaa en polta, joten siitä tämä ei johdu. Kun olen rauhassa sohvalla niin kipu hellittää.

6

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -52kohta

kyllä itse olisin huolissani asiasta.
      varsinkin jos se sohvalla helpottaa,niin kysehän on rasituskivusta

• Henna

Kannattaa varata lääkärille aika, jotta asiaa tutkittaisiin.

• jussi...........

Lääkärille heti,eivät keuhkot tunne kipua vaan sulla on sydänvaivoja.

• jussi........... kirjoitti:

Lääkärille heti,eivät keuhkot tunne kipua vaan sulla on sydänvaivoja.

Tokihan keuhkoputkentulehdus on hyvin kivulias tapaus. Tiedän kun olen kokenut niitä lapsesta asti. Vasta yli keski-ikäisenä kohtaus oli niin raju, että se pakotti lääkäriin.
        Jankutin lääkärille kokeneeneeni keuhkoveritulpan. Lääkäri torppasi väitteen nopeasti katseltuaan otettuja rtg-kuvia. Keuhkosi pinnat ovat aivan arpia täynnä, sanoi.

Tilanteessa tulehdustila oli kestänyt jo viikon. Sinnittelin vahvalla lääkekuurin avulla niin kauan, koska projekti oli pakko saada valmiiksi. Antibiootikuuri tuhosi tulehduksen viikossa.

Pitää mennä terveyskeskukseen pyytämään rtg-lähetettä, jos hengittäessä tuntee pistävää kipua. Pitää myös tehdä jonkunlainen keuhkojen tilaa kartoittava PAH-puhalluskoe. Apteekitkin tietävät näistä.
        Pitää

• Keuhko tulehdus

Minulla on välillä ihan samaa ongelmaa.
      Keuhkoputken tulehdus, on aika vakavaa.
      Heti kun menet lääkärille, hän tutkii asiaa, ja lähettää sinut mahdollisesti sairaalaan, pidempiin tutkimuksiin...
      Toivottavasti tämä auttoi :)

• annelee2

Mulla on ihan sama juttu. En voi edes imuroida kun alkaa hengittäminen sattua. Pitää mennä sohvalle lepäämään hetkeksi niin menee ohi. Ja kylmän ilman hengittäminen sattuu myös. Vaikea käydä edes lähikaupassa kävellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      153
      2510
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      153
      2256
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1973
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1887
    5. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1364
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      197
      1222
    7. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1025
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      194
      931
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      324
      930
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      694
    Aihe