onko millään mahdollista katsoa kyseisiä palveluita?
PS3 ja katsomo, ruutu.fi
5
10512
Vastaukset
- eieieieiei
ei
- eipä vaan voi
Ei onnistu sen huonon selaimen takia.
- pkojyf
onkohan mahdollista tulevaisuudessaa? Joskus sain ruudun pyörii mutta huonosti..
Yle on tässä edellä käviä.. - gygjjkhk
pkojyf kirjoitti:
onkohan mahdollista tulevaisuudessaa? Joskus sain ruudun pyörii mutta huonosti..
Yle on tässä edellä käviä..Ei edes youtube pyöri hyvin sen pleikkarin selaimella. Kaikki flash sivustot kun ei pelitä sillä selaimella (periaattessa ei mikään). Suosittelen käyttämään tietokonetta jos tietokoneessa riittää vääntöä sen verran. Itse en ole kuin kerran käyttänyt ps3:n selainta ja en ole sen jälkeen koskenutkaan siihen kun tuntuu että kaikki tökkii ja kone valittaa jonkin ajan kuluttua vähäisestä muistista (ram-muisti).
- Tgfde
gygjjkhk kirjoitti:
Ei edes youtube pyöri hyvin sen pleikkarin selaimella. Kaikki flash sivustot kun ei pelitä sillä selaimella (periaattessa ei mikään). Suosittelen käyttämään tietokonetta jos tietokoneessa riittää vääntöä sen verran. Itse en ole kuin kerran käyttänyt ps3:n selainta ja en ole sen jälkeen koskenutkaan siihen kun tuntuu että kaikki tökkii ja kone valittaa jonkin ajan kuluttua vähäisestä muistista (ram-muisti).
Mistä näitä imbesillejä tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907