tietääkö kukaan sellaista koirarotua kuin suuri japanin koira tai jotain sellaista.se on ilmeisesti jalostettu akita inusta.on meinaa valtavan järkälemäinen koira.tassutkin kuin karhulla.suomessa kuulemma noin parisataa.ittelläni on labukka uros ja sehän on pientä poikaa sen rinnalla.
japanin koira
5
424
Vastaukset
- minä vaan
Mitä sitten tahtoisit tietää? Tietoa saat ainakin sivuilta www.suomensuurijapaninkoira.fi. Itselleni sellainen tulee, jos kaikki menee hyvin, niin joulukuussa.
Itsestäni se koira vaan tuntuu pieneltä, kun on jo suurempi koira itselläni.
Koiria ei muuten ole Suomessa kuin n. 100 kpl.- roosa
ostaa semmoisen viime vuonna. Luovuin ajatuksesta, on minulle liian vaativa rotu. Komea, hieno koira!
- Komea koira
Olen usein näyttelyissä katsellut noita kyseisiä koiria. On tosi komeita koiria ja ulkomuodoltaan muistuttaa nallekarhua todella paljon. Tosin luonne on monilla ihan jotain muuta kuin "teddyllä"... Pirkkahallissa keväällä oli ainakin jonkin verran hurja yksilö näytillä. Kävi parin muun koiran kimppuun ihan yllättäen...
- minä vaan
Niin, todellakin ne ovat vaativia koiria. Toisilleen vieraat koirat ovat ärhäköitä. Ulkonäkö pettää aika pahasti ;)
- henni
komea ilmestys,ainakin se herra joka meillä päin on näkynyt astelevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974