Tarvitsetko lapsenvahtia? Tampere+lähiymp

JaanaH

Hei!

Olen 27vuotias 1,5 vuotiaan pojan kotiäiti Tampereelta.

Kokemusta lastenhoidosta minulla on jo 20vuoden takaa, olen siis jo ala-aste ikäisestä asti hoitanut sisarusteni lapsia. Olen siis 14:sta lapsen täti :)
Kävin myös MLL:n lastenkaitsija koulutuksen ja ollut muutamia kertoja eri päiväkodeissa töissä. (kesätyö/lähihoitaja koulun oppmisjaksolla)
Pystyn vahtimaan useampaa lasta kerralla, sillä ison suvun takia olen siihen tottunut.

Voin hoitaa viikonloppuisin/iltaisin/öisin sekä pävisin koska en siis ole tällä hetkellä töissä.

Jos on tarvetta luotettavalle lastenhoitajalle niin ota yhteyttä ja kysy lisää:)

4

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiirekesällä

      Moikka, meillä olis tarvetta ns. luotto-vakihoitajalle...epäsäännöllisesti, kesällä enemmän. Asutaan Tampereella ja lapsia olisi 3 ja joskus siis vaan 1 (lasten iät n. 2v./9 v. ja 11v.). Otatko yhteyksiä [email protected] ja kerrotko itsestäsi, mitä hintoja pidät ym..

    • sansu2

      Moikka! Täällä olisi Ylöjärveläiset 1- ja 2-vuotiaat tytöt, jotka satunnaisesti tarvitsisi hoitajaa. Sulla näköjään samaa ikäluokkaa poika niin siinähän menisi hänenkin aika mukavasti :) jos mahdollista joskus tulla, laita vaikka spostia: [email protected]

    • Just joo

      Kuinka voi sanoa että kokemusta 20 vuoden takaa jos itse 27 v .Tuskin 6-7 vuotiaana tehtyä työtä voi kauheasti laskea kokemukseksi ....

    • Anabana

      Moikka, meillä neiti kohta 11 kk, etsimme myös luottovahtia säännöllisen epäsäännöllisesti :), toisin sanoen joskus tarve päivällä, joskus illalla ja mahdollisesti joskus myös viikonloppuna. Otatko yhteyttä [email protected] ja kerrot itsestäsi vähän lisää ja minkälaisia hintoja veloitat. Asutaan Tampereella lähellä keskustaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe