Miten voin metsästää jos olen alle 15- vuotias eikä kukaan tuttuni metsästä??
terve
1
75
Vastaukset
- ean1
Metsästyskortin suoritus on kaiken lähtökohta ja se voi poikia myös mahdollisuuden päästä metysälle jonkun kokeneemman kanssa.
Mitäs jos alkuun kääntäsit koko asian päälaelleen ja miettisit onko saalis ja tappaminen oikeesti sulle tärkeitä.
Metsästäminen on paljolti rämpimistä, hiippailua, kyttäilyä, naamioitumista ym. oikeestikin jännittävää puuhaa, mutta ihan samat fiilikset voit kokea ilman asetta vaikka kameran kanssa. Jokainen onnistunut kuva on ikäänkuin ammuttu saaliisi, eikä rasitteena ole metsästysajat, luvat, kalliit välineet, omat maat tms. ja kuvien kautta voit fiilistellä hyviä hetkiä pitkin vuotta.
Aikasi koittaa vielä, kun voit omankin aseen hankkia, mutta näin pääset asiaan hyvin sisälle ja kun vihdoin aseen joskus saat, osaat jo hakea ja löytää riistaa.
Itse olen myös metsäsätäjä, mutta liikun paljon ilman asetta ja elikoiden ja lintujen kohtaaminen on aina vaikeaa ja joskus työlästä, mutta aina palkitsevaa, ilman sitä tulevaa paistiakin.
Mietipä tätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352649- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732249Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621914
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201899- 861642