Miten pääsee vaivattomasti kohtuu hinnalla?
Vai onko pakettimatkoissa järkeä?
Onko Kololin Stripistä kokemuksia?
Olen asunut 4v mustan Afrikan eri maissa joten luulen tietäväni kuviot, mutta laiskottaa nyt sen verran etten viitsi etsiä netistä vaihtoehtoja.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Lennot Gambiaan
8
423
Vastaukset
- jeps.
Halvimmat lennot saa Lontoon Gatwickin kautta.
- srippiäää
Tarkoitat varmaan Senegambia strip_iä...käymisen arvoinen, ravintoloita ja lisää ravintoloita...kotu strip,kololi stip, bakau strip...koja paikassa on noita kadunpätkiä, mutta siellä on vain paikallista jallajalla-ruokaa tarjolla,josta pakki menee sekaisin...ei palveluita...
- cheap
Frankfurtista lentää Condor, erittäin edullisilla hinnoilla.
FRA-BJL-FRA nyt helmi-maaliskuussa alle 400,-, siihen lisäät HEL-FRA-HEL n. 200,- niin pääset 600,- menopaluu Banjuliin, tosi edullista.
Condorin löydät www.condor.com - myös
Hki-Lontoo-Banjul pääsee alle 600€/hlö vielä tänä talvena.
- äkkiilähtöö
620e äkkilähtö tjäreborgilta, sis hotellin aamupalalla, tosi edullista.
- missä??
Halvin näyttää olevan yli 800€ ja matkajokeri?
- cheap
Gatwickin kautta lentäessä täytyy yöpyä Gatwickin kentällä tai airport hotellissa ja taas palaa rahaa. Frankfurtin kautta sen sijaan HEL-FRA vv. lennot osuvat todella nappiin Condorin lentojen kanssa.
- Mies 46
Kiitos kaikille vinkeistä.
Frankfurtin kautta matkaan ja pari kolme ekaa yötä vaikka Princess Apartments hotellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986