Hotelli Oseddassa Kiovassa?

78759557

2 -4 miehen ryhmä hakee edullistan hotellia Kiovasta ja Odessasta.Kuten hotelli Moskva Pietarissa. Meno paikka. Mimmoinen on hot. Mir? edullinen ainakin 2 h huone 40 e/yö.
Mitä meno hotellia suositellaan Odessassa?

3

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krepkoe pivo

      Edullinen on esim. Hotel Zirka (http://zirka-v-odesi.ua/). Voi varata mm. osoitteesta www.hostelworld.com. Menoa siellä ei ole mutta sitä löytynee baareistakin.

    • 4+16

      Kannattaa vuokrata kämppä. tolla 40€ yö saa täysin varustellun (kaapeli/sateliitti-tv, jääkaappi, vedenkeitin, leivänpaahdin, pyykinpesukone, blaablaa) ilmasoidun kaksion.
      Aivan turhaa istua jossain hotellin kopissa, mihin ei edes viinojaan saa jäähtymään saati vaatteita pestyä kun samalla rahalla voi elää luksuslukaalissa.

      Halvemmallakin toki pääsee jos tinkii netti/taulutv/ilmastointi- vaatimuksista.
      Kalliimmalla saa sitten ihan oikeita luksuslukaaleita joista voi vaan haaveilla.

      Itse katselin luksuslukaalit netistä valmiiks jne, vähän säätöä noiden kans tottakai oli, halvalla kun oli päästävä niin joka toinen katu täynnä mainoksia ja rautatieasemat/lentokentät kyllä täynnä noita kauppaavaa väkee.
      Ofc kusetus on kovaa "5min keskustasta" tarkoittaa varmaan lentokoneella 5min ja kaikilla mukavuuksilla lämmintä vettä.. Mutta pääsee halvalla ja tigata voi. Ymmärtäähän sen, että kadulla postaavilta mummoilta ei niitä luksuskämppiä saa.

      Ikävä kyllä en kuollaaksenikaan muista nettisivua(ja) joista selailin kämppiä kesällä, mutta eiköhän ne googlesta löydy. (käytä esim. google translatea, itse olen venäjänkielinen niin ei tarvinut)

      Odessa on sitten aivan oma tarinansa....ja säätönsä ja kusetuksensa ja vaikka mitä negatiivista... Kiovaa ja muuta Ukrainaa suosittelen kyllä, Odessaa en. Kyllä tuli NL mieleen ja mahd. negatiivisella tavalla.

    • Khersonin aisa

      Edellinen kirjoittaja puhuu asiaa.
      Tätä olen käyttänyt:
      http://alserent.kiev.ua/
      Toimii hyvin ja kämpät ovat ihan Basseinan ja/tai pääkadun tuntumasta.
      Kyydin saa kentältä myös ihan normihintaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe