Hei! Haluaisin vähä apua laihutukseen, ruoan suhteen. Liikun hyvin ja olen yrittänyt syödä terveellisemmin, mutta silti normaalisti, en halua ruveta millekkään dieetille, haluan syödä ihan normaalisti mutta terveellisesti. Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kg. Haluaisin saada -10 kg puolessa vuodessa, toivottavasti onnistuu! Haluaisin kuulla teiltä hyviä ja terveellisiä ruokia, mitä kannattaa syödä ja mitä kannattaisi jättää pois. Olen netistä yrittänyt tutkia,todella paljon, ja olen saanutkin ihan hyviä vinkkejä, mutta ajattelin kokeilla vielä jos saisin tätä kautta vielä parempia neuvoja. Kiitos kaikille etukäteen! :)
Apua laihdutukseen
16570
1
122
Vastaukset
- se on kylläkin
Lutikka. Eikä ae siellä paljoa kokie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302748
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562207Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251773- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641308- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721260- 891075
- 90999
- 129942