Miksi en voi kommentoida?

Esim. Ilta-sanomien keskusteluja tai Blogilistan blogeja en ole päässyt kommentoimaan macillani. Enterin jälkeen sivu vaan "katoaa".
5162
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Oletko koittanut painaa sitä ”lähetä” nappia?

Äänestä
  • heh, olitpas fiksu.

Joo, todellakin olen ja kommentit ei lähde, vaan tulee edellinen sivu.

Äänestä

• eikö kukaan tiedä? kirjoitti:

heh, olitpas fiksu.

Joo, todellakin olen ja kommentit ei lähde, vaan tulee edellinen sivu.

Noh, mainitsit vain enterin painamisen, joten mielestäni selkeyttävä kysymys oli paikallaan - oli se sitten mielestäsi fiksu tai ei.

Minulla taas - fiksusti - toi kommentointi toimii... revi siitä.

Äänestä

• painanut kirjoitti:

Noh, mainitsit vain enterin painamisen, joten mielestäni selkeyttävä kysymys oli paikallaan - oli se sitten mielestäsi fiksu tai ei.

Minulla taas - fiksusti - toi kommentointi toimii... revi siitä.

No siitähän sitten revitään.

Kiios kuitenkin, että viitsit keskellä yötä vastata minun kysymyksen asiattomasti!

Äänestä

Tälle pellelle, joka yrittää olla fiksu ja vastailla typeryyksiä tiedoksi, että uudessa macissa on tehdasasetuksena, että ei salli evästeitä miltään sivustolta, joten siloin on huono kommentoida tai ostaa mitään luottokortilla. Kun sallii eväteet, homma pelittää!

Kiitos vaan kaikille, jotka eivät vaivautuneet auttamaan!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

auttakeeee kirjoitti:

Esim. Ilta-sanomien keskusteluja tai Blogilistan blogeja en ole päässyt kommentoimaan macillani. Enterin jälkeen sivu vaan "katoaa".

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu