Toisessa ketjussa joku mies valittaa naisensa nalkuttamisesta, inttämisestä ja alistamisesta. Minäpä otan konkreettisen esimerkin elävästä elämästä:
Mies ja nainen sopivat yhteisen elämän pelisäännöistä yhdessä. Molemmat ovat täysjärkisiä suomea puhuvia suomalaisia ja asiat sovittiin hyvin selvästi, joten väärinymmärrysten mahdollisuutta ei ollut. Tai ei olisi pitänyt olla.
Naisen hämmästykseksi mies alkoikin toteuttaa yhteistä elämää aivan eri tavalla kuin mitä oli sovittu. Nainen ihmetteli, katsoi hetken aikaa asiaa sivusta ja otti sitten asian puheeksi. Mies myönsi toimineensa eri tavalla kuin oli sovittu ja lupasi jatkossa toimia yhteisen sopimuksen mukaisesti. Nainen luotti mieheen ja oli taas toiveikas - kunnes mies taas toimi yhteisen sopimuksen vastaisesti.
Nainen otti taas asian puheeksi, vieläkin kauniisti. Ja taas mies myönsi toimineensa eri tavalla kuin mitä oli sovittu jne. Ymmärtänette, että kuvio jatkui näin, mutta naisen äänensävy muuttui kerta kerralta ärtyneemmäksi ja vihaisemmaksi, vaativammaksi ja epätoivoisemmaksi. Mies olisi varmaan tässä vaiheessa kuvaillut naisen puheeksi ottamista nalkuttamiseksi, inttämiseksi ja uhkailuksi.
Kun tätä oli jatkunut pari vuotta, nainen otti eron. Mies on tuttaville jälkeen päin sanonut, että hän ei tiedä, mikään naiseen meni ja että hän ei tiedä eron syytä. Mies on oman elämänsä riihitonttu, joka huuli pyöreänä ihmettelee, että kun oma nainen sekosi yhtäkkiä noin vain
riihitonttu-miehet
4
154
Vastaukset
- jejejjejjep
Sulla oli vaan omat käsitykset yhteisistä sopimuksista. Johan se paljastaa jotakin kun et niitä "sääntöjä" kerro tänne.
- Syntyjään laiska
En usko, että vaimolla on omat käsityksensä. Juttu menee niin, että kun näitä sääntöjä suhteen alussa laaditaan, mies ei ajattele aivoillaan, vaan...you know.
- riihitontun ex
"Mies myönsi toimineensa eri tavalla kuin oli sovittu ja lupasi jatkossa toimia yhteisen sopimuksen mukaisesti."
Mies tiesi siis hyvin mitä oli sovittu.
Kun mies oli jatkanut yhteisen sopimuksen jatkuvaa rikkomista vuoden päivät, nainen sanoi ottavansa eron, jos mies ei palaa noudattamaan sopimusta. Mies sanoi, että haluaa olla yhdessä naisen kanssa ja haluaa noudattaa sopimusta. Nainen katsoi vielä toisen vuoden, miten mies rikkoi jatkuvasti sopimusta. Nainen sanoi miehelle tämän toisen vuoden aikana monta kertaa, että miehen käytös on johtamassa eroon. Nainen ei uhkaillut asialla, vaan totesi tosiasian.
Sitten nainen ei enää jaksanut miehen käytöstä ja lähti.
Ja nyt mies sanoo, että ei tiedä, miksi nainen halusi erota. - sis. hedelmälihaa
Mulla oli tommonen mies, ei ole enää.
Mies aina leikki:
- muistivikaista "aijaa, okei.. en mä kyl muista, et oltais noin sovittu" ja
- kuuroa "mitä.. mitä.." ja
- sovittelijaa "nyt sovitaan että jatkossa ei tapahtudu mitään tällasta, säkin sovit kans!"
- huutajaa "älä jätä mua, mä muutun!! mä lupaan et mä muutun! et sä löydä mistään näin hyvää miestä!"
2 vuotta käytiin terapiassa, ja lopulta minä olin kuulemma se katkera eksä ja narsisti, joka vaan otti ja lähti toisen miehen matkaan. Annoin kuulemma kaikille kylän miehille, enkä pärjää omillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792039- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001057
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820