Olisin erittäin kiitollinen jos jakaisitte kokemuksia tässä!
Jätin pillerit pois syyskuussa, ja vikat menkat oli lokakuun ekalla viikolla. Sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt..
Olen ymmärtänyt että raskaaksi ei voi tulla ennenkun kierto ns normalisoituu. Neuvolassa sanottiin että siinä saattaa mennä helposti 6kk ennenkun tulee ekat "normaalit" menkat jonka jälkeen hedelmöitys voi tapahtua, varsinkin kun on syönyt pillereitä kauan, kuten minä (10v).
Lapsi olisi todella odotettu, joten haluaisinkin tietää onko jollain käynyt niin ettei pillereiden jälkeen olekaan menkat alkaneet vaan on tullut suoraan raskaaksi?
Olen tehnyt 1 apteekin testin, se oli negatiivinen.. Menen lääkärille, mutta sain ajan vasta helmikuun puoleen väliin :/
raskaaksi ilman kuukautisia?
7
2351
Vastaukset
- aehö
No tokihan niin on käynyt. Ja ei se nyt niin ole, että ensin pitää tulla menkat, ennen kuin voi tulla raskaaksi, vaan jos tärppää jo ensimmäisestä ovulaatiosta, niin menkkoja tosiaan ei ehdi tulla. Ja ei sinulla mitään menkkoja ole ollut lokakuussa, se oli se viimeinen tyhjennysvuoto, joka pillereiden lopettamisen jälkeen tuli. Odottele rauhassa niitä kuukautisia, jos ei ala kuulumaan niin menet siellä lääkärillä käymään, joskus tarvitaan lääkkeellistä käynnistystä. Millaiset kuukautiset sinulla oli, ennen kuin aloit syömään pillereitä?
- ....
Mä en odottanu mitään "normaaleja" kuukautisia vaan ku viimeinen tyhjennysvuoto tuli niin sen jälkeen alettiin yrittää. Tulin heti raskaaksi eli ei ehtinyt tulee mitään vuotoja. 17.5 oli viimeiset menkat ja 19.6 tein positiivisen raskaustestin :) Pikkanen syntyy ensi kuussa. Eikun siis yrittämään vaan!!
- ....
ja tosiaan söin pillereitä sitä ennen 8 vuotta
- sdsdfsd
ite lopetin pillerit, eikä ns. normaali menkkoja kerenyt tulla kun tärppäsi jo..
- voi mennä..
kun pillerit lopettaa niinku muitaki hormooni ehkäsyä, voi ekoihin oikeisiin menkkoihin mennä aikaa ennenku tulevat,.. mulla kävi samallailla ku ite lopetin pillerit sain ootella oikeita menkkoja melkee 2 kuukautta, ei oli vähä niinku kuukauden myöhässä, itse tein silloin 2 testia mitkä näytti negaa.. eli ootteleppa säki niitä mennoja ihan rauhassa :)
- KKL84
Kiitos viesteistä!
Mulla ollut normaalit säännölliset menkat, vuotoa aina pillereiden välissä se 4 päivää. Nyt tosiaan söin vikan pillerin syyskuussa ja kun kiekko loppui tuli normi menkat (= tyhjennysvuoto?) jonka jälkeen en enää jatkanut syöntiä.
Toivotaan että vauva tulisi- ei kun näin
Niin kun siis pillereitä syödessä sinulla ei ole kuukautisia, vaan ainoastaan tyhjennysvuoto. Pillereillä saadaan melkein kenelle tahansa säännöllinen kierto, mutta sillä kierrolla ei ole mitään tekemistä normaalin kuukautiskierron kanssa. Millainen sun kierto oli ENNEN kuin aloitit hormonaalisen ehkäisyn? Säännöllinen, epäsäännöllinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670