Uusi suhde ts naiseen

Suhde ts naiseen katkesi monen vuoden jälkeen. Olisi mukavaa löytää uusi nainen
jonka kanssa voisi seurustella.
Olisiko eteläsuomessa vapaana 30v-50v itsensä kanssa toimeentulevaa ?

15

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän taustalla

      Uteliaisuuttani kysyn että katkesiko suhde puoleltasi sen vuoksi että kyseinen transnainen sai hoitoprosessinsa päätökseen. Usein tuo on syynä kun transnainen muuttuu muiden naisten kaltaiseksi.

      Muutenhan seurustelu kiinnostaisi mutta kun etsit transnaista ja minä taas olen nainen, vaikkakin transtaustainen. Alkaa hieman hälytyskellot kilisemään.

      • ei kaatunut. olin koko prosessin ajan tukena ja senkin jälkeen pari vuotta yhdessä.
        moninaiset muut syyt joita tässä nyt en ryhdy kertomaan.
        eli jos kiinnostaa niin voidaan sitten niistä asioista keskustella naamakkain kunnolla


      • flinckj kirjoitti:

        ei kaatunut. olin koko prosessin ajan tukena ja senkin jälkeen pari vuotta yhdessä.
        moninaiset muut syyt joita tässä nyt en ryhdy kertomaan.
        eli jos kiinnostaa niin voidaan sitten niistä asioista keskustella naamakkain kunnolla

        Miksi haet seuraa nimenomaisesti transtaustaisista naisista?

        Minä olen tuberkuloositaustainen nainen. Sillä en ole treffiseuraa ikinä saanut.


      • miehekkäin

        . . ."syynä kun transnainen muuttuu muiden naisten kaltaiseksi."

        Onpa se hienoa, että mieskin voi muuttua ihan muiden naisten kaltaiseksi, minulla sitä mahdollisuutta ei ole eikä tule koskaan olemaan vaan pakko muuntautua mieheksi, vaikken haluaisi, mutta koska olen äärimmäisen miehen näköinen nainen . . näin se vaan nyt on.


      • eseaxsfda
        miehekkäin kirjoitti:

        . . ."syynä kun transnainen muuttuu muiden naisten kaltaiseksi."

        Onpa se hienoa, että mieskin voi muuttua ihan muiden naisten kaltaiseksi, minulla sitä mahdollisuutta ei ole eikä tule koskaan olemaan vaan pakko muuntautua mieheksi, vaikken haluaisi, mutta koska olen äärimmäisen miehen näköinen nainen . . näin se vaan nyt on.

        Ei ole mikään pakko, kukaan ei voi pakottaa elämään miehenä jos et itse halua. Tuntuu jotenkin että henkinen kestävyyskykysi ei ole kovin vahva kun annat periksi ympäristön vaatimuksille (oikeammin oletuksille).

        Samalla "vaivalla" voit hakeutua erilaisiin hoitoihin, jopa leikkauksiin jolla ulkonäköä voi muokata naisellisempaan suuntaan. Tai sitten elät vaan pää pystyssä äijämäisenä naisena ja sillä selvä.


    • oli kai naivia odottaa asiallisia vastauksia

      • trdresr

        Täällä jutut karkaa nopeasti ketjun aiheesta. Aloituksesikaan ei oikeastaan kuulu tälle palstalle, seuranhakuun on olemassa eri palstat mm. täällä Suomi24:llä.


      • Kyllä, tällä palstalla hyvin harva antaa asiallisia vastauksia. Toisaalta tänne ei kannata tulla myöskään mainitsemaan seuranhausta sillä silloin sut myöskin leimataan pervoksi. Näin se vaan menee täällä, onnea kuitenkin etsintään.


    • Juuh
      Pitää keksii muuta

      • Ex-ts-nainen

        Pistin sulle viestiä aiheesta


    • miehekkäin

      Mullekin kelpais normaali mies jos siis sellainen mies jota kiinnostaa todella maskuliinisen ja miehekkään näköiset naiset.

    • kyllä kävis tuokin varmaan ihan hyvin
      ihminen itsessään ratkaisee

      • Minulla on nyt rekisteröity nimimerkki ja sähköpostiin voi halukkaat kirjoitella.

        miehekkäin


    • Ihan mukavienkin kanssa tässä on saannut jutella.
      Asiaakin voi siis puhua eikä vaan kettuilla ihmisille.

    • vissijuttu

      Joo minä olen kyllä vapailla markkinoilla.

      Tule ensi viikon lauantaina heculekseen, niin sieltä minut löytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe