Kokemuksianne kyseisen firman asiakasneuvojan työstä. Oliko mukavaa, tuliko palkka oikein, irtisanottiinko koeajalla monia, onko mielekästä? Kaipaan oikeasti neuvoja
Sanoma magazine asiakasneuvoja/palvelija
9
326
Vastaukset
- expalvelija
Hieno firma ja oikein mukava ilmapiiri. Ei sanottu irti ketään koeajalla ja palkat on juossu hyvin tilipäivänä.
- alkuperäinenöööö
Kiitos sinulle.
Vastauksia kaivataan vielä - curious1
Minua kuunnostaisi myös kuulla sellaisten kokemuksia, jotka ovat työskennelleet SMF:llä asiakasneuvojina. Itse aloitan pian työt kyseisessä yrityksessä :)
Varsinkin se kiinnostaa, minkälaisia puheluita asiakkaat yleensä soittavat yritykseen ja ovatko asiakkaat monesti pahantuulisia/ivalittavatko esim. sitä että puhelinmyyjät olisivat huijanneet/pakottaneet tilaamaan jotain ja siksi haluavat perua lehtitilauksia? Myös se kiinnostaa, onko myyntitavoitteeseen helppo päästä, lehtiä kun pitäisi ilmeisesti tarjota asiakaspalvelussakin samalla.- Asiakasneuvoja
Tervetuloa! :) ei oo kamalaa ja tavotteisiin helppo päästä kun vaan jaksaa yrittää. Puhelut on pääasiassa tosiaan peruutuksia ja osa valittaa myyjästä, mutta niistä selviää kun toimii. Olen itse kyseisessä firmassa asiakasneuvojana ja tykkään hommasta paljon. Tervetuloa vaan teille uusille, vissiin kuun vaihteessa alotatte! ;)
- Asiakasneuvoja
Asiakasneuvoja kirjoitti:
Tervetuloa! :) ei oo kamalaa ja tavotteisiin helppo päästä kun vaan jaksaa yrittää. Puhelut on pääasiassa tosiaan peruutuksia ja osa valittaa myyjästä, mutta niistä selviää kun toimii. Olen itse kyseisessä firmassa asiakasneuvojana ja tykkään hommasta paljon. Tervetuloa vaan teille uusille, vissiin kuun vaihteessa alotatte! ;)
Ja ketään ei oo irtisanottu koeajalla, muutamat lähtee itse koeajalla kun huomaa ettei oo ihan se oma juttu. Ja palkat tullut aina ajallaan, se on kiva olla isolla ja tunnetulla työnantajalla töissä niin voi ainakin luottaa että asiat hoidetaan oikein! :)
- Curious1
Ja ketään ei oo irtisanottu koeajalla, muutamat lähtee itse koeajalla kun huomaa ettei oo ihan se oma juttu. Ja palkat tullut aina ajallaan, se on kiva olla isolla ja tunnetulla työnantajalla töissä niin voi ainakin luottaa että asiat hoidetaan oikein! :)
Kiitoksia positiivisesta vastauksesta, nyt on viikko takana näissä hommissa ja työilmapiiri vaikuttaa todella hyvältä ja itse työkin varmasti mukavalta kunhan oppii kaikki uudet asiat ja pääsee puhelimeen kokeilemaan. :)
- Asiakasneuvoja
Curious1 kirjoitti:
Kiitoksia positiivisesta vastauksesta, nyt on viikko takana näissä hommissa ja työilmapiiri vaikuttaa todella hyvältä ja itse työkin varmasti mukavalta kunhan oppii kaikki uudet asiat ja pääsee puhelimeen kokeilemaan. :)
Alotitko oulussa vai helsingissä? :)
- Curious1
Alotitko oulussa vai helsingissä? :)
Aloitin Oulussa :) Kun sanoit että kuun vaihteessa aloittaa uusia niin tarkoititko Helsingin toimistolla? :)
- Asiakasneuvoja
Curious1 kirjoitti:
Aloitin Oulussa :) Kun sanoit että kuun vaihteessa aloittaa uusia niin tarkoititko Helsingin toimistolla? :)
Joo ainaki ymmärsin että uusia alottaa kuun vaihteessa täällä helsingissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010