Onko kellään kokemusta aso-,avain-tai ta-asunnoista?Paljonkohan pitää olla omaa rahaa 58-65 neliön kokoiseen asuntoon?Onko vastikkeet kovin suuria?Kantsiiko tälläsen yli 5-kymppisen tuollaista hankkia....
kotikolo
8
109
Vastaukset
varmaan kyllä nyt sinun kannattaa kirjoittaa aiheesta tuonne asumispalstalle niin saanet varmaan siellä vastauksiakin.
- "eisuomalainen"
Kuinka alhaallla suomalaisien elämä? 50 ja ei omaa taloa?
Kysymys vain?Ei oo ei tuu eikä tilata.
Niin alhaalla olen ainakin näissä aatoksissa.
Entäs kuinka alhaalla itse olet kun käyt täällä aina mollaamassa ihmisiä?
Kysyn minäkin.- turistiii1
ei kai sillä ole mitään tekemistä " alhaalla olemisesta" jos ei ole omaa taloa. ei oo meilläkään johtuen terveellisyys syistä, talossa on paljon työtä jos haluaa ottaa siitä vastuun. eletään omistusasunnossa ja sen rempat riittää. ei olla mitenkään alhaalla, omaisuutta on paljon ja ei ole velkaa... turvallista katsoa eteenpäin kun ei ole menoja nimeksikään.
se joka on paljon sairastellut osaa katsoa ne negatiivisetkin puolet jotka tulee ennen tai myöhemmin. 50 voi sairastua ihan milloin vain ja olemme oppineet sen ettei kannata pitää terveyttä itsestäänselvyytenä, sitä ei terveet ihmiset ymmärrä vaan pitävät että olemme liian negatiivisia. kokemus opettaa ja kaikissa päätöksissä otetaan huomioon ne huonot puolet jotka voi tulla vastaan. sillä teidämmehän kaikki että positiiviset asiat pidetään päivänselvinä...
- Rattus sp.
Mikset harkitsisi? Kaksi ystävää on ostanut omakotitalon päälle viisikymppisinä. Selvität vain kaikki kulut ja katsot, ettet laita itseäsi tiukoille.
- KVGKVG
Teepä haku noilla asuntokaupan sivustoilla (Jokakoti, Etuovi, Oikotie tai mitä niitä onkaan) niin saat listan mistä niitä sitten etsitkin.
- Phoca5
Hinnathan riippuvat täysin paikkakunnasta ja sijainnista. Itse olen ostamassa ASOa Helsingistä ja hintahaitari on laaja 5-50 tuhatta €.
- osa-omistus
Joissain pitää olla kaupungin järjestysnumero,,enneku pääsee ees jonoon..55v äyttäneet eivät tarvii..en tieä onko kaupunkikohtainen?
Kannattaa myös katsella ns.osa-omistusasuntoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634