Moi! Mulla on A-Linkin RR24AP -mallinen reititin ja se on toiminut hienosti kiinteän laajakaistan kanssa jo vuoden verran. Reitittimellä olen jakanut yhteyden tietokoneeseen, telkkariin ja BluRay-soittimeen. Hankin juuri Nokian Lumia 920 puhelimen ja siihen 4G yhteyden. Kyseisellä puhelimella voi jakaa nettiyhteyden ja käyttää sitä ns. langattomana tukiasemana. Nyt olisi tarkoitus luopua paikallisen puhelinyhtiön kiinteästä netistä.
Olen koittanut selvittää reitittimen konfiguroimista siten että se nappaisi puhelimen nettiyhteyden langattomasti ja jakaisi sen langallisesti tietokoneeseen ja muihin laitteisiin. En ole oikein tuossa onnistunut, enkä oikein tiedä onko se mahdollistakaan ja jos on niin minkälaiset asetukset minun pitää reitittimestä valita.
Osaisiko joku auttaa tässä tilanteessa taitamatonta?
A-Link RR24AP reittimen yhdistäminen Nokia Lumia 920 puhelimeen
Rami-81
2
284
Vastaukset
- Toimiva ratkaisu
Tarvit puhelimesi ja reitittimesi väliin langattoman sillan, esim.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/6515/cxjnj/Buffalo-WLAE-AG300N-Nfiniti-Dual-Band-langaton-silta
Tuo ottaa puhelimesi langatoman wifi-signaalin ja antaa sen langallisena ulos reitittimellesi.
Sillan asetukset sitten pitää tehdä tarkasti oikein, ole huolellinen. - Rami-81
Kiitoksia paljon vastauksesta. Tuosta tiedosta on paljon hyötyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603483Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381969Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus141514Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 621167
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59883
- 74831
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33813