Tarvitsetko lapsenvahtia? Tampere+lähiymp

JaanaH

Hei!

Olen 27vuotias 1,5 vuotiaan pojan kotiäiti Tampereelta.

Kokemusta lastenhoidosta minulla on jo 20vuoden takaa, olen siis jo ala-aste ikäisestä asti hoitanut sisarusteni lapsia. Olen siis 14:sta lapsen täti :)
Kävin myös MLL:n lastenkaitsija koulutuksen ja ollut muutamia kertoja eri päiväkodeissa töissä. (kesätyö/lähihoitaja koulun oppmisjaksolla)
Pystyn vahtimaan useampaa lasta kerralla, sillä ison suvun takia olen siihen tottunut.

Voin hoitaa viikonloppuisin/iltaisin/öisin sekä pävisin koska en siis ole tällä hetkellä töissä.

Jos on tarvetta luotettavalle lastenhoitajalle niin ota yhteyttä ja kysy lisää:)

4

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiirekesällä

Moikka, meillä olis tarvetta ns. luotto-vakihoitajalle...epäsäännöllisesti, kesällä enemmän. Asutaan Tampereella ja lapsia olisi 3 ja joskus siis vaan 1 (lasten iät n. 2v./9 v. ja 11v.). Otatko yhteyksiä [email protected] ja kerrotko itsestäsi, mitä hintoja pidät ym..

• sansu2

Moikka! Täällä olisi Ylöjärveläiset 1- ja 2-vuotiaat tytöt, jotka satunnaisesti tarvitsisi hoitajaa. Sulla näköjään samaa ikäluokkaa poika niin siinähän menisi hänenkin aika mukavasti :) jos mahdollista joskus tulla, laita vaikka spostia: [email protected]

• Just joo

Kuinka voi sanoa että kokemusta 20 vuoden takaa jos itse 27 v .Tuskin 6-7 vuotiaana tehtyä työtä voi kauheasti laskea kokemukseksi ....

• Anabana

Moikka, meillä neiti kohta 11 kk, etsimme myös luottovahtia säännöllisen epäsäännöllisesti :), toisin sanoen joskus tarve päivällä, joskus illalla ja mahdollisesti joskus myös viikonloppuna. Otatko yhteyttä [email protected] ja kerrot itsestäsi vähän lisää ja minkälaisia hintoja veloitat. Asutaan Tampereella lähellä keskustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe