Minulla on vireillä ulosotossa x summa rahaa ja nyt 1.1 asti minut ollaan tuomittu helsingin hovioikeudessa ehdonalaiseen vankeusrangaistukseen, sekä 50 tuntiin yhdyskuntapalvelua eli olen ehdonalaisessa.
Tänää tippui saantitodistuskirje ulosottovirastosta luukusta, mitähän kyseinen kirje sisältää?
Ongelman juju on siinä, ettei minulla ole henkkareita jolla tuo kirje pitäisi hakea, olen ilmoittanut passini kadonneeksi, mutten koskaan hommattua uutta, koska jännäkakka housuissa odotin hovioikeuden päätöstä ja pelkäsin joutavani istumaan, joten välttelin poliisilaitosta pelon ja stressin takia n. vuoden
Saantitodistuskirje ulosottovirastosta
9
5365
Vastaukset
- brgds1
No aika vaikea on postisi sisältöä arvata. Voihan siellä olla odottasi passitusmääräyskin, jos sellainen on odotettavissa. Eikö Sinulla ole minkäänlaista henkilötodistusta?
Ota vaikka vanha passi, Kelan kortti...tai hae väliaikainen henkilötodistus poliisiasemalta. - soita voudille
Kyllä se selviää mikä lappunen oli jos tulee poliisit ovella käymään jotta naapuritkin näkee tai tarkistavat tiedot kadulla kuten joskus tekevät.Jos passitus istumaan niin silloin todella lähtee siltä istumalta lusiin eikä enään voi mitään.
- perijätär*
Siellä kirjeessä on mitä ilmeisemmin määräys ilmoittautua yhdyskyntapalvelutoimistoon. Kyllä se pitäisi vanhalla passillakin saada lunastettua. Pääasia on, että todistat henkilöllisyytesi.
- kyllä se siitä
Unohda koko juttu!
Aikanaan hakevat sinua (sinut etsintäkuulutetaan), ehkä jopa kotoa. Itselläni ollut nyt 2 vuotta etsintäkuulutus sakon muuntorangaistukset haasteesta...hiljaista on ollut:)
Vaikka ihan koti osoitteesta löytyisin:) - perijätär*
Se on vaan niin, että jos ei suorita yhdyskuntapalveluansa, se voidaan muuntaa vankeudeksi. Eli kannattaa miettiä, miten toimia.
- istuun joutuu
Ei ne ketään nykyisin hae kotoakaan.Jos normaali kontrollissa tienpäällä tai muualla tapaan niin silloin vasta lusiin lähtee.Sitten lähteekin siltä seisomalta eli ei pääse mitään enään kotiin käymään.Ja kysyvät nykyisin aika usein kaikilta nuorilta samantien paperit,kun auton pysäyttävät muun takia.Jos ei papereita lähtee myös heti mukaan.Ja sinulla ei ollut eli kiinni jäät jossakin vaiheessa.Kannattaa kyräillä selän taakse loppuelämän vai?
- Mielenkiintoinen elä
..mä
Ei mulle vaan koskaan ole mitään saantitodistuskirjettä tullut, muita epämääräisiä ("virallisia") kirjeitä kyllä. Ensin olivat irtisanomassa vuokrasopimusta, sitten yht´äkkiä jo häätämässäkin. "Virallisessa" kirjeessä ei sanottu miksi pitää lähteä kotoa pois. Tulivat sitten lopulta avaimilla ovea aukomaan. Yritin kysellä (videokamera kädessä) että keitä ollaan ja millä asialla liikutaan mutta eivät uskaltaneet papereita näyttää mutta kuulemma viranomaisia ovat. Vartiointiyhtiönikin arvioi tilanteen sen verran hämäräksi että lähettivät vartijan tarkistamaan tilanteen joka ei sitten koskaan päässyt kontaktiin kanssani enkä saanut käyntiraporttia. Sitten tuli poliisin pukuun pukeutuneita tyyppejä (taisi olla eri "viranomaisten" määrä noin 6 kpl niin eipä siinä viitsinyt alkaa enemmälti tappelemaan) niin oli sitten pakko lähteä kotoa pois ja pihalla "poliisi" kävi kiinni vaikkei kuulemma ollut valtuuksia pidättää ja muilutti sossun yömajaan ettei päässyt tehtailemaan todistajia asuinpaikassaan.
Tosiaan "käräjäoikeuden päätöstä" ei sisään avaimilla tullut uskaltanut näyttää kun videokamera kuvasi koko ajan.
Olen salaisessa osoitteessa mutta kovasti sossu yrittää selvittää missä vitussa olen kun se vainoaminen on kovasti vaiketa kun ei tiedä missä on :D - safdfasfa
Kannattaa hakea se kirje, se liittyy siihen yhdyskuntapalveluun, ensimmäinen kirje asiasta tulee aina ulos oton kautta. Eli hanki väliaikainen henkkari poliisilaitokselta. Asian kanssa ei kannata viivytellä, sillä muuten ne heittää sen takas syyttäjälle muuntoon, koska sinuun ei ole saatu yhteyttä.
- jur1
Tilaa Suomen Konsulaatista Tukholmasta uusi tai kaksoiskappele ja Ruotsista hae turvapaikkaa.
Kantelu Eduskunnanoikeusasiamies
Kantelu EUihmisoikeustuomioistuin
Kantele Ykihmisoikeustuomio osasto tai joku ym.vastaava
Kantele Venäjän Presidenttille
katso ohjeet 30,01.2013 mtv 45 minuuttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989