Tossa vectrassa on tällä hetkellä sellainen ongelma, että tyhjäkäynti seilaa hieman, kun esim odotan valoissa. Ja välillä kierroksen jää päälle.
Kaasuläppäkotelon ja tyhjäkäyntimoottorin huolto tai vaihto, ehkä? Tai tuollalailla minä sen ymmärsin, kun lueskelin.
Vectra b 1.8 16v vm96
5
275
Vastaukset
- PoPs OpeL
Tyhjäkäynti luisti on vaihdettava ja kaasuläpälle erääseen kohtaan tehtävä poraus että toimii jatkossa hyvin. Tein omaani nuo toimenpiteet ja on 6 vuotta toiminut hienosti.
- fgfggfgf
tyhjäkäyntimoottori jumittaa. saattaa auttaa kun pelkästään vähän kopauttaa sitä.. itsellä lakkasi kun polkasin kierrokset rajotinta vasten niin sen jälkeen rupesi pelaamaan taas.
- meheehehee
Otin jo kerran tyjäkäyntimoottorin irti ja laitoin takaisin mutta täytyy vielä tutkia noita puhdistus ja poraus ohjeita sinne kaasuläpälle ja siihen alueeseen.
- meheehehee
Ainiin pikku ongelma pitkien kanssa. Vasemmalla ei pala pitkä olenkaan kun sinne ei tule virtaa, maa ja sulakkeet tarkastettu. Oikealla palaa pitkä todella himmeällä. Tähän jotain apua?
- juupsdc
Ja ei mitään käsitystä mistä tota vikaa hakemaan. Eli sitä ettei tule virtaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086