Tarvitsetko lapsenvahtia? Tampere+lähiymp

JaanaH

Hei!

Olen 27vuotias 1,5 vuotiaan pojan kotiäiti Tampereelta.

Kokemusta lastenhoidosta minulla on jo 20vuoden takaa, olen siis jo ala-aste ikäisestä asti hoitanut sisarusteni lapsia. Olen siis 14:sta lapsen täti :)
Kävin myös MLL:n lastenkaitsija koulutuksen ja ollut muutamia kertoja eri päiväkodeissa töissä. (kesätyö/lähihoitaja koulun oppmisjaksolla)
Pystyn vahtimaan useampaa lasta kerralla, sillä ison suvun takia olen siihen tottunut.

Voin hoitaa viikonloppuisin/iltaisin/öisin sekä pävisin koska en siis ole tällä hetkellä töissä.

Jos on tarvetta luotettavalle lastenhoitajalle niin ota yhteyttä ja kysy lisää:)

4

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiirekesällä

Moikka, meillä olis tarvetta ns. luotto-vakihoitajalle...epäsäännöllisesti, kesällä enemmän. Asutaan Tampereella ja lapsia olisi 3 ja joskus siis vaan 1 (lasten iät n. 2v./9 v. ja 11v.). Otatko yhteyksiä [email protected] ja kerrotko itsestäsi, mitä hintoja pidät ym..

• sansu2

Moikka! Täällä olisi Ylöjärveläiset 1- ja 2-vuotiaat tytöt, jotka satunnaisesti tarvitsisi hoitajaa. Sulla näköjään samaa ikäluokkaa poika niin siinähän menisi hänenkin aika mukavasti :) jos mahdollista joskus tulla, laita vaikka spostia: [email protected]

• Just joo

Kuinka voi sanoa että kokemusta 20 vuoden takaa jos itse 27 v .Tuskin 6-7 vuotiaana tehtyä työtä voi kauheasti laskea kokemukseksi ....

• Anabana

Moikka, meillä neiti kohta 11 kk, etsimme myös luottovahtia säännöllisen epäsäännöllisesti :), toisin sanoen joskus tarve päivällä, joskus illalla ja mahdollisesti joskus myös viikonloppuna. Otatko yhteyttä [email protected] ja kerrot itsestäsi vähän lisää ja minkälaisia hintoja veloitat. Asutaan Tampereella lähellä keskustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe