EU; kulissien takana

U.M ****

Lukekaa se täältä Suomi 24 60 - Joku on sen löytänyt ja --olin ihmeissäni kun luin sen koko rimpsun .
Eräs meidänkin joukoissa kirjoittanut henkilö on sen aloittanut .
Joskus aikojen alussa , mutta kaikki mitä hän siinä kirjoittaa ei ole muuttunut miksikään . Kuinka hyvin hän kirjoittaakaan ja tietää tarkalleen kuinka on tullut käymää.
Ei voi muutakun ihmetellä hänen tarkoja havaintoja jotka ovat nykyaikaa --ja siittä on aikaa kun kirjoiteeli näilläpalstoilla . - Onhan sinä monta nyky kirjoittajaakin .

17

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäkö ?
    • totuus ****

Ei tarvitse enään sanoa mitään tässä linkissä on kaikki sanottu

• 2005 tullut Satu*

Mdk-Mdk on yksi älykkäimpiä kirjoittajia, mitä täällä on ollut.

• oletko pätevä

arvostelemaan kenenkään älykkyyttä ?

• luettu on

Aloittaja sen on tuonut 60 palstalle, - onhan se tarkkaan analysoitua, vaikuttaa ekonomistin/tai pankkiammattilaisen kädenjäljeltä. Aihetta on vaan niin paljon puitu, että monen kriittisyyskin alkaa vaikuttaa tulla ammattitaudilta.

• Ei ole aloittaja (siis minä) tuonut ketjua palstalle, vaan sain sähköpostiin muistutuksen että ketju on palstalla ja kommentoin heti että sellaista kirjoiteltiin vuonna 2005.
        Silloin olin erityisen kiinnostunut talouspolitiikasta (ehkäpä ammattitauti ;-)) ja olin erityisen vahva EU-vastustaja, mitä olen vieläkin.
        Asiat eivät ole muuttuneet ajan mukana, yhä hullummaksi menee.

• MgM
        MdK-MdK kirjoitti:

Ei ole aloittaja (siis minä) tuonut ketjua palstalle, vaan sain sähköpostiin muistutuksen että ketju on palstalla ja kommentoin heti että sellaista kirjoiteltiin vuonna 2005.
        Silloin olin erityisen kiinnostunut talouspolitiikasta (ehkäpä ammattitauti ;-)) ja olin erityisen vahva EU-vastustaja, mitä olen vieläkin.
        Asiat eivät ole muuttuneet ajan mukana, yhä hullummaksi menee.

Jos täällä sanotaan jotain se pitää!
        Suostu vaan suosiolla olemaan nero, me loput tähän ikäryhmään kuuluvat olemme tässäkin asiassa tietäviä luulemaan, hymistellään ja väitellään olemattomimmistakin asioista.
        Lopuksi vielä joku linkki iskelmien sivulle no vot se on siinä :-))
        musiikki kertoo sitten loput.

• taisi olla

alan lehdistä kopsattua silloin.

• Hyviä päätelmiä - seitsemän vuotta sitten. Ajankohtaista tänääkin, paitsi paljon vielä lisättävää tähän hetkeen. Tuohon aikaan en ollut edes tiekkariin koskenutkaan, elänyt kuitenkin.

• Tule takaisin MdK

Täällä nämä palstan "älyköt" puolustaa EU:ta henkeen ja vereen eikä Kataisen ja Urpilaisen touhuja ei saa arvostella, heti tulee turoiin ja halveksivat viestit.
      Palstan puolijumala Maalaismieskän ei tainnut EU:sta olla innostunut edes alkuun, mitenkähän olisi nykyään ?

• enapina

apina aloitukset suomalaisien mieleen!!!!

• missäaivot

kaikki on näkyvää, ei mitään muuta aiheessa.

Mikä on väärin?

Kulisseja ei ole on vain näkijän aivot, jos on.

• §§§§§§§§§:-

EU

ON suomen historia kauttaaikojen suurin munaus !

tästä emme selviä kunnialla sataan vuoteen,

niin hulluja sopimuksia ja sitoumuksia SDP ja KOKOOMUS on saanu aikaan,

koko EU SOTKU on puhtaasti kokoomuksen ja SDP syytä !

• ullamirjami****

Olisikoos syllinen kuitenkin joku tai jotkut silloin vallassa olevat . Tarkoitan heitä jotka asettivat kansanäänestyksen ja spekuloivat äänestysliput sellaisiksi ,että asia mitä kansa äänesti olikin epäselvä . jopa kierrettiin Perustuslakia . Silloinhan oli Markka Suomen rahayksikkö . euro rahasta ei ollut kyse silloisessa äänestyksessä.

• EU-jäsenyys sinänsä

ei olisi meitä niin paljoa vahingoittanut,

PAHIN oli EMU:un viemti

ILMAN kansanäänestystä, siis

KANSALTA LUPAA KYSYMÄTTÄ!

KOSKA tiesivät, Lipponen ja &, että kansa sanoisi EI.

• Se oli perustuslain
        EU-jäsenyys sinänsä kirjoitti:

ei olisi meitä niin paljoa vahingoittanut,

PAHIN oli EMU:un viemti

ILMAN kansanäänestystä, siis

KANSALTA LUPAA KYSYMÄTTÄ!

KOSKA tiesivät, Lipponen ja &, että kansa sanoisi EI.

VASTAINEN teko.

• .............

joo, SEN voisi presidentti NIINISTÖ kumota, jos olisi fiksu ja kuuntelisi suomalaisten mielipidettä
      ruotsissa hyvä malli suomelle, , olisi oma valuutta,
      hallinta on paljonhelpompaa kuin huonostihoidettujen kumpaanimaitten kanssa eläminen emussa,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe