kuukautisten siirtäminen.??

Hej, olen 15 vuotias.. kysyisin vaa vähä neuvoo.. ku mul alkaa koulu ja mul tulee ole menkat just sillon.. ja mä haluisin siirtää niit vähän.. tietääks kukaa lääkkeitten nimiä joil niit siirretään..? mä oon kans menos mun poikaystävän luo ens viikonloppuna... ja sillon en haluu et on menkat.. ;) onx pakko kertoo lääkärille syytä jos haluu siirtää niitä?
mun on pakko saada ne siirrettyy vähän.. ku muutenki ku mul tulee ne ni mun hormoonit on iha sekasin.. mä oon iha ärtyny ja mua arsyttää kaikki..mun piti nimittäi alkaa Diane Nova (e-pillerit)ku mun menkat alkaa seuraavan kerran.. mut mä haluun siirtää niit..
toivottavasti joku vastaa..?
kiitos..
4487
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Ala vaan syömään niitä pillereitä kun menkat alkaa. Pillerit vähentää vuotoa siinä määrin, yleensä, että ei ne ole sinulle vaivaksi.

Äänestä
  • nii mutku mä meen sinne mun poikaystävän luo.. ja me niiku.. joo. ni se ei oo hyvä..

    Äänestä

ja pyydä kuukautisten siirtopillerit. huom, ne pitää aloittaa syömään pari päivää aiemmin menkkojen alkua. ei tarvi sanoa lääkärille mitään minkä takia haluat siirtää kuukautisia. koulujen takia ei tarvi menkkoja alkaa siirtämään. kyllähän sun jätkäkaverikin tajuaa, että jos sulla on menkat, ei ole pakko alkaa sotkemaan. tietenkin oman halun ja tahdon mukaan, mutta mitä järkeä lähteä siirtämään kuukautisia jätkäkaverin takia, jos sitä näet muutenkin. pillerit voi pistää kropan sekaisin.

jos käytät pillereitä, onnistuu niilläki siirtää kuukautisia.

Äänestä
  • en näe mun pika ystävää usein.. viimeks 9 kuukaut sitte..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


hohhoija.. kirjoitti:

Hej, olen 15 vuotias.. kysyisin vaa vähä neuvoo.. ku mul alkaa koulu ja mul tulee ole menkat just sillon.. ja mä haluisin siirtää niit vähän.. tietääks kukaa lääkkeitten nimiä joil niit siirretään..? mä oon kans menos mun poikaystävän luo ens viikonloppuna... ja sillon en haluu et on menkat.. ;) onx pakko kertoo lääkärille syytä jos haluu siirtää niitä?
mun on pakko saada ne siirrettyy vähän.. ku muutenki ku mul tulee ne ni mun hormoonit on iha sekasin.. mä oon iha ärtyny ja mua arsyttää kaikki..mun piti nimittäi alkaa Diane Nova (e-pillerit)ku mun menkat alkaa seuraavan kerran.. mut mä haluun siirtää niit..
toivottavasti joku vastaa..?
kiitos..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu