Hei!
Olen 27vuotias 1,5 vuotiaan pojan kotiäiti Tampereelta.
Kokemusta lastenhoidosta minulla on jo 20vuoden takaa, olen siis jo ala-aste ikäisestä asti hoitanut sisarusteni lapsia. Olen siis 14:sta lapsen täti :)
Kävin myös MLL:n lastenkaitsija koulutuksen ja ollut muutamia kertoja eri päiväkodeissa töissä. (kesätyö/lähihoitaja koulun oppmisjaksolla)
Pystyn vahtimaan useampaa lasta kerralla, sillä ison suvun takia olen siihen tottunut.
Voin hoitaa viikonloppuisin/iltaisin/öisin sekä pävisin koska en siis ole tällä hetkellä töissä.
Jos on tarvetta luotettavalle lastenhoitajalle niin ota yhteyttä ja kysy lisää:)
Tarvitsetko lapsenvahtia? Tampere+lähiymp
4
226
Vastaukset
- Kiirekesällä
Moikka, meillä olis tarvetta ns. luotto-vakihoitajalle...epäsäännöllisesti, kesällä enemmän. Asutaan Tampereella ja lapsia olisi 3 ja joskus siis vaan 1 (lasten iät n. 2v./9 v. ja 11v.). Otatko yhteyksiä [email protected] ja kerrotko itsestäsi, mitä hintoja pidät ym..
- sansu2
Moikka! Täällä olisi Ylöjärveläiset 1- ja 2-vuotiaat tytöt, jotka satunnaisesti tarvitsisi hoitajaa. Sulla näköjään samaa ikäluokkaa poika niin siinähän menisi hänenkin aika mukavasti :) jos mahdollista joskus tulla, laita vaikka spostia: [email protected]
- Just joo
Kuinka voi sanoa että kokemusta 20 vuoden takaa jos itse 27 v .Tuskin 6-7 vuotiaana tehtyä työtä voi kauheasti laskea kokemukseksi ....
- Anabana
Moikka, meillä neiti kohta 11 kk, etsimme myös luottovahtia säännöllisen epäsäännöllisesti :), toisin sanoen joskus tarve päivällä, joskus illalla ja mahdollisesti joskus myös viikonloppuna. Otatko yhteyttä [email protected] ja kerrot itsestäsi vähän lisää ja minkälaisia hintoja veloitat. Asutaan Tampereella lähellä keskustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653