Tässä ovat pikkutyttäreni:
Malla Josefiina 4
Aava Elisabeth 1,5
Odessa Minka Matleena 4kk.
Matleena tulee suvusta ja halusimmesen laitta Odessalle. Väliin taas maistuituo Minka.
Me vanhemmat olemme Kaisa Mari Johanna 23 ja Mika Tapio 25.
Toiveissa olisi vielä ainakin kolme lasta, ja nimet joita minä silloin voisin ehdotella olisi:
tytölle: Inka tai Elvi.
pojalle: Otto, Vili tai Taavetti.
Kertoisitteko mielipiteenne!
Malla, Aava ja Odessa
4
426
Vastaukset
- tarja
Odessa nimestä,ja tulevaisuuden lapsellemieluummin tuo Inka,Elvi on ihan eri maailmasta.Kuin myös nuo poikien vaihtoehdot,mutta mielet muuttuu...Malla on kiva ja Aava,no,ihan kiva,itselleni en laittaisi...
- saana
Tässä taas ajan kulukseni laitan mielipiteeni!
Malla Josefiina -> Malla ihan ok,annoin joskus pienenä sen nukelleni nimeksi,jotenkin tulee kuitenkin mieleen molla-maija,Josefiina on aivan ihana nimi
Aava Elisabeth -> Aava on mielestäni oikein kaunis nimi,samoin Elisabeth
Odessa Minka Matleena -> Odessa-nimestä en pidä ollenkaan,eikä se myöskään oikein sovi siskojen nimiin,Minka-nimi ei myöskään ole minun makuuni,Matleena särähtää myös korvaan,Matilda olisi parempi,nimet sointuvat kuitenkin hyvin yhteen
Inka -> todella kaunis nimi
Elvi -> myös aivan ihana nimi
En osaa sanoa kumpi on parempi.Antakaa molemmat!
Otto -> hyvä perusnimi
Vili -> en tykkää ollenkaan
Taavetti -> liian vanhahtava,en tykkää- niinii
Elvistä tulee mieleen Elvis. Ei kuulosta kovin nätiltä nimeltä muutenkaan.
Inka...ihan ok.
Taavetti on kylä täällä itä-Suomessa, ei siksi kiva. Taavi ois parempi.
Otto ja Vili on ihan jees. Tosi yleisiä tosin, että kaimoja varmasti löytyisi lähistöltä.
- milla
Ihana nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429