kahden vähemmistön sekoitus

minävaankysyn

suomessa kaikilla vähemmistöillä on hankalaa , kun
suomalaiset ovat niin suvaitsemattomia . Mutta entäs niillä sitten , jotka ovat kahden vähemmistön sekoituksia ??? Olen mustalaisen ja juutalaisen sekoitus ja se on vaikea sekoitus , kaikki pitää vähän kummajaisena .
Olen vielä iholtani vaalea , mutta mieli kuohahtaa
herkästi . Itäkeskuksessakin tuli joku tuntematon
suomalainen selittämään sekavia ja vedin heti turpiin, kun en moista sietänyt . suomalainen alkoi
huutaa mua hulluksi ja soitti poliisit paikalle ja
niitä tuli neljä ja poliisit vei sen suomalaisen
pois sanoen "parempi kun mennään täältä pois" ja
naureskelivat poliisitkin suomalaista .
en voi sille mitään , että jos ärsytetään , niin
äkkiä kuohahtaa . Malmilla tuli yläkerran naapuri
soittaamaan suuta , että pitäisi olla mukamas hiljempää ja valittavat isännöitsijälle , jos rappuoven sulkemisesta kuuluu yhtäkään ääntä PÄIVÄLLÄ . heitin äijän marketin kärryjen päälle
ja siihen loppui narinat tyhjästä .
kun on kahden kulttuurin sekoitus , niin silloin
huomaa , miten tyhjää on valtaväestön kulttuuri .
se on aika latteaksi mennyt viime aikoina .
mutta sekoitukset/ei-suomalaiset vievät eteenpäin
"suomalaista " kulttuuria . kansallisrunoilija
runeberg kirjoitti ruotsiksi , topelius oli
juutalaista sukua . Teollistumisvaiheessa tänne
tuli muualta ihmisiä , jotka osasivat käyttää
maan luonnonvaroja , eivät perussuomalaiset siihen
pystyneet .
Tätä maata ja sen kehitystä ovat johtaneet
sekoitukset ja ei-suomalaiset , perussuomalaiset
ovat pystyneet vain matkimaan perässä .
On hyvin tärkeää pitää kiinni omasta kulttuurista
ja sen perinnöstä ja tavoista . Varsinkin ,jos
tulee tilanne , että täältä ajetaan poikkeavat
kuten juutalaiset ja mustalaiset pois , niin
silloin on jotain , mistä pitää kiinni ja jonka
varaan voi rakentaa uudessa paikassa . On tärkeätä
olla kunnon kiinnekohta tulevaisuuden turvana .
Kumpa nuoretkin ymmärtäisivät sen .
Valtaväestön suvaitsemattomuus tuntuu vain kasvavan
kasvamistaan . Mustalaiset ja juutalaiset ovat
aina olleet valtaväestön syntipukkeja kautta
historian . Kun on molempien sekoitus ei oikein
tiedä miten päin olisi , tämä maa tuntuu pahalta
paikalta elää . joskus olen yrittänyt leikkiä
suomalaista helpotusta saadakseni , mutta ei siitä
tule mitään . suomalaiset ovat leikkineet minulla
niin paljon , että halveksin heitä sydämeni pohjasta .
Ainakin kahden vähemmistön sekoitukselle tämä maa
ei ole hyvä paikka elää ja olla .

8

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sampo

      Eihän se katota minkä rotunen olet!Herran jestas jokainen pitäis osata käyttäytyä.Että joku tulee mussuttamaan sulle ja sä et siedä niin sinä polonen paiskaat turpaa! Pikkusen kaukaa haettu syy et olen romani ja juutalainen!Ei ihme jos meitä yrmitään kun on noita ahdas aivoja liikenteessä.Ei se oikeuta käyttäytymään huonosti se et mikä sinun rotu on. Päin vastoin olemalla kunnolla sinut hyväksytään rotua kattomatta.En häpee romani taustaani päin vastoin olen ylpeä omistani

    • tiedän

      olet ymmärtänyt osasi kiitettävällä tavalla ja asenteesi on OK. TSEMPPIÄ ja ROHKEUTTA edelleen. Taipua täytyy,mutta ei katketa!

    • olli olematon

      katso mitä sanotaan tossa ylhäällä mustalaiset-israel siellä sinulle vastaus

      • eräs

        VOITKO SINÄ OLLI OLLA PUUTTUMASTA JOKA ASIAAN SINÄ PUHUT VAIKKA ET TIEDÄISI ASIASTA YHTÄÄN MITÄÄN TOIVON ETTÄ LOPETAT SEN JOKA ASIAAN PUUTTUMISEN


    • aikuinen

      Tuntuu vähän siltä että luulet sen olevan tempperamenttiä, kun käyt ihmisiin käsiksi. Taitaa olla kompleksi sun vaalea ihon värisi,pitää tuoda jotenkin itseäsi esiin ,ja näin se taas menee romani kulttuurin piikkiin.Onneksi olet liitunaama ,jatka harjoituksia.

    • Redhead

      Ei väkivaltaa voi selittää rotuun tukeutuen, jokainen rotu kuohahtaa JOS on aihetta. Se on YKSILÖSTÄ kii miten homman klaaraa. Jos puhe ei auta voi viisaasti (tämän harva kykenee tekemään varsinkaan kun on "maistissa")poistua takavasemmalle, eli väistyä tilanteesta pois. Mitä siihen sanot, "minäkysynvaan" jos tuntee olevansa omiensa joukossa erilainen?? Olen valkolainen mutten koskaan ole tuntenut olevani "nahkani alla" tässä kulttuurissa...:/

      • mä vaan

        se pellailee vaa


      • Redhead
        mä vaan kirjoitti:

        se pellailee vaa

        kullakin. Aika oudot jutut ja pelit ihmisellä on.. Hoitoon??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe