Toisessa ketjussa joku mies valittaa naisensa nalkuttamisesta, inttämisestä ja alistamisesta. Minäpä otan konkreettisen esimerkin elävästä elämästä:
Mies ja nainen sopivat yhteisen elämän pelisäännöistä yhdessä. Molemmat ovat täysjärkisiä suomea puhuvia suomalaisia ja asiat sovittiin hyvin selvästi, joten väärinymmärrysten mahdollisuutta ei ollut. Tai ei olisi pitänyt olla.
Naisen hämmästykseksi mies alkoikin toteuttaa yhteistä elämää aivan eri tavalla kuin mitä oli sovittu. Nainen ihmetteli, katsoi hetken aikaa asiaa sivusta ja otti sitten asian puheeksi. Mies myönsi toimineensa eri tavalla kuin oli sovittu ja lupasi jatkossa toimia yhteisen sopimuksen mukaisesti. Nainen luotti mieheen ja oli taas toiveikas - kunnes mies taas toimi yhteisen sopimuksen vastaisesti.
Nainen otti taas asian puheeksi, vieläkin kauniisti. Ja taas mies myönsi toimineensa eri tavalla kuin mitä oli sovittu jne. Ymmärtänette, että kuvio jatkui näin, mutta naisen äänensävy muuttui kerta kerralta ärtyneemmäksi ja vihaisemmaksi, vaativammaksi ja epätoivoisemmaksi. Mies olisi varmaan tässä vaiheessa kuvaillut naisen puheeksi ottamista nalkuttamiseksi, inttämiseksi ja uhkailuksi.
Kun tätä oli jatkunut pari vuotta, nainen otti eron. Mies on tuttaville jälkeen päin sanonut, että hän ei tiedä, mikään naiseen meni ja että hän ei tiedä eron syytä. Mies on oman elämänsä riihitonttu, joka huuli pyöreänä ihmettelee, että kun oma nainen sekosi yhtäkkiä noin vain
riihitonttu-miehet
4
147
Vastaukset
- jejejjejjep
Sulla oli vaan omat käsitykset yhteisistä sopimuksista. Johan se paljastaa jotakin kun et niitä "sääntöjä" kerro tänne.
- Syntyjään laiska
En usko, että vaimolla on omat käsityksensä. Juttu menee niin, että kun näitä sääntöjä suhteen alussa laaditaan, mies ei ajattele aivoillaan, vaan...you know.
- riihitontun ex
"Mies myönsi toimineensa eri tavalla kuin oli sovittu ja lupasi jatkossa toimia yhteisen sopimuksen mukaisesti."
Mies tiesi siis hyvin mitä oli sovittu.
Kun mies oli jatkanut yhteisen sopimuksen jatkuvaa rikkomista vuoden päivät, nainen sanoi ottavansa eron, jos mies ei palaa noudattamaan sopimusta. Mies sanoi, että haluaa olla yhdessä naisen kanssa ja haluaa noudattaa sopimusta. Nainen katsoi vielä toisen vuoden, miten mies rikkoi jatkuvasti sopimusta. Nainen sanoi miehelle tämän toisen vuoden aikana monta kertaa, että miehen käytös on johtamassa eroon. Nainen ei uhkaillut asialla, vaan totesi tosiasian.
Sitten nainen ei enää jaksanut miehen käytöstä ja lähti.
Ja nyt mies sanoo, että ei tiedä, miksi nainen halusi erota. - sis. hedelmälihaa
Mulla oli tommonen mies, ei ole enää.
Mies aina leikki:
- muistivikaista "aijaa, okei.. en mä kyl muista, et oltais noin sovittu" ja
- kuuroa "mitä.. mitä.." ja
- sovittelijaa "nyt sovitaan että jatkossa ei tapahtudu mitään tällasta, säkin sovit kans!"
- huutajaa "älä jätä mua, mä muutun!! mä lupaan et mä muutun! et sä löydä mistään näin hyvää miestä!"
2 vuotta käytiin terapiassa, ja lopulta minä olin kuulemma se katkera eksä ja narsisti, joka vaan otti ja lähti toisen miehen matkaan. Annoin kuulemma kaikille kylän miehille, enkä pärjää omillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802