Varokaa basiron ac:tä

Sosad12344

Joo elikkä käytin tuota basiron ac:tä ja naama turposi KAIKKIALTA ja silmät lähes muurutui kiinni. Voin vannoa etten näyttänyt enää ihmiseltä, se oli järkyttävää. Mut vietiin lopulta sairaalaan ettei hengitystiet olusi tukkeutuneet. Vaikkei kaikille välttämättä näin käy niin ei kannata ottaa edes riskiä. Naamanikin oli aivan punainen ja nenä turvonnut ismo laitelan nenäksi. :/

13

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkköölåik

      Joo siksi ehkä suositellaankin tehä testi ennen käyttöönottoa hei haaaloooo? Olet allerg. jollekkin sen ainesosalle.

    • .......

      Mulla sama homma ja kaikki aknevoiteet tekee saman, naama turpoaa ja muuttuu punaiseksi, polttavaksi ja aivan karmeaksi. En enää ikinä koske noihin.

    • hgfklj

      jep, itelläki naama kirkkaanpunainen ja potkupallon muotoinen. lääkäristä antoi kortisonipiikin ja antihistamiinilääkityksen.. toivotaan että toimii .

    • ....

      Lukekaa ohjeet, urpot. Itsellä lähti keskivaikea akne kokonaan pois Basironin ansiosta!

      • säälittävää

        säälittävää tulla pätemään tänne keskustelupalstoille.
        Toiset ovat allergisia basironin aineille, eikä ohjeiden lukeminen ja urpoksi haukkuminen auta.


    • heleleejgffgjjfjfg

      Eli sulla Basiron autto? Itse alan oleen jo sen verran epätoivoinen, että ajatellin käydä apteekista hakemassa tuota. Onko muilla kokemuksia?

      • juu u

        itsellä puhkes paha allergia pähkinään ym. basironin käytön jälkeen, sain siitä pahan allergisen reaktion jota jouduin erityishoitamaan n. 3kk. lisäksi en enää ikinä voi käyttää normaaleita kosmetiikkatuotteita.


    • ....

      Suosittelen kokeilemaan tälläistä rutiinia ( itsellä ainakin lähti jokainen finni) .
      Eli pese naamasi hellästi joka aamu ja ilta Erisanin hoitavalla puhdistusgeelillä, kuivaa iho ja odota 10 min ja laita Basironia PALJON siihen kohtaan missä finnejä on, odota taas noin 10-15 min ja laita Erisanin Kosteuttavaa kasvovoidetta kunnon kerros sinne minne Basironia laitoit. Varokaa silmänympärysihoa!! Itsellä meni monta kuukautta hukkaan kun käytin basironia liian vähän kerralla.
      3 kuukautta meni kun akne lähti tuolla rutiinilla, että muistakaa käyttää sitä paljon!!
      Voimia kaikille aknesta kärsiville!!

    • Ensuosittele/:

      Itse käytin basironia reilun kuukauden ja tuloksia syntyi heti. Jatkoin käyttöä, mutta akne palasi myöhemmin ja vähän ajan päästä kun olin laittanut sitä yläselkääni, se alkoi punottamaan ja kutisemaan pesin välittömästi pois ja laitoin kosteusvoidetta. Seuraavana päivänä iho oli kuin palanut, täynnä punaisia hyvin kipeitä rakkuloita jotka kuumottivat todella pahasti. Käytin tuotetta ohjeiden mukaan, eikä aluksi ilmennyt mitään reaktiota. . /:

    • kauheeta

      En suosittele minäkään Basironia. Mulla turposi kanssa koko naama. Silmät on lähes ummessa. Ja naama hehkuvan punainen. Tosi ytyä ainetta!

    • paisenaama

      Omaa tyhmyyttä joo jos ei testaa ensimmäisellä käyttökerralla voidetta esim. käsivarteen. Itselläni aikuisiän akne, finnejä tulee enemmikseen poskiin ja leukaan, räjähti nyt naama niin täyteen finnejä että päätin kokeilla tuota bacironia. En osaa vielä näin lyhyellä käytöllä sanoa auttaako, mutta ainakin tämän reilun viikon käytön jälkeen naama mennyt selkeästi parempaan suuntaan. Yhtään isoa finniä ei ole tullut, joitain pikku finnejä yrittänyt tulla, mutta heti kun laittaa bacironia parantuvat nopeasti. Mies myös huomannut eron. :) Toivotaan että parantuminen jatkuu eikä finnit yhtäkkiä palaa takaisin! Mikäli näin kävisi, aijon seuraavaksi mennä ihotautilääkäriin ja pyytää roa kuuria.

    • piu2

      Kun ootte laittanut tota basironia puhtaalle naamalla, nii laitatteko sen jälkeen jonku kosteusvoiteen? Vai sit puhtaalle naamalle eka kosteusvoide ja sit basiron, kun rasva on imeytynyt? :) Kun pitäähän sitä naamaa myös kosteuttaa :D

    • basironn

      vähänn myöhässä mutta jos joku muu tarttee apua niin mä laitan eka basiron geeliä ja siihen päälle acon kasvorasvaa eli ensin se geeli ja päälle rasva. oon käyttänyt basironii nyt melkein 2kuukautta ja on ollu hyvää ainetta! finnit lähteny lähes kokonaan vielä otsassa muutama

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe