Sanoma magazine asiakasneuvoja/palvelija

YHHHHOK

Kokemuksianne kyseisen firman asiakasneuvojan työstä. Oliko mukavaa, tuliko palkka oikein, irtisanottiinko koeajalla monia, onko mielekästä? Kaipaan oikeasti neuvoja

9

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expalvelija

Hieno firma ja oikein mukava ilmapiiri. Ei sanottu irti ketään koeajalla ja palkat on juossu hyvin tilipäivänä.

• alkuperäinenöööö

Kiitos sinulle.

Vastauksia kaivataan vielä

• curious1

Minua kuunnostaisi myös kuulla sellaisten kokemuksia, jotka ovat työskennelleet SMF:llä asiakasneuvojina. Itse aloitan pian työt kyseisessä yrityksessä :)
      Varsinkin se kiinnostaa, minkälaisia puheluita asiakkaat yleensä soittavat yritykseen ja ovatko asiakkaat monesti pahantuulisia/ivalittavatko esim. sitä että puhelinmyyjät olisivat huijanneet/pakottaneet tilaamaan jotain ja siksi haluavat perua lehtitilauksia? Myös se kiinnostaa, onko myyntitavoitteeseen helppo päästä, lehtiä kun pitäisi ilmeisesti tarjota asiakaspalvelussakin samalla.

• Asiakasneuvoja

Tervetuloa! :) ei oo kamalaa ja tavotteisiin helppo päästä kun vaan jaksaa yrittää. Puhelut on pääasiassa tosiaan peruutuksia ja osa valittaa myyjästä, mutta niistä selviää kun toimii. Olen itse kyseisessä firmassa asiakasneuvojana ja tykkään hommasta paljon. Tervetuloa vaan teille uusille, vissiin kuun vaihteessa alotatte! ;)

• Asiakasneuvoja
        Asiakasneuvoja kirjoitti:

Tervetuloa! :) ei oo kamalaa ja tavotteisiin helppo päästä kun vaan jaksaa yrittää. Puhelut on pääasiassa tosiaan peruutuksia ja osa valittaa myyjästä, mutta niistä selviää kun toimii. Olen itse kyseisessä firmassa asiakasneuvojana ja tykkään hommasta paljon. Tervetuloa vaan teille uusille, vissiin kuun vaihteessa alotatte! ;)

Ja ketään ei oo irtisanottu koeajalla, muutamat lähtee itse koeajalla kun huomaa ettei oo ihan se oma juttu. Ja palkat tullut aina ajallaan, se on kiva olla isolla ja tunnetulla työnantajalla töissä niin voi ainakin luottaa että asiat hoidetaan oikein! :)

• Curious1

Ja ketään ei oo irtisanottu koeajalla, muutamat lähtee itse koeajalla kun huomaa ettei oo ihan se oma juttu. Ja palkat tullut aina ajallaan, se on kiva olla isolla ja tunnetulla työnantajalla töissä niin voi ainakin luottaa että asiat hoidetaan oikein! :)

Kiitoksia positiivisesta vastauksesta, nyt on viikko takana näissä hommissa ja työilmapiiri vaikuttaa todella hyvältä ja itse työkin varmasti mukavalta kunhan oppii kaikki uudet asiat ja pääsee puhelimeen kokeilemaan. :)

• Asiakasneuvoja
        Curious1 kirjoitti:

Kiitoksia positiivisesta vastauksesta, nyt on viikko takana näissä hommissa ja työilmapiiri vaikuttaa todella hyvältä ja itse työkin varmasti mukavalta kunhan oppii kaikki uudet asiat ja pääsee puhelimeen kokeilemaan. :)

Alotitko oulussa vai helsingissä? :)

• Curious1

Alotitko oulussa vai helsingissä? :)

Aloitin Oulussa :) Kun sanoit että kuun vaihteessa aloittaa uusia niin tarkoititko Helsingin toimistolla? :)

• Asiakasneuvoja
        Curious1 kirjoitti:

Aloitin Oulussa :) Kun sanoit että kuun vaihteessa aloittaa uusia niin tarkoititko Helsingin toimistolla? :)

Joo ainaki ymmärsin että uusia alottaa kuun vaihteessa täällä helsingissä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe