Edelleen vesirajassa..;) *jatkoa*

"pikkutyttö;)"

Suorastaan sulan syleilyysi...

Lämmin kehosi tuntuu ihanalta omaani vasten viileässä vedessä. Sileä ihosi hankautuu ihoani vasten, voisin vaikka vannoa että se kipinöi. Puristan jalkani tiukasti ympärillesi ja annan voimistuvasta tuulesta johtuvien pienten aaltojen keinuttaa minua vartaloasi vasten.

Hampaasi kalisevat kylmyyden tunteesta. Naureskelen sinulle, olet vedessä kuin pakotettuna, vasten tahtoasi. Koko vartalosi vapisee. Jokin luonnollinen vaisto pakottaa minut kietomaan käteni ympärillesi ja hieromaan selkääsi, jospa edes vähäsen lämmittäisin sinua. Hymyilet suloista hymyäsi ja suutelet minua. Takerrun sinuun kuin takiainen villapaitaan.

Tunnen kostuvani entisestäni. Peniksesi hankaa huuliani vasten. Olet kuin jaloilla ja komealla naamataululla varustettu vibraattori siinä täristessäsi. Liikun sinua vasten aaltojen tahtiin. Tartut pakaroihini hellillä käsilläsi ja keinuttelet minua sylissäsi.

Kohottaudun hiukan ylemmäs, ujutan käteni reiteni ohi ja tartun lämpimään, sileään kaluusi. Kättäni edestkaisin liikutellen hankaan itseäni vatsaasi vasten. Tunnen pehmeiden huultesi vaeltelevan kaulaltani alaspäin, suutelevan rintojani vedenpinnan rajaan asti ja jäävän suukottelemaan ihoani hajamielisesti. Lähetät pieniä sähköiskuja vartaloani pitkin, värisen sylissäsi kuin haavanlehti. Huulesi kulkevat taas ylöspäin, solisluun yli ja kaulaani pitkin korvanlehdelle. Tiedät että jumaloin huultesi pehmeää kosketusta. Tahdon sen joka paikkaan.

Hieron paisuvaa elintä kädessäni, rakastan sen sykettä sormiani vasten. Toinen käteni liukuu ihoasi matkan varrella hyväillen alaselkääsi. Hyväilen jäntevää selkääsi ahmien samalla ihania silmiäsi ja huuliasi silmilläni. Liu'utan käteni pakarallesi, puristan. Sivelen ihoasi selkää pitkin ylös niskaasi, toinen kätesi painuu takaraivolleni ja painat kasvoni kiinni kasvoihisi, molempia lämmittävä suudelma kestää kauan.

Raavit kylkiäni hellästi, värisen. Se kutittaa mutta tuntuu samalla ihanalta. Hymyilet ja painat kätesi takaisin pakaroilleni. Nousen yhä ylemmäs syleilyssäsi, ohjaan kädelläni peniksesi huulteni väliin. Työnnät lantiotasi minua vasten, hankaus sen kun kasvaa. Uudestaan ja uudestaan, nopeammin.

En kestä enää sellaista härnäystä, luultavasti sinäkin haluat jo lämpimään. Raotan sormillani turvonneita, pulleita huuliani ja terskasi painuu aavistuksen sisälleni. Työnnät hitaasti lantiotasi vastaan, vedät minua pakaroitani puristaen lähemmäs. Kiedon käteni kaulaasi ja antaudun sinulle täysin. Henkäisen nautinnosta kun painut yhä syvemmälle, lopulta pohjille asti. Suutelen sinua keinuen hitaasti edestakaisin, hyvin pientä liikettä.

Liikerata alkaa kasvaa pikkuhiljaa suuremmaksi. Käsilläsi ohjaat liikkeitäni ja työnnyt vastaan. En voi pidätellä huokauksiani, tunnut ihanalta. Ilokseni huomaan ettet vapise enää eivätkä hampaasi kalise. Kai alat sulaa pikkuhiljaa.

Seisaallaan sinun on hankala liikkua, enkä minäkään ole helpoimmassa mahdollisessa asennossa. Rannemmassa on tarpeeksi matalaa jotta pääset istumaan ja minä syliisi. Astelet laituria kohti hitaasti minua sylissäsi pidellen. Ilahdun kun et laske minua alas vaan kannat minua yhä, vaikka vedenpinta laskee uhkaavasti vyötäröösi asti ja yhä alemmas. Toivomme siinä vaiheessa molemmat ettei kukaan sattuisi liikkumaan hiljaisella tiellä suoran näköetäisyyden päässä.

Istut laiturin eteen, vesi yltää sinua ylävatsaan asti. Tulen hajareisin syliisi. Tartun ahnaasti hiljaa sykähtelevään kaluusi ja hieron sitä hetken, ennenkuin istun sen taas sisälleni. Hitaasti se painuu syvemmälle, täyttymisen tunne saa minut puuskaisemaan ihastuksesta. Liikun hitaasti ylös alas, kaikki lihakseni jännittyvät äärimmilleen. Silmäni painuvat kiinni. Haparoit kätesi ottamaan tukea sammaloituneen laiturin lankuista.

Työnnät vastaan kun laskeudun sinua vasten. Hyvää rytmiä on aluksi hankala löytää, ja kun se viimein löytyy, loppu on pelkkää ilonpitoa. Vesi läsikyy ja laituri keinahtelee. Välillä suustani pääsee nautinnon vaikerointia, huohotamme molemmat. On hyvä hidastaa väliin, painan sinut istuallesi ja lukitsen nilkkani alaselkääsi. Suutelet minua pitkään ja intohimoisesti, sylissäsi lepäävää vartaloani hyväillen. Liikkeet tulevat kuitenkin väistämättä pian takaisin, lantioni alkaa hangata sinua vasten, ja kohta aallot läiskyvät taas laiturin puurakenteeseen.

Huippuni alkaa lähestyä, huohotus muuttuu jatkuvaksi ääntelyksi, käteni vispaa klitoristani holtittomasti. Juuri parhaalla hetkellä innostumme kuitenkin liikaa ja luiskahdat ulos minusta. Turhautuneita huokauksia purkautuu suusta jos toisesta. Sitä ei kuitenkaan kannata jäädä murehtimaan, henkäisen nautinnosta kasvoillesi kun työnnyt minuun taas. Olen aivan varma että katseesi kiinnittyy pieniin, pomppiviin rintoihini kun suljen silmäni. Nännit töröttävät terhakkaasti ja kovina, vesi todella on hieman kylmää...

Huippu lähestyy taas. Istun sylissäsi ja liikutat minua käsilläsi ylös alas. Yritän liikkua itsekin, mutta se on hankalaa. Tuntuu liian hyvältä että voisi keskittyä rytmiin. Yht'äkkiä näen jotain vaatteidemme luona. Jokin siellä liikkuu, aivan varmasti. Katseeni nauliutuu tuohon (kuviteltuun?) kohteeseen. Kuiskaan sinulle että siellä varmasti on joku. Sinäkin käännyt katsomaan laiturin yli. Nousen sylistäsi laiturille ja kävelen katsomaan mikä siellä liikkuu. En kuitenkaan näe mitään, tunnen itseni jokseenkin hölmöksi... Tulen takaisin luoksesi, istut laiturilla pyyhe päällä.

Istun viereesi. Vinkkaat katseellasi eräälle kalliolle joka on näköetäisyyden päässä. Näen saman kuin sinäkin, joku on katsellut touhujamme kokoajan.. Kalliolla on ainakin kolme ihmistä, oikein näköalapaikalla. Suuni loksahtaa auki. Kun toivun yllätyksestä kysyn sinulta nauraen, näitkö heidät kokoajan. Sanot tietäneesi heidän olevan siellä. Nauramme molemmat, saivatpahan hekin jotain katseltavaa...

Emme enää mene takaisin "uimaan" kylmään veteen, vaan puemme päällemme. Kun olemme lähdössä kävelet vielä laiturin päähän ja katsahdat kalliolle. Kyllä vain, hävyttömät tirkistelijät ovat poissa. Tottakai he lähtivät kun show loppui. Samassa auto jarruttaa tien viereen, ja samat tirkistelijät alkavat vaihtaa vaatteita. Silloin otamme jalat allemme ja poistumme paikalta vähin äänin... Ehkä olemme ensi kerralla jossain rauhallisemmassa paikassa harjoittamassa hellyyttä...



Mie rakastan sinuu Jari :)! Kiitos noistakin hetkistä Siulle...

6

5691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Tositarina siis? *wow* aika hyvi.. ;) *10*

    • Pinku

      jos tuo todellakin on kerta totta niin täytyy sanoo et oon "hieman" kateellinen sulle :) Täytyy ottaa mallia ja toteuttaa oman kullan haave ja raahata se rannalle ;) hienosti kirjotettu!

      • YkS vAaN

        Wow!! Sinä ja jari (josh)! (: onnee teille


    • jenni

      tosi hieno tarina....ja tosi vielä (!)...sanon samaa kuin muutki...oon KADE! toivottavasti pysytte kauan yhes

    • minna

      mun on pakko käyttää dildoani kun luen sun juttuja! toivottavsti et suutu ;)

      • "pikkutyttö;)"

        ..no joo..:DD siitä vaan, mut älä ala kuvailemaan sen tarkemmin xD

        hyvä jos joku tykkäilee:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe