onko kellään kokemusta?
Auttaako visiblin ummetukseen?
10
8404
Vastaukset
- joku569
Kyllä pitäisi auttaa. Pitää aloittaa pienellä annostuksella ja riittävästi nestetttä. Luumut,kiivi,pähkinät ja mantelit myös hyvä ummetukseen. Magnesium tabletit auttaa kanssa. Liikuntaa riittävästi..
- Korkkiruuvisuoli
En suosittele Vi-Sibliniä ummetukseen taipuvaiselle. Itselläni se vain lisäsi ummetusta ja viikon käytön jälkeen tuli pahat divertikkelivaivat ja tuntui kuin suolessa olisi tukos. Kannatttaa mielummin kokeilla psylliumvalmisteita tai Lepicolia, jossa myös on psylliumia.
Löysästä vatsasta kärsivä ystäväni on saanut avun Vi-Siblinistä, joten sen jo luulisi kertovan, ettei se sovi ummetuksen hoitoon.- ltir6uy
Minulla leikattiin paksusuolta 25cm pois kun oli pahoja umpipusseja suolistossa, ja leikkaava lääkäri suositteli että jatkossa on hyvä käyttää Vi-Sibliniä ja on vatsa toiminut hyvin ja suosittelen muillekkin käytettäväksi ja huom muista juoda aina lasi pari vettä vettä kun olet ottanut Vi-Sibliniä jukurtin tain aamupuuron kans :D
- Korkkiruuvisuoli
ltir6uy kirjoitti:
Minulla leikattiin paksusuolta 25cm pois kun oli pahoja umpipusseja suolistossa, ja leikkaava lääkäri suositteli että jatkossa on hyvä käyttää Vi-Sibliniä ja on vatsa toiminut hyvin ja suosittelen muillekkin käytettäväksi ja huom muista juoda aina lasi pari vettä vettä kun olet ottanut Vi-Sibliniä jukurtin tain aamupuuron kans :D
Tietenkin lääkäri suositteli Vi-Sibliniä, koska se on apteekkitavaraa. Lääkäri ei koskaan suosittele mitään sellaista valmistetta, jota saisi muualta kuin apteekista. Kannattaa käyttää omaa harkintaa ja tosiaan kokeilla esim. psylliumia sisältävää Lepicolia tai Colon Clearia, joita saa vaikkapa Sokoksen luontaistuoteosastolta.
Vi-Siblin on huono myös siksi, että se on makeutettu joko sokerilla tai keinomakeutusaineella, joista molemmat ovat epäsopivia suolistovaivoista kärsiville. - Halvempi vaihtoehto
Korkkiruuvisuoli kirjoitti:
Tietenkin lääkäri suositteli Vi-Sibliniä, koska se on apteekkitavaraa. Lääkäri ei koskaan suosittele mitään sellaista valmistetta, jota saisi muualta kuin apteekista. Kannattaa käyttää omaa harkintaa ja tosiaan kokeilla esim. psylliumia sisältävää Lepicolia tai Colon Clearia, joita saa vaikkapa Sokoksen luontaistuoteosastolta.
Vi-Siblin on huono myös siksi, että se on makeutettu joko sokerilla tai keinomakeutusaineella, joista molemmat ovat epäsopivia suolistovaivoista kärsiville.Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja. Mä en ole huomannut vaikutuksessa juurikaan eroa. Sama toimintaperiaate kullakin tuotteella. Vi-siblin S teki ilmavaivoja, tavallinen sokerilla makeutettu on parempi. Ratkaisevin ero on mun kohdalla että apteekkitavara Vi-siblin on reseptillä puolta halvempaa kuin luontaistuotekaupan aineet joita ennen käytin.
- Anonyymi
Lääkäri sanoi että visiblin tekee kovan vatsan sopivaksii ja ripulin kiinteäksi. Se tasapainottaa, mutta vettä on otettava 2 mukia jauheen kera.
- ruisleipä.
Varmaan auttaa, mutta ummetuksen syytä se ei korjaa.
Ruokavalio kuntoon, niin siitä se lähtee ja riittävästi vettä.
Minulla viljat aiheutti ummetusta vuosikymmeniä. - oksetta
ei auta. jos maha on kuralla niin helpottaa. KÄYTÄ LEVOLAC-TUOTETTA!
- 13+8
Macrogol ratiopharm tai aivan vastaava Movicol auttavat, jos ei muu tehoa.
- sarah-90
Minun oireeni alkoivat kun lopetin kahvin juonnin. Aloin voida pahoin joka päivä joinain päivinä oksensin joinain en. Ummetus oli kova ja aloin hoitaa sitä visiblin kuidulla. visiblin kuidun kanssa suoli toimi joka aamu silti päivällä oli ripulia ja illalla pelkkää limaa. kun lopetin kuidun paino tippui 5 kg. Oksentaminen onneksi loppui. Rupesin juomaan uudestaan kahvia suolisto ongelmat jatkuivat ummetusta, jatkuvaa limaa. välillä tummaa välillä kirkasta limaa. Välillä oli kiire juosta vessaan ja tuli pelkkää kirkasta limaa.
Nyt hakeuduin vatsalääkärille kun aloin olla jo poikki tämän suoleni kanssa ja ajattelin että masennun ihan totaalisesti. Sain ärtyvän suolen diagnoosin. kunnes labra testien tulokset tulivat ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758