kotikolo

vuokralta pois

Onko kellään kokemusta aso-,avain-tai ta-asunnoista?Paljonkohan pitää olla omaa rahaa 58-65 neliön kokoiseen asuntoon?Onko vastikkeet kovin suuria?Kantsiiko tälläsen yli 5-kymppisen tuollaista hankkia....

8

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan kyllä nyt sinun kannattaa kirjoittaa aiheesta tuonne asumispalstalle niin saanet varmaan siellä vastauksiakin.

    • "eisuomalainen"

      Kuinka alhaallla suomalaisien elämä? 50 ja ei omaa taloa?


      Kysymys vain?

      • Ei oo ei tuu eikä tilata.
        Niin alhaalla olen ainakin näissä aatoksissa.
        Entäs kuinka alhaalla itse olet kun käyt täällä aina mollaamassa ihmisiä?
        Kysyn minäkin.


      • turistiii1

        ei kai sillä ole mitään tekemistä " alhaalla olemisesta" jos ei ole omaa taloa. ei oo meilläkään johtuen terveellisyys syistä, talossa on paljon työtä jos haluaa ottaa siitä vastuun. eletään omistusasunnossa ja sen rempat riittää. ei olla mitenkään alhaalla, omaisuutta on paljon ja ei ole velkaa... turvallista katsoa eteenpäin kun ei ole menoja nimeksikään.

        se joka on paljon sairastellut osaa katsoa ne negatiivisetkin puolet jotka tulee ennen tai myöhemmin. 50 voi sairastua ihan milloin vain ja olemme oppineet sen ettei kannata pitää terveyttä itsestäänselvyytenä, sitä ei terveet ihmiset ymmärrä vaan pitävät että olemme liian negatiivisia. kokemus opettaa ja kaikissa päätöksissä otetaan huomioon ne huonot puolet jotka voi tulla vastaan. sillä teidämmehän kaikki että positiiviset asiat pidetään päivänselvinä...


    • Rattus sp.

      Mikset harkitsisi? Kaksi ystävää on ostanut omakotitalon päälle viisikymppisinä. Selvität vain kaikki kulut ja katsot, ettet laita itseäsi tiukoille.

    • KVGKVG

      Teepä haku noilla asuntokaupan sivustoilla (Jokakoti, Etuovi, Oikotie tai mitä niitä onkaan) niin saat listan mistä niitä sitten etsitkin.

    • Phoca5

      Hinnathan riippuvat täysin paikkakunnasta ja sijainnista. Itse olen ostamassa ASOa Helsingistä ja hintahaitari on laaja 5-50 tuhatta €.

    • osa-omistus

      Joissain pitää olla kaupungin järjestysnumero,,enneku pääsee ees jonoon..55v äyttäneet eivät tarvii..en tieä onko kaupunkikohtainen?
      Kannattaa myös katsella ns.osa-omistusasuntoi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe