Husqvarna WR 125

husqvarna wr 125

Kannattaisko tollane kevari ostaa, kestääkö hyvin? kuluttaako paljon ja onko huoltovälit kuinka tiheät?

31

9070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justchaos

      Jos WR puhutaan niin tehoa löytyy, mutta koska on oikeasti monttupyörä niin kulutusosien vaihtaminen on aika tiuhaan. Mäntää saa vaihtaa noin 70-100h välillä ja laakeri remontteja joudut tehdä aktiivi ajossa usein.
      Muuten on kestävä mutta lähinnä kiihdyttelyyn, pitkiä matkoja et voi pyörällä tehdä.
      Kulutus on aikalailla sen 7-10l/100km/h

    • husse1

      Voi kuullostaa vähä tyhmältä mutta kuinka paljon toi tunti on km?? Ku tual nettimotoss oli wr myynnis jasanottiin ett 10h sit mäntä vaihdettu ja siinä olin sitt, että mitä vittua

    • 12v512525

      Se tarkoittaa sitä että kemmukortin voit unohtaa ja mopo tallista. No ei kais ei ketää jeesus syntyessää oo. Tunti mittari heittelee hieman jos pitää suoraan kilometreihin laittaa mutta 100h ois semmonen 3000-5500km luokkaa kuskista riippuen. Huoltaa saa tosissaan, mutta jos itellä ois ollu mahdollisuus wr:ään sm sijasta niin todellakin olisin ottanut kun pyörien aatelia on :)

    • huzze

      Kuinka paljo noi vakuutukset maksais tohon?

    • 56v mopo

      Kax tahti kevari tuhoon tuomittu ,mäntiä menee pensaa palaa osta nelari ja tingi kulusta

    • v1ttuttais se muaki

      Niin, rahaa palaa kun tehoa haluaa. Kaiki eivät sitä saa.

    • kiinnostunut3

      saako siihe wr:ään sit mitä tehareita? käykö samat ku sm eli fmf,jollymoto,hgs,dep? ja sitte käykö sm etu katteet wr?

    • 1233212345345

      Kyllähän weeraan putket käy siinä missä muihinkin, mutta wr:n oma putki on myös hyvä kokonaisuuden kannalta (ei siis A1 putki), hyvin vääntöä ja piikki on näppärä. Katteista en mene sanomaan, voi olla eroja vuosimallien välillä.

    • Husqvarna wr 125

      Ittellä kans wr, ajettu yli 15 000 ei muita vikoja paitsi että näissä kisapeleissä sähköt pukkaa oleen huonot, vilkut ja mittari buuttailee ei muuta

    • Husqvarna wr 125

      parkkivalon liitin oli rikki, taas toimii :D

    • Husse Weera 125

      mulla on hussen wr 125 vm. 2004 ajettu 140h 4500km, ostin käytettynä ja oon ollu tyytyväinen

    • vakuutusmies3

      paljon ne vakuutukset on?

    • wr omistaja

      Mulla on se pakollinen liikenne vakuutus: 720e ja palo ja varkaus vakuutus:85e. Siis vuodessa. Ja pyörä on wr 08

      • husq

        Mulla on osakasko 350e 09 wr kysees


    • spedee

      Mä en vaa käsitä miks ihmine joka ei tiiä hirveesti tälläsist laitteist nii hinkuu just sitä kireintä laitetta mihi SÄ TARVIIT KISA VEHJETTÄ jos et tiedä edes perusasioita eikö joku nelari olisi vähän helpompi

    • keitsoo

      Terve, osaisko joku kertoa missä olisi vikaa kun staattorit palavat? Tällä hetkellä pyörässä on kiinni ktm125 -06 staattori (koska wr hussen omat ovat harvassa=).

      Sähköt käyty läpi, kaikki uutta paitsi, cdi boxi. ja puola. Eli ei pitäisi ottaa ainakaan maihin. Tämmöinen vastus on kyllä poistettu sähköista kun oli kärähtänyt. Luultavasti joku ylijännitteen poistaja, ettei lamppuja poltata

      https://gyazo.com/35e7623e2283b669b7821dbd837d9a9d (<-Vastus=)

      Uskoisin että vaikuttaa lamppuihin vain, Jos joku tietää mistä kyseistä osaa saisi, voisi ilmoitella.

      En vielä uskalla lähteä testaamaan uusilla osilla jos vika on jossain muualla, ennenkuin saan vastauksia, etten poltata kolmatta staattoria. Uusin myös jännitteen säätimen, ihmettelin vain sitä kun mittailin sähköjä tyhjäkäynnillä se antaa sen 13,8v? Mutta kun lisää kieroksia ne nousee päälle 30v? Onko se normaalia, eikös lamppu ole 12v? ktm staattorin valopuolaltahan oli luvattu 55-60v. Eikös säätimen pitäisi tuon määrän tasata siihen 14v? Valot eivät kyllä ole palaneet pyörästä. Vain staattorit :D

      Pyörä kyllä lähti uusilla osilla hyvin käyntiin. Mutta ajattelin vain kysäistä onko kellään ollut samantapaisia vikoja.

      Akkuahan pyörässä ei ole, Jos oikein muistan niin edellinen omistaja oli vaihtanut pyörään CR 125 -08 hussen sähköt.

    • bou

      täälä tepi no ei mittää

    • huoltohommii

      kuinkakohan usein mäntää pitäs vaihtaa ja konetta alkaa uusimaa kilometreinä esim olisiko mäntä joka 5000km hyvä vaihtaa normi katukäytössä eli kiihdyttelyssä ja semmoiseesa ajossa ja kumin polttoja tuskin hirveästi tulee tapahtumaan.
      (husqvarna wr125)

      • Jutustelija1

        Kyllä männillä yli kymmpitonni on ajeltu jo iät ajat, tarpeen mukaan sitten joskus vaihdat.


      • huoltohommii
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kyllä männillä yli kymmpitonni on ajeltu jo iät ajat, tarpeen mukaan sitten joskus vaihdat.

        Kisapiikillä 10tkm mäntä??


      • Jutustelija1
        huoltohommii kirjoitti:

        Kisapiikillä 10tkm mäntä??

        Kisakone parempi kuin tavallinen kone ja tehty laadukkaammista/kalliimmista osista joten se kyllä kestää.


      • huoltohommii
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kisakone parempi kuin tavallinen kone ja tehty laadukkaammista/kalliimmista osista joten se kyllä kestää.

        miksi sitten esimerkiksi ktmässä vaihdetaan 80h (3000-5000km) välein tai jotain noissa lukemissa


      • nääin

        Joo kisakoneita saa kyllä niin pärrissä kuin autoissa huoltaa paljon enemmän kun katulaiskempia.


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Joo kisakoneita saa kyllä niin pärrissä kuin autoissa huoltaa paljon enemmän kun katulaiskempia.

        Kyllä se riippuu käytöstäkin, itsellä ei ole esim noita mäntiä joista kaikki täällä palstalla jaksaa aina puhua niin ole tarvetta ollutta vaihtaa siihen malliin kuin luulisi jos ainoa tietolähde olisi tämä palsta. Esim nuo crossini joita olette linkeistä tarkastelleet niin eivät todellakaan vaatineet männän vaihtoa esim sadan tunnin jälkeen.

        Kuten olen sanonut aiemmin niin lämmitän aina moottorin ennen ajoon lähtöä ja aloitan ajot hillitysti kunnes kone on lämmennyt. Se yhdistettynä siihen että kunnioittaa moottoria niin takaa pitkät ajot pelkkiä renkaita ynnä muita uusimalla.


    • hämmentyny

      nii kuinka usei nois wr husseis pitää vaihtaa mäntää ku kaverit sanoo 10h-15h ja sitten täällä sanotaan 70h-100h

      • Jutustelija1

        Kokeile vaikka aluksi ajaa 150h-200h ja jos tuntuu että on tarvetta vaihtaa niin laita vaihtoon.


      • hämmentyny

        leikkaa siinä ajassa


      • nääin

        10h on helvetisti liian vähän ja 200h helvetisti liian paljon. 100h on varmaan aika hyvä jossei ihan suunnattomasti anna kenkää.


      • Jutustelija1
        hämmentyny kirjoitti:

        leikkaa siinä ajassa

        Olen itse ajanut crossilla tuollaisia määriä ja ei ole leikannut, kuten aina sanon niin s eon ihan siiitä pidosta kiinni.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kokeile vaikka aluksi ajaa 150h-200h ja jos tuntuu että on tarvetta vaihtaa niin laita vaihtoon.

        Joo se 70-100h on hyvä vittu eihän 10h mäntä oo ees sisäänajettu


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Olen itse ajanut crossilla tuollaisia määriä ja ei ole leikannut, kuten aina sanon niin s eon ihan siiitä pidosta kiinni.

        jep nosiis vittu et ihmiset o outoja ite ajanu crossia 15vuotta ja nää vaihtelee kisapiikkeihin mäntiä useemminku mä 250 yzetaa vaikka ajan kisaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe