Onko Kalinaan lisätty nettiyhteys? Sillä saisi kätevästi kutsuttua hinausauton silloin kun Lada jättää tien poskeen.
http://www.autobild.fi/artikkeli/29865/onko-uusimmassa-ladassa-modernisti-nettiyhteys/
nettiyhteys
8
118
Vastaukset
- L adaa
Jokaisella Ladan kuljettajalla on kännykkä,jolla voi auttaa räppänän kuljettajia kutsumalla hinausauton. Läheskään jokaisella räppänistillä ei ole varaa pitää molempia .(Räppänää,ja kännykkää)
- Kunto.
Ladalla tarvitaankin lähes joka reissulla hinausautoa tai muuta apua. Usein länsiautoilla ajavat sentään auttaavat meitä vähäosaisia.
- Pari siltavahtia.
Haukipudas -Kiiminki tiellä kolme autoa pötköttää tiepuolessa eivät ole Ladoja. Miksikä ei vedetä pois eikö enään kannata vai mikä on syy.
- auttajia
Ne olivat auttamassa Ladaa ojasta ylös.
- ?+?=??
auttajia kirjoitti:
Ne olivat auttamassa Ladaa ojasta ylös.
Autetut ovat menneet menojaan ja auttajat jättäneet autonsa ojan pohjalle??? Hehheh hehheh.
- kaalihakkuri
?+?=?? kirjoitti:
Autetut ovat menneet menojaan ja auttajat jättäneet autonsa ojan pohjalle??? Hehheh hehheh.
Ne ladan omistajat on nyt vähän kiittämättömiä, minkäs sille voi.
- pottuvoi
kaalihakkuri kirjoitti:
Ne ladan omistajat on nyt vähän kiittämättömiä, minkäs sille voi.
No ei meitäkään kiitellä mitäpä sitä mekään kiittelemään.
- hilavitkuttitimia
Ihan turha hilavitkutin. Hinausauton saa tilattua kännykälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752