Ketä muita ärsyttää nämä gallup-tyypiset keskustelut täällä? Ymmärrän kyllä, jos kysytään jotain lesbouteen liittyvää, mutta että KÄSIALASTA! Voisiko suomi24 perustaa uuden keskusteluryhmän, jonka otsikko olisi yksinkertaisesti Gallupit.
Kysely kyselyistä
13
1011
Vastaukset
- Jennifer
..eikö kädet kuulukaan lesbouteen??
- essi
:D galluppeihin ei tarvitse kiinnittää huomiota, jos ne noin ärsyttävät.
- Hapsu
onko täällä galluppeja?
Jokainen vastaa ja osallistuu tasan niihin, joihin haluaa.
Jos aina perustettaisiin uusi foorumi sitä mukaa, kun joku ei taaskaan jostain tykkää, niin eihän täällä muuta kerittäisikään kuin luoda uusia foorumeita.
Enemmän ihmiset suvaitsevaisuutta elämään. Mitä se on keneltäkään pois, jos joku haluaa kysellä täällä? - Koo
Minua ei ärsytä gallupit ollenkaan. Eihän niihin ole pakko vastata eikä niitä ole pakko lukeakaan, jos ei kiinnosta. Miksi aiheen pitäisi olla lesbouteen liittyvä? Eikö muuten käsialakin liity lesbouteen? Grafologiaan perehtynyt voi nimittäin päätellä käsialan perusteella, onko joku ihminen lesbo vai ei.
- jepjep
suunnattomasti nuo turhat saman nimimerkin esittämät gallupit *huoh* no onneksi ne voi jättää lukematta
- Jennifer
..ei ne gallupit niinkään, mutta se nikin pahulainen..;D
Ota rennosti, niin minäkin. Elämässä ei aina voi valita, ketä muitakin täällä maanpinnalla tallustelee, mutta toki voi seuransa valita. Ei tarvitse alati mennä ärsyttävään seuraan.
Ja tällä palstalla voi jättää avaamatta tekemäni aloituksen, sillä kirjoitan aina vain omalla nikilläni. Suosittelen kirjoitusteni ohittamistani erittäin lämpimästi. Se olisi meidän kaikkien kannalta ehdottomasti paras ratkaisu, jos ajattelemme lukijoita, muita kirjoittajia, sinua itseäsi ja minua.
Kannattaisi muuten harrastaa pikkasen itsensä tutkiskelua, jos ihmiset ylenmäärin alkavat ärsyttämään. Suosittelen terapiaa! - myös
Jennifer kirjoitti:
..ei ne gallupit niinkään, mutta se nikin pahulainen..;D
Ota rennosti, niin minäkin. Elämässä ei aina voi valita, ketä muitakin täällä maanpinnalla tallustelee, mutta toki voi seuransa valita. Ei tarvitse alati mennä ärsyttävään seuraan.
Ja tällä palstalla voi jättää avaamatta tekemäni aloituksen, sillä kirjoitan aina vain omalla nikilläni. Suosittelen kirjoitusteni ohittamistani erittäin lämpimästi. Se olisi meidän kaikkien kannalta ehdottomasti paras ratkaisu, jos ajattelemme lukijoita, muita kirjoittajia, sinua itseäsi ja minua.
Kannattaisi muuten harrastaa pikkasen itsensä tutkiskelua, jos ihmiset ylenmäärin alkavat ärsyttämään. Suosittelen terapiaa!Terapiaa itse kullekkin...
- Cindyfer
Sanos muuta. Tua Jennifer on oikea palstan painajainen. Pidän häntä kierona tapauksena muutenkin. En edes lue hänen tekstejään koska hän on niin oksettava nettipersoona. Tuntuu että hällä on aikaa lymyillä täälä 24h/vrk!
Kukahan senkin on huolinu muijaksi?
- ärsyttää
ja paljon.
- Lesb0
Ei ärsytä gallupit, ne sopii hyvin kiireisellekin ihmiselle luettavaksi... ;)
- Eliö
Ainakaan tällä palstalla ei ole ollut vielä yhtäkään Galluppia.
- Cooler
Kohta kukaan ei uskalla kirjoittaa tänne enää mitään!!!
Suvaitsevaisuutta peliin:) - Mira
Joo osa on kyllä naurettavia, turhia, ja ei-mielenkiintoisia. Lesbouteen ja siihen liittyviin asioihin suunnattuja galluppeja on kiva lukea mutta nämä J:n tyyliin "minkä väristä maitoa juot"? Tai "Minkä värinen on sininen hevonen"-gallupit tökkivät. Rajansa kaikella, gallupeillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716