MIstä manuaali?

Kameran ostanut

Mistä löytyisi suomenkielinen manuaali Canon Powershot Pro 1? Pystyykö joku kertomaan tai toimittamaan, kopion tai alkuperäisen.

7

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli

      Canon.fi kohdasta 2 canon digital/ tuotteet.

      • kysymys??

        niin voisitko tarkentaa hieman osoitetta..
        voisitko kopioida suoran osoitteen
        kiitos.


      • Olli

        Mene tämän sivun alalaitaan kirjota sinne, canon.fi ja paina hae. Pääset einron sivulle kirjoita sinne canon.fi kohdassa 2 canon digital ixus, paina sitä ja kohdassa tuotteet on tietoa.


      • Ounou

        Keep It Simple Stupid

        Jos et osaa etsiä netistä kameran manuskaa itse edes noiden vinkkien jälkeen, voit mielestäni unohtaa kuvaamisen kokonaan. Parempi kun haet R-kioskilta kertakäyttökameran.

        Tässä rautalangasta väännetty kertakäyttökameran kertakäyttöohje idiooteille:

        -Viritä kamera (pyörivästä rullasta)
        -Ota kuva (Yleensä oma nappi kuvausta varten)

        Salaman käyttöä varten joudutkin sitten jatkokurssille.


      • Hiljaa
        Ounou kirjoitti:

        Keep It Simple Stupid

        Jos et osaa etsiä netistä kameran manuskaa itse edes noiden vinkkien jälkeen, voit mielestäni unohtaa kuvaamisen kokonaan. Parempi kun haet R-kioskilta kertakäyttökameran.

        Tässä rautalangasta väännetty kertakäyttökameran kertakäyttöohje idiooteille:

        -Viritä kamera (pyörivästä rullasta)
        -Ota kuva (Yleensä oma nappi kuvausta varten)

        Salaman käyttöä varten joudutkin sitten jatkokurssille.

        Räkänokka pyyhkiköön nyt vaan räkää nokastaan, ettei tarvitse verta pyyhkiä.


      • Ounou
        Hiljaa kirjoitti:

        Räkänokka pyyhkiköön nyt vaan räkää nokastaan, ettei tarvitse verta pyyhkiä.

        Räkänokka..? Verta..?

        Ja se koirahan älähti kehen kalikka karahti.. Helemee. Voithan yrittää tulla raastamaan verta nenästäni modeemilankojasi pitkin. Welcome!

        Mee ny poika ärrälle ostaa sitä kertakäyttökameraa ja jätä nää hommat niille jotka niistä jotain ymmärtää.


      • Tyhmälle
        Ounou kirjoitti:

        Räkänokka..? Verta..?

        Ja se koirahan älähti kehen kalikka karahti.. Helemee. Voithan yrittää tulla raastamaan verta nenästäni modeemilankojasi pitkin. Welcome!

        Mee ny poika ärrälle ostaa sitä kertakäyttökameraa ja jätä nää hommat niille jotka niistä jotain ymmärtää.

        Jokaisella tietokoneella joka on netissä, on oma osoitteensa, jonka pystyy selvittämään. Täten tietokoneen käyttäjäkin saadaan selville. Haepas itse kiviä pihalta ja leiki niillä. Puheita, puheita, muttei taitoa näy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe