Heipadei , eli tulin tuossa keskiviikon paikkeilla kipeäksi ja tartteisin oikeesti jelppii ! Tuntuu et oon kokoajan kipeenä ! Pahimmillaan kuume on noussut sinne 39 ... Ja tää on jotenki et mul ei oo oikee muuta ku se korkee kuume , että tässäkö on sitten taas vuoden influenssa -,- Haluaisin kouluun .. Tosi masentavan kuulosta , mutta kiitos nikseistä jos jtn tiiätte :)
Tässä lista mitä olen tehnyt parantumisen eteen:
1. yritän nukkua reilusti mutta tuntuu etten saa oikein millään unta !
2. syönyt tänä aamuna 2 särkylääkettä , eka ei tuntunut vaikuttavan...
Miten saisin yöt nukuttua kun aina, vaikka sen särkylääkkeen otan niin se korkea kuume nousee ! Tänäkin aamuna noin 5 aikaaan kuume nousi jälleen sinne 39 .. ): sit kaiken kruunaa se ku ei jaksa nousta hakee lääkettä juotavaa ja äiti nukkuu ... Oon tosi kiitollinen jos voitte ees vähän nopeuttaa tätä...
kuume pois ! (kiitos)
13 vee jelppii jee !
0
122
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4542054- 1631347
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871113- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58685