onko kellään kokemusta?
Auttaako visiblin ummetukseen?
10
9488
Vastaukset
- joku569
Kyllä pitäisi auttaa. Pitää aloittaa pienellä annostuksella ja riittävästi nestetttä. Luumut,kiivi,pähkinät ja mantelit myös hyvä ummetukseen. Magnesium tabletit auttaa kanssa. Liikuntaa riittävästi..
- Korkkiruuvisuoli
En suosittele Vi-Sibliniä ummetukseen taipuvaiselle. Itselläni se vain lisäsi ummetusta ja viikon käytön jälkeen tuli pahat divertikkelivaivat ja tuntui kuin suolessa olisi tukos. Kannatttaa mielummin kokeilla psylliumvalmisteita tai Lepicolia, jossa myös on psylliumia.
Löysästä vatsasta kärsivä ystäväni on saanut avun Vi-Siblinistä, joten sen jo luulisi kertovan, ettei se sovi ummetuksen hoitoon.- ltir6uy
Minulla leikattiin paksusuolta 25cm pois kun oli pahoja umpipusseja suolistossa, ja leikkaava lääkäri suositteli että jatkossa on hyvä käyttää Vi-Sibliniä ja on vatsa toiminut hyvin ja suosittelen muillekkin käytettäväksi ja huom muista juoda aina lasi pari vettä vettä kun olet ottanut Vi-Sibliniä jukurtin tain aamupuuron kans :D
- Korkkiruuvisuoli
ltir6uy kirjoitti:
Minulla leikattiin paksusuolta 25cm pois kun oli pahoja umpipusseja suolistossa, ja leikkaava lääkäri suositteli että jatkossa on hyvä käyttää Vi-Sibliniä ja on vatsa toiminut hyvin ja suosittelen muillekkin käytettäväksi ja huom muista juoda aina lasi pari vettä vettä kun olet ottanut Vi-Sibliniä jukurtin tain aamupuuron kans :D
Tietenkin lääkäri suositteli Vi-Sibliniä, koska se on apteekkitavaraa. Lääkäri ei koskaan suosittele mitään sellaista valmistetta, jota saisi muualta kuin apteekista. Kannattaa käyttää omaa harkintaa ja tosiaan kokeilla esim. psylliumia sisältävää Lepicolia tai Colon Clearia, joita saa vaikkapa Sokoksen luontaistuoteosastolta.
Vi-Siblin on huono myös siksi, että se on makeutettu joko sokerilla tai keinomakeutusaineella, joista molemmat ovat epäsopivia suolistovaivoista kärsiville. - Halvempi vaihtoehto
Korkkiruuvisuoli kirjoitti:
Tietenkin lääkäri suositteli Vi-Sibliniä, koska se on apteekkitavaraa. Lääkäri ei koskaan suosittele mitään sellaista valmistetta, jota saisi muualta kuin apteekista. Kannattaa käyttää omaa harkintaa ja tosiaan kokeilla esim. psylliumia sisältävää Lepicolia tai Colon Clearia, joita saa vaikkapa Sokoksen luontaistuoteosastolta.
Vi-Siblin on huono myös siksi, että se on makeutettu joko sokerilla tai keinomakeutusaineella, joista molemmat ovat epäsopivia suolistovaivoista kärsiville.Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja. Mä en ole huomannut vaikutuksessa juurikaan eroa. Sama toimintaperiaate kullakin tuotteella. Vi-siblin S teki ilmavaivoja, tavallinen sokerilla makeutettu on parempi. Ratkaisevin ero on mun kohdalla että apteekkitavara Vi-siblin on reseptillä puolta halvempaa kuin luontaistuotekaupan aineet joita ennen käytin.
- Anonyymi
Lääkäri sanoi että visiblin tekee kovan vatsan sopivaksii ja ripulin kiinteäksi. Se tasapainottaa, mutta vettä on otettava 2 mukia jauheen kera.
- ruisleipä.
Varmaan auttaa, mutta ummetuksen syytä se ei korjaa.
Ruokavalio kuntoon, niin siitä se lähtee ja riittävästi vettä.
Minulla viljat aiheutti ummetusta vuosikymmeniä. - oksetta
ei auta. jos maha on kuralla niin helpottaa. KÄYTÄ LEVOLAC-TUOTETTA!
- 13+8
Macrogol ratiopharm tai aivan vastaava Movicol auttavat, jos ei muu tehoa.
- sarah-90
Minun oireeni alkoivat kun lopetin kahvin juonnin. Aloin voida pahoin joka päivä joinain päivinä oksensin joinain en. Ummetus oli kova ja aloin hoitaa sitä visiblin kuidulla. visiblin kuidun kanssa suoli toimi joka aamu silti päivällä oli ripulia ja illalla pelkkää limaa. kun lopetin kuidun paino tippui 5 kg. Oksentaminen onneksi loppui. Rupesin juomaan uudestaan kahvia suolisto ongelmat jatkuivat ummetusta, jatkuvaa limaa. välillä tummaa välillä kirkasta limaa. Välillä oli kiire juosta vessaan ja tuli pelkkää kirkasta limaa.
Nyt hakeuduin vatsalääkärille kun aloin olla jo poikki tämän suoleni kanssa ja ajattelin että masennun ihan totaalisesti. Sain ärtyvän suolen diagnoosin. kunnes labra testien tulokset tulivat ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841