Moi!
Olen perustamassa serverin ja tarvisin vain hyvän hostin serverille. Maksu olisi n. 4-15€ per kk
Ilmoitelkaa/tarjotkaa hosteja/hostaus
Serverille n.60-100 paikkaa ja paljon RAM muistia ja tilaa plugineille. Ei hamachia. Siis Bukkit Minecraft serveri.
Kiitos tarjouksista!
Haen hyvää Minecraft hostia
12
355
Vastaukset
- vitun jonne
kiitos tarjouksista mitä vittua gshsdgdfascdscdfgbxcbzfvzvzxcvzcxvzcvzcvcx
- Ei tyhmää kommentoitia!
"vitun jonne" käyttäjä. Sulla ei ole mitään varaa tulla tänne noin sanomaan.
Viesti oli ihan asiallinen, taidat olla joku 10 v. "jonne" itse
- haista sinä vi.tu
niin oonkin että sää oot vi.un jonne missä asut tuun vetään turpaan nyt heti vi.tu s.atana oikeesti
- Ei tyhmää kommentoitia!
Voisitko ystävällisesti lopettaa?
- tomppi112
Jos vielä etsit hostia niin älä mieti maasta tai muustakaan ja tuolla hinnalla saat vain jonku 10 pelaajan servun.
Kirjota googleen minecraft hosts - isääh
Jos haluat 100 paikkasen servun niin hinta pyörii 50-100€
- veeti ojala
olisin kiinnostunut sinun tästä jutusta isääh jos voisin maksaa tai alkaa hostaamaan jo tänään
- WALTSU.NET
Kokeileppa waltsu.net Sieltä saat ip esim. kovamine.waltsu.net. Eli saat valita ip ja mapin eli voit hallita koko servua. 12€= 26 pelaajaa. Eikä lagaa. Voit myös maksaa paysafecardilla.
- VEETI OJALA
Terve olen ostamassa serveriä minulleja Mr_Toivolle ja tarvisinne 20e hostin vinäja toivo maksettaisiin joka kuukaus 20e vuorotellen T:Veeti Ojala
- veeti ojala
olisin kiinoostunut serveristänne ja haluaisin ipn ja voisin ostaa serverin ja hostata sitä
ja ottakaa yhteyttä hyvin pian jos on paikka minulle - TyytyväinenAsiakas
Itse käytän HostYourMineä HirsaCraftin hostaamiseen.. Olen ollut tyytyväinen, Multicraft hallintapaneeli, 24/7, SSD kiintolevyt ja muuta kivaa ;)
http://hostyourmine.com/whmcs
Ja tuota mun palvelimen IP on 188.40.15.7:25566 - Anonyymi
Hei minulta voi ostaa palvelimia https://discord.gg/uuqtSpe8rr tässä on linkki discordiin josta voi ostaa palvelimen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089