olisin onnellinen.=))) Kunpa kaikki olisi helpompaa ja olisin todella varma ettet halua mua oikeasti seurustelumielessä.Mutta kun en ole...Ssanasi sekoittavat mun pääni ja en enää tiedä mitä uskoa, sitä mieletöntä tunnetta joka meillä on vai järkeä joka pakottaa kaiken lopettamaan.Mutta kaipa yhteen päädytään jos ollaan toisillemme ne oikeat, ehkä...kai???
Jos mä voisin vaan saada sut...
13
2380
Vastaukset
- -kyynikko
Ja mitä vanhemmaksi muutut sitä hölmömmäksi tunnet itsesi tunteiden sekoittaessa järkevät ajatuksesi
- &&&&
onnellinen minäkin olisin, jos kaiken tietäisin ja ymmärtäisin.Niinpä niin Ssanani sekoittavat pääsi tiedän sen sillä kerran minulle jo sanoithan sen.Tunne vahva ja mieletön välillämme todellista ja ikuista on!Niin raakaa todellisuus on, että järki pakottaa lopettamaan ja unohtamaan.Kauniit muistot meille jää. Tulevaisuus näyttää jos todella olemme toisillemme ne oikeat ja luodut yhdessä elämään.
vaan yritämme. Mikään ei ole helppoa, mutta halua sinut elämääni vihdoinkin. Sinäkin sekoitat minut, ehkä rakkautta ei voi selittää järjellä. Yhteen päädymme vain jos oikein haluamme toisemme.
- joiner
onko joku joskus haluamalla saanut jotakin? Muuta kuin haluamista.?
- nainen
...ja taas heräs toivo että se voisit olla Sinä noitten sanojen takana...olethan kiltti ja kerro edes pientä vinkkiä kuka siellä kirjottelee? kaupunkia, ikää, sukupuolta, jotain pientä edes...oon niin sekasin susta...itkusta nauruun mua kiusaat....
- eva
kuinka monta haluat?
Molemmat ,useamman..... - ***
..enpä arvannut että noin ajattelet.. kyllä mä alitajuisesti saatan toivoa enemmänkin...
..tutkimattomat ovat rakkauden tiet.. )- Kerro!
?????
Kerro! kirjoitti:
?????
,et onko se "hän" ..jonka mä haluaisin hänen olevan.. ) Jospa hän joskus kertoo mulle suoraan tahtonsa,jos niin on tarkoitettu tapahtuvaksi.
- m?n?
*** kirjoitti:
,et onko se "hän" ..jonka mä haluaisin hänen olevan.. ) Jospa hän joskus kertoo mulle suoraan tahtonsa,jos niin on tarkoitettu tapahtuvaksi.
Ikä, silmien ja hiusten väri
...se ei ollut "minä", mutta olen varma, että sä olet se, keneksi sua luulen. ENPÄ ite olisi arvannut, että itse ajattelet noin, että saatat toivoa enempääkin.
- Sivustaseuraaja
**** ********* kirjoitti:
...se ei ollut "minä", mutta olen varma, että sä olet se, keneksi sua luulen. ENPÄ ite olisi arvannut, että itse ajattelet noin, että saatat toivoa enempääkin.
Mikset kysy siltä naiselta suoraan?
- vastaaja
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Mikset kysy siltä naiselta suoraan?
1. Hän on naisen alku
2. En ole saanut tilaisuutta
3. Pitää miettiä mitä sanoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658