Miellätkö itsesi riistoporvariksi, omaa etuasi ajavaksi...

kokoomus on syöpä

....mieluummin kuin vähäosaisen etua ajavaksi eli oletko ahne riistoporvari, joka äänestää kokoomusta?

6

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi Ratikkakusk

Minun on pakko elää riiståorvarina, kun en töihinkään pääse:(

Pyrin kyllä merimieheksi. muttei ajukoppakaan läpäissyt lääkärintarkastusta...........

Yritin myös suorittaa asevelvollisuuteni merivoimissa ja Merisotakoulusta jatkaa
      kommtooriksi vähintäänkin, mutta äitipuolatani ei voitu ottaa mukaan vaipanvaihtajaksi...........

Nyt olen suuruudenhulluuseläkkeellä..............olisin toki ollut hyödyksi yhteiskunnaalla .......vaan järkeä vailla olen pelkkä loiseläjä

• vihreä terrieri

Ainahan se tuntuu erikoisen hyvältä kun kokoomuksen äänestäjällä mene huonosti. Aina kun sellainen kuolee niin tuumin mielessäni, että tervemenoa hel vettiin, sillä sinne ne joutuu jos/kun elämää on kuoleman jälkeen, sillä varakkaan on vaikea taivaaseen päästä kun ahneus kasvaa pikkuhissukseen ja alkaa hamuamaan isompaa kakunpalaa yhteisestä kakusta jättäen yhä pienempoiä paloja muille kun itse rohmuaa kärsä kakussa maiskuttavia ääniä päästellen.

Mersumies pyysi työntämään autoaan liikkeelle aamulla. En sanonut mitään mutta tuumin, että ei saa mun apuani. Jos olisi ollut vanha mersu niin sitten, mutta tää oli sellainen aika uusi, taisi olla vm. 2005 paikkeilta eli aika hintava vielä, E-sarjaa j kenties uutena ostettu.

Äänestäkää uskovaista ihmistä,mieluiten vihreästä puolueesta.

• Neverlies

Ikävää vain, että kateus ainoa synti mistä ei saa mitään vastiketta.

• ,,.,,

kokoomus sucks

• kärähtäneet karvat

Jyri Katainen on ajanut Suomen ahdinkoon antamalla rahaa kreikkalaisille yli varojensa eläneille eläteiksi muuttuneille ahneille paskoille. Timo Soini tämän totesi jo vuosia sitten, että äänestämällä kokoomusta äänestää Suomen lamaan, koska kokoomus antaa rahaa, koska jää vähäinen rahavaranto, josta riittää kokoomuslaisille riistäjille isot rahat samalla kun köyhät elävät kansaneläkkeellä, työttömänä, pieruperseenä ja veripimppinä.

Ps: Pimppikarvoissa on paljon bakteereja ja verta.

• En äänestä Kokoomusta. Kerran äänestin eikä haava ole vieläkään umpeutunut. Riistän vähäosaisia (pöllin lapsilta karkkia) Ranskan suuren vallankumouksen tunnusten alla :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7550
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4990
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe