Hei!
Olen 27vuotias 1,5 vuotiaan pojan kotiäiti Tampereelta.
Kokemusta lastenhoidosta minulla on jo 20vuoden takaa, olen siis jo ala-aste ikäisestä asti hoitanut sisarusteni lapsia. Olen siis 14:sta lapsen täti :)
Kävin myös MLL:n lastenkaitsija koulutuksen ja ollut muutamia kertoja eri päiväkodeissa töissä. (kesätyö/lähihoitaja koulun oppmisjaksolla)
Pystyn vahtimaan useampaa lasta kerralla, sillä ison suvun takia olen siihen tottunut.
Voin hoitaa viikonloppuisin/iltaisin/öisin sekä pävisin koska en siis ole tällä hetkellä töissä.
Jos on tarvetta luotettavalle lastenhoitajalle niin ota yhteyttä ja kysy lisää:)
Tarvitsetko lapsenvahtia? Tampere+lähiymp
4
289
Vastaukset
- Kiirekesällä
Moikka, meillä olis tarvetta ns. luotto-vakihoitajalle...epäsäännöllisesti, kesällä enemmän. Asutaan Tampereella ja lapsia olisi 3 ja joskus siis vaan 1 (lasten iät n. 2v./9 v. ja 11v.). Otatko yhteyksiä [email protected] ja kerrotko itsestäsi, mitä hintoja pidät ym..
- sansu2
Moikka! Täällä olisi Ylöjärveläiset 1- ja 2-vuotiaat tytöt, jotka satunnaisesti tarvitsisi hoitajaa. Sulla näköjään samaa ikäluokkaa poika niin siinähän menisi hänenkin aika mukavasti :) jos mahdollista joskus tulla, laita vaikka spostia: [email protected]
- Just joo
Kuinka voi sanoa että kokemusta 20 vuoden takaa jos itse 27 v .Tuskin 6-7 vuotiaana tehtyä työtä voi kauheasti laskea kokemukseksi ....
- Anabana
Moikka, meillä neiti kohta 11 kk, etsimme myös luottovahtia säännöllisen epäsäännöllisesti :), toisin sanoen joskus tarve päivällä, joskus illalla ja mahdollisesti joskus myös viikonloppuna. Otatko yhteyttä [email protected] ja kerrot itsestäsi vähän lisää ja minkälaisia hintoja veloitat. Asutaan Tampereella lähellä keskustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393