Raskausviikkoja minulla on tällä hetkellä 39 6 ja olen huolissani raskausarvista. Synnytys on pian käsillä ja minulle on raskauden aikana tullut aika paljon raskausarpia. Miten voin poistaa/vaalentaa raskausarpiani mahdollisimman nopesti synnytyksen jälkeen?
Kiitos kaikille jotka auttavat minua ongelmassani.
Raskausarvet!!
4
662
Vastaukset
- Iines
Minulle jäi raskauden jäljiltä aivan mielettömät arvet molemmille puolille mahaa. Siinä ne loistaa edelleen kauniin violetteina vaikka synnytin yli 5kk sitten. Oma keinoni on ollut että olen alkanut kantaa niitä ylpeydellä ;) olenhan äiti!
- ....
Ei taida olla mitään muita konsteja kuin että aika ne sitten vaalentaa.
- äiti82 ja la 2.1.2005
kanna kuule vaan ylpeenä raskausarvet!esikoista odottaessa minulle tuli kiitettävä määrä arpia mutta ensimmäisen vuoden aikana vaalenivat...esim.rusketus haalistaa hieman arpia mutta vallan eroon niistä et pääse:)
- Tuuti
Hei,
mullakin tuli esikoistani oottaessa raskausarvet kuin kynnöspelto vatsaan...vaaleni hiukan vuosien varrella, mutta kun 5 vuotta myöhemmin odotin toista lasta, alkoivat jälleen helottaa...ja nyt odotan taas 5 vuoden viiveen jälkeen kolmatta...ja taas sama juttu. Ylpeydellä minäkin ne kannan, historia ja elämä saa jättää jälkensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481