Tässä muutama ilmainen hyödyllinen iPad ohjelma :
TV-jutut
1. Ruutu (nelosen ohjelmat)
2. Yle Areena
3. Teksti-tv
4. Telkussa (tv-ohjelmat)
Netti-radiot
1. AccuRadio
2. Tuneln Radio
Sää
1. Foreca (Foreca sää paikkakunnittain)
2. Sää (Ilmatieteen laitoksen sää paikkakunnittain)
Muut
1. Skype
2. Simplepedia (Wikipedia)
Kuinka huijata nettisivuja. Kun aina nettisivuilla kysytään "haluatko käyttää mobiiliversiota" no en halua.
Itse olen ladannut Applen laitteisiin ilmaisia nettiselaimia esim. :
1. Maven (asetuksista voi laittaa Identify browser as = Internet Explorer, jolloin ei toimi mobile-selain muodossa)
2. Mercury ( toimii useimmilla sivuilla kuten normaali Internet Explorer selain)
Tässä iPadiin ilmaisia ohjelmia
10
736
Vastaukset
- ???????
Kiitokset!
Löytyisikö vielä muita hyviä ilmaisia iPad-ohjelmia?- Kalakkuna
Löytyy toki, tuhansia ja joka päivä uusia monet kerrat.
Kannataa vilkuilla tuota saittia.
http://appshopper.com/prices/
- Kalakkuna
Nyt on vielä ilmaiseksi taas hyviä pelejä sekä sovelluksia saatavana app storen synttäreiden kunniaksi, kannattaa poimia talteen ja vaikka poistaa laitteesta kun ne jää sitten tilille talteen josta saa ladattua tarpeen tullessa ipadiin uudestaan.
Itse olen poiminut talteen jo nämä:
Smart tools
Rabbit hole (musiikki)
Sonic dash
Bad land
infinity blade2
Wheres my water hd
Traktor dj (oikea hinta 19€)
Map my ride gps...
Final fury pro
drum stick (ipodi rumpukapulaksi)
Odd planet
Mirrors edge for ipad ja iphonelle oma.
Dead Space ipad
The sims medieval ipad - ihanat widgetit
mitähän hyötyä noistakin sääohjelmista on kun ei saa siihen aloitusnäyttöön näkymään säätä, no onneksi on android
- Kalakkuna
Niistä on sama hyöty kuin widgeteistä, niissäkin katsos pitää avata se ohjelma jotta näkee selvemmin useamman päivän sään.
Ei välttämättä. Kun lataa hyvän sääohjelman Androidiin niin se näyttää kerralla monen päivän sään widgetissä ilman sen avaamista.
- Kalakkuna
Ihan hyvä tuo Galaxyn mukana tullut on, ei tuo itselle liian raskasta ole napsauttaa kuvaketta.
Unohtui mainita että kyseinen ohjelma oli Weather Pro. Se tosin maksaa mutta on hintansa veroinen.
- jelly bean
google now näyttää myös säätä
- iPod
Tässä vielä yksi ilmainen (hyödyllinen?) iPad ohjelma :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11587098
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876