Moi!
Olen perustamassa serverin ja tarvisin vain hyvän hostin serverille. Maksu olisi n. 4-15€ per kk
Ilmoitelkaa/tarjotkaa hosteja/hostaus
Serverille n.60-100 paikkaa ja paljon RAM muistia ja tilaa plugineille. Ei hamachia. Siis Bukkit Minecraft serveri.
Kiitos tarjouksista!
Haen hyvää Minecraft hostia
12
327
Vastaukset
- vitun jonne
kiitos tarjouksista mitä vittua gshsdgdfascdscdfgbxcbzfvzvzxcvzcxvzcvzcvcx
- Ei tyhmää kommentoitia!
"vitun jonne" käyttäjä. Sulla ei ole mitään varaa tulla tänne noin sanomaan.
Viesti oli ihan asiallinen, taidat olla joku 10 v. "jonne" itse
- haista sinä vi.tu
niin oonkin että sää oot vi.un jonne missä asut tuun vetään turpaan nyt heti vi.tu s.atana oikeesti
- Ei tyhmää kommentoitia!
Voisitko ystävällisesti lopettaa?
- tomppi112
Jos vielä etsit hostia niin älä mieti maasta tai muustakaan ja tuolla hinnalla saat vain jonku 10 pelaajan servun.
Kirjota googleen minecraft hosts - isääh
Jos haluat 100 paikkasen servun niin hinta pyörii 50-100€
- veeti ojala
olisin kiinnostunut sinun tästä jutusta isääh jos voisin maksaa tai alkaa hostaamaan jo tänään
- WALTSU.NET
Kokeileppa waltsu.net Sieltä saat ip esim. kovamine.waltsu.net. Eli saat valita ip ja mapin eli voit hallita koko servua. 12€= 26 pelaajaa. Eikä lagaa. Voit myös maksaa paysafecardilla.
- VEETI OJALA
Terve olen ostamassa serveriä minulleja Mr_Toivolle ja tarvisinne 20e hostin vinäja toivo maksettaisiin joka kuukaus 20e vuorotellen T:Veeti Ojala
- veeti ojala
olisin kiinoostunut serveristänne ja haluaisin ipn ja voisin ostaa serverin ja hostata sitä
ja ottakaa yhteyttä hyvin pian jos on paikka minulle - TyytyväinenAsiakas
Itse käytän HostYourMineä HirsaCraftin hostaamiseen.. Olen ollut tyytyväinen, Multicraft hallintapaneeli, 24/7, SSD kiintolevyt ja muuta kivaa ;)
http://hostyourmine.com/whmcs
Ja tuota mun palvelimen IP on 188.40.15.7:25566 - Anonyymi
Hei minulta voi ostaa palvelimia https://discord.gg/uuqtSpe8rr tässä on linkki discordiin josta voi ostaa palvelimen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086