Varokaa basiron ac:tä

Sosad12344

Joo elikkä käytin tuota basiron ac:tä ja naama turposi KAIKKIALTA ja silmät lähes muurutui kiinni. Voin vannoa etten näyttänyt enää ihmiseltä, se oli järkyttävää. Mut vietiin lopulta sairaalaan ettei hengitystiet olusi tukkeutuneet. Vaikkei kaikille välttämättä näin käy niin ei kannata ottaa edes riskiä. Naamanikin oli aivan punainen ja nenä turvonnut ismo laitelan nenäksi. :/

13

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkköölåik

Joo siksi ehkä suositellaankin tehä testi ennen käyttöönottoa hei haaaloooo? Olet allerg. jollekkin sen ainesosalle.

• .......

Mulla sama homma ja kaikki aknevoiteet tekee saman, naama turpoaa ja muuttuu punaiseksi, polttavaksi ja aivan karmeaksi. En enää ikinä koske noihin.

• hgfklj

jep, itelläki naama kirkkaanpunainen ja potkupallon muotoinen. lääkäristä antoi kortisonipiikin ja antihistamiinilääkityksen.. toivotaan että toimii .

• ....

Lukekaa ohjeet, urpot. Itsellä lähti keskivaikea akne kokonaan pois Basironin ansiosta!

• säälittävää

säälittävää tulla pätemään tänne keskustelupalstoille.
        Toiset ovat allergisia basironin aineille, eikä ohjeiden lukeminen ja urpoksi haukkuminen auta.

• heleleejgffgjjfjfg

Eli sulla Basiron autto? Itse alan oleen jo sen verran epätoivoinen, että ajatellin käydä apteekista hakemassa tuota. Onko muilla kokemuksia?

• juu u

itsellä puhkes paha allergia pähkinään ym. basironin käytön jälkeen, sain siitä pahan allergisen reaktion jota jouduin erityishoitamaan n. 3kk. lisäksi en enää ikinä voi käyttää normaaleita kosmetiikkatuotteita.

• ....

Suosittelen kokeilemaan tälläistä rutiinia ( itsellä ainakin lähti jokainen finni) .
      Eli pese naamasi hellästi joka aamu ja ilta Erisanin hoitavalla puhdistusgeelillä, kuivaa iho ja odota 10 min ja laita Basironia PALJON siihen kohtaan missä finnejä on, odota taas noin 10-15 min ja laita Erisanin Kosteuttavaa kasvovoidetta kunnon kerros sinne minne Basironia laitoit. Varokaa silmänympärysihoa!! Itsellä meni monta kuukautta hukkaan kun käytin basironia liian vähän kerralla.
      3 kuukautta meni kun akne lähti tuolla rutiinilla, että muistakaa käyttää sitä paljon!!
      Voimia kaikille aknesta kärsiville!!

• Ensuosittele/:

Itse käytin basironia reilun kuukauden ja tuloksia syntyi heti. Jatkoin käyttöä, mutta akne palasi myöhemmin ja vähän ajan päästä kun olin laittanut sitä yläselkääni, se alkoi punottamaan ja kutisemaan pesin välittömästi pois ja laitoin kosteusvoidetta. Seuraavana päivänä iho oli kuin palanut, täynnä punaisia hyvin kipeitä rakkuloita jotka kuumottivat todella pahasti. Käytin tuotetta ohjeiden mukaan, eikä aluksi ilmennyt mitään reaktiota. . /:

• kauheeta

En suosittele minäkään Basironia. Mulla turposi kanssa koko naama. Silmät on lähes ummessa. Ja naama hehkuvan punainen. Tosi ytyä ainetta!

• paisenaama

Omaa tyhmyyttä joo jos ei testaa ensimmäisellä käyttökerralla voidetta esim. käsivarteen. Itselläni aikuisiän akne, finnejä tulee enemmikseen poskiin ja leukaan, räjähti nyt naama niin täyteen finnejä että päätin kokeilla tuota bacironia. En osaa vielä näin lyhyellä käytöllä sanoa auttaako, mutta ainakin tämän reilun viikon käytön jälkeen naama mennyt selkeästi parempaan suuntaan. Yhtään isoa finniä ei ole tullut, joitain pikku finnejä yrittänyt tulla, mutta heti kun laittaa bacironia parantuvat nopeasti. Mies myös huomannut eron. :) Toivotaan että parantuminen jatkuu eikä finnit yhtäkkiä palaa takaisin! Mikäli näin kävisi, aijon seuraavaksi mennä ihotautilääkäriin ja pyytää roa kuuria.

• piu2

Kun ootte laittanut tota basironia puhtaalle naamalla, nii laitatteko sen jälkeen jonku kosteusvoiteen? Vai sit puhtaalle naamalle eka kosteusvoide ja sit basiron, kun rasva on imeytynyt? :) Kun pitäähän sitä naamaa myös kosteuttaa :D

• basironn

vähänn myöhässä mutta jos joku muu tarttee apua niin mä laitan eka basiron geeliä ja siihen päälle acon kasvorasvaa eli ensin se geeli ja päälle rasva. oon käyttänyt basironii nyt melkein 2kuukautta ja on ollu hyvää ainetta! finnit lähteny lähes kokonaan vielä otsassa muutama

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe