Yhteenveto Tukiaisten sukuriidoista. Perhedynamiikka sekaisin!

Terapiaan kaikki!

Äiti Tukiainen taitaa elättää pääasiallisesti koko perhettä, kun isä Tukiainen on eläkkeellä. Jasmine maksaa vuokraa vanhemmilleen ja pikkuveli Joel asunee edelleen lapsuuden kodissaan.

Surullisen kuuluisat ensimmäinen glamoursiskokset Johanna ja Julia loisivat vanhempiensa omistamassa paritalossa Jollaksessa maksaen ehkä vuokraa silloin, kun sattuu rahaa olemaan.

Jasmine yritti puhua facebookissa koomasiskolleen järkeä. Tässä siskosten lämminhenkinen vuoropuhelu tuolta ajalta:

"Julia Tukiainen *itun pikku ämmä Jasmina....Paraskin sanoja, kundikaverisi maksa ruoat ja sä et vuokran maksusta tiedä sanaakaan...Sinuna pitäisin pääni kiinni ja menisin hoitoon että senttejä tulisi lisää.'

Julia Tukiainen Kysympä sulta pikku Jassu yhden kysymyksen, paljonko sä ämmä maksat vuokraa??? Mä maksan vuokraa paljon enemään kuussa kuin tienaan...Revi siitä ääliö, idiootti. Mene sinne sänkyysi itkemään, vuokrasta sä et tiedä sanaakaan.
Julia Tukiainen Enemmän kuussa siis, kirjaimet sotkeutuvat. Pidä pääsi kiinni huora.
Jasmina Tukiainen ‎60 vuotiasta äitiä kutsut huoraksi, pikkusiskoasi nyt vaan koska *ituttaa, tienaan yhtä paljon kun äiti joten maksan ihan tarpeeksi ja enemmänkin täällä.. ja Mina JA mun poikaystävä ostetaan ruokaa koska teillä ei Ole varaa. Ihan kiltteydestä me se tehdään mutta jos ei kelpaa ni ei. Toivoo omien vanhempien Kuolemaa Facebookissa... Huorittelee perhettään ja me ollaan ne, jotka sua rakastaa Eniten ja ollaan Aina täällä. Saa olla vihanen tai huonolla tuulella mutta tää käyttäytyminen on sairasta joten ehkä jonkun muun tässä pitäis mennä hoitoon.
Julia Tukiainen Sä olet niin kaikki tietävä vaikka sä et ole muhun nähden nähnyt yhtään mitään...Sä kuvittelet olevasi iso vaikka olet niin pieni ja säällittävä. Kuvittele rauhassa olevasi parempi, sitä sä et ole, et todellakaan. Kuvittle olevasi rakkaampi, sitä sä et ole, et todellakaan. Kuvittele luulevasi kaikki paljon paremmin, sä olet hani väärässä. Hullu olet, pikku paskiainen aina väärässä paikassa väärään aikaan. Luulet aina olevasi parempi, olet väärässä, mua rakastetaan yhtä paljon kuin sua, toivo paskiainen mitä haluat. MÄ VIHAAN SUA."

Äärettömän ikävää teksiä omalle siskolleen Julialta.

152

10365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terapiaan kaikki!

      Jasminen mitta tuli sitten täyteen uutena vuotena ensimmäisen ja toisen siskon vierailun aikana. Laitan tähän vielä Jasminan ansiokkaan kirjoituksen ensimmäiselle siskolleen Johannalle.

      "TÄSTÄ SAAT.
      JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että teet.
      yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI. VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina olemaan.
      "perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena" -Joo on OLLUT mutta kaikella rajansa. Vittuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN koska et koskaan saa mun elämää.
      sun "glamour" ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. :)

      En IKINIÄ , IKINÄ, KOSKAAN halua kuulla susta MITÄÄN, älä kirjota KOSKAAN mulle. Ja JOS vanhemmat enään sua tukholmaan haluu, ni AINOASTAAN sillon saat ilmottaa ni lähden kauas susta!!!
      Ystävät, miehet, ja nyt perhe. Sulla on ollut vakavia ongelmia kauan, olet tarvinnut apua mutta se ei kelpaa. SUUTUT ja HUUDAT tai HAUKUT , HETI jos joku sanoo jotain sua "vastaan"
      -näsäviisas pikku jassu tässä, niimpä, ainaki YHDELLÄ on hevoset tallissa ja järki kädessä tässä perheessä

      Johanna haukkuu kaikki pystyyn ja huorittelee OMAA ÄITIÄÄN. NYT (koska ITSELLÄÄN on MiesONGELMIA (noshit) ) ni laittaa oman Perheen perseelleen.

      Sano mitä vain, SULLA ei ole MITÄÄN tekemistä Äitisi ja Isäsi ongelmien tai suhteen tai avioliiton kanssa. EI MITÄÄN.

      Toivottavasti luet tämän ja tämä menee perille. (todennäköisesti EI mene perille mikään)...
      Sulla ei ole aitoja ystävia, perhe meni ja lähti ja PYSYN poissa vaikka LEIKKISIT kuinka kilttiä. Miehet... UNOHDA NE.

      Sulla on "vaikeaa" olla ja "paha mieli" jne. Toivoin ja TOIVOIN oikeasti että löytäisit Itsesi, rakkautta ja lämpöä ja haluaisit APUA. sä Tarvitset edelleen ja enemmän kun Koskaan APUA.

      se apu on ollut sun tukena kaikkina vuosina ja sä jauhat "anteeksi antoa". Olet saanut anteeksi. TÄTÄ en vain koskaan anna anteeksi. muista se. rajat kaikella.

      Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle. Avataan viina pullo 6 aamulla ja vedetään perseet ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa joka ei edes TIEDÄ mitä se on tehnyt väärin. jne jne jne jne jne jne jne jne AINII ei saa unohtaa pillereitä ja Lääkkeitä ni olo "paranee" ja huudetaan perheelle vähän lisää.

      TÄTÄ ON JATKUNUT MONTA VUOTTA . Olen AINA antanut "anteeksi" ja "leikkinyt" "kivaa" ja en ole JAKSANUT VÄLITTÄÄ.

      MUTTA NYT RIITTI.

      mieti JOSKUS muita kun vaan itseäsi, et ole muuta tehnyt MONEEN vuoteen tai jos edes koskaan.

      Heidå. ja ÄLÄ kirjota eikä tartte vastaa, en lue :) KOSKAAN. kirjotan että kaikki tietää että olet tällainen ihminen. koska tämä on TOTUUS Johannasta.


      Jasmine Tukiainen JA SUOMALAISILLE NÄÄDILLE JA KAVEREILLE JA MUILLE."

      Tämän jälkeen ensimmäinen sisko Johanna on kirjoitellut Jasminea halveksivia kirjoituksia facebookiin. Toinen sisko Julia ei ole sekaantunut tähän riitaan.

      Glamouria elämää...

      • Jälkitunnelmia

        Tämän Jasmine kirjoitti Facebookiin 3.1. illalla sen vuoksi, että Tuksu oli riehunut saman päivän aamuna Marja-äidin asunnossa Sollentunassa.

        Riehuminen saatiin päättymään, kun ambulanssi vei Tuksun piikille ja rauhoittumaan Danderydin sairaalaan.


      • mpoik
        Jälkitunnelmia kirjoitti:

        Tämän Jasmine kirjoitti Facebookiin 3.1. illalla sen vuoksi, että Tuksu oli riehunut saman päivän aamuna Marja-äidin asunnossa Sollentunassa.

        Riehuminen saatiin päättymään, kun ambulanssi vei Tuksun piikille ja rauhoittumaan Danderydin sairaalaan.

        että mitäääähhh ????


    • Glamouria

      Johannan uusin viesti...

      Johanna Mia Mari Tukiainen
      Niin no Julia on aina puolustanut minua, koska on huomattavasti kypsempi ja elämää nähnyt ihminen kuin kolmas pikkusisaremme, pikkuvanha Jasmine. En ala häntä nimittelemään julkisesti sen enempää, mutta Julian kanssa olemme matkustelleet ympäri maailmaa viimeisen 10 vuotta ja luulisin, että Jassulla taitaa olla pieni kateus meitä (ja varsinkin minua kohtaan) koska se nyt vaan on fakta, että 80% ¨nuorista ihmisistä haaveilee julkisuudesta (kuulin tämän Helsingin Sanomien toimittajilta) vaikka eivät valitettavasti tiedä ollenkaan kuinka raadollista ja julmaa media pystyy olemaan. Media näyttää itse päättävän, kenestä ihmisestä "muokataan" kansan silmissä mitä vaan. Mutta Kiitos rakas kaunotar siskoni Julia joka julkisesti uskaltaa minua puolustaa ja kiitos lähettämistäsi kuvista! ♥ Nauti Tukholmasta, minä tulen sinne kuun lopulla tekemään musiikkia erään kuuluisan ruotsalaisen naispuolisen laulajan kanssa! :

      • Euforiaa ilmassa

        Tekeekö Loreen Tuksun kanssa uuden version Euphoria-kappaleesta?


      • djhfblqje

        "kolmas pikkusisaremme?" Onko Tuksulla sivupersoona vai miten hänellä nyt ykskaks on 3 pikkuSISARTA?


    • okkigaam

      Jäin miettimään, tarkoittaako senteillä pituutta, vai rahaa...Jos pituutta niin kasvatusta se Johanan pituuskin tarvitsee.
      Niin ja se ympäri maailmaa. Se on menneisyyttä.
      Jos on kuuluisa ruotsalainen nais laulaja musiikkia tekemässä. Niin nimen kyllä sanoisin ihan kehuakseni itseäni. Tuskin sellaita levytystä hänelle on tiedossa.
      Kyllä lööppi lehmä riitti - luulisin.

      Ja se Julian puolustaminen. Taitaa olla ISO sisko sanellut mitä kirjoittaa.
      Julia on muuttunut jälleen kaunottareksi, ehkä yrittää näpäyttää Jasminea.
      Kauniit ja rohkeat ei ole mitään tämän stoorin rinnalla.
      maagikko

    • ... ja jatkuu...

      Jasminelle lisää kuittailua.
      Johanna Facebookissa tänään 13.1.2013, eli 10 päivää riehumisensa jälkeen:

      "Niin no Julia on aina puolustanut minua, koska on huomattavasti kypsempi ja elämää nähnyt ihminen kuin kolmas pikkusisaremme, pikkuvanha Jasmine.

      En ala häntä nimittelemään julkisesti sen enempää, mutta Julian kanssa olemme matkustelleet ympäri maailmaa viimeisen 10 vuotta ja luulisin, että Jassulla taitaa olla pieni kateus meitä (ja varsinkin minua kohtaan) koska se nyt vaan on fakta, että 80% ¨nuorista ihmisistä haaveilee julkisuudesta (kuulin tämän Helsingin Sanomien toimittajilta) vaikka eivät valitettavasti tiedä ollenkaan kuinka raadollista ja julmaa media pystyy olemaan. Media näyttää itse päättävän, kenestä ihmisestä "muokataan" kansan silmissä mitä vaan.

      Mutta Kiitos rakas kaunotar siskoni Julia joka julkisesti uskaltaa minua puolustaa ja kiitos lähettämistäsi kuvista! ? Nauti Tukholmasta, minä tulen sinne kuun lopulla tekemään musiikkia erään kuuluisan ruotsalaisen naispuolisen laulajan kanssa!

      ... Tällainen tukka mulle seuraavaksi, haluan seuraavaksi ihan kirkkaan blondin ja merenneito tukan, nyt kokeilin välillä tällaista luonnonvaaleaa, mutta seuraavaksi haluan takaisin kiiltävät ja kirkkaan vaaleat pidennykset! :) "

    • bnhtrt

      Kyllä on lapsellista. Tuntuvat kaikki riippuvan vielä aikuisiällä vanhemmissaan kovasti kiinni ja kilpailevan vanhempiensa rakkaudesta! Vanhemmille vielä kiukutellaan ja nimitellään. Ihan ku jotkut huonosti kasvatetut teini-ikäiset. Oi voi, mitä sakkia. Äiti/isä Tukiaisena heittäsin koko sakin ulos aikuistumaan.

    • Fusku Fuckiainen

      Jassu, yritäpä saada lisää senttejä 152 cm:n pituuteesi ja pieniin silikonitisseihisi. Hanki itsellesi elämä. Sullahan ei ole mitään muuta kuin työ ja poikaystävä.

      Sisarellisin terveisin FF

    • Kysympä

      "Mä maksan vuokraa paljon enemään kuussa kuin tienaan...Revi siitä ääliö, idiootti."

      Siinä sitä onkin repimistä ... tai matematiikan opinnoista jo aikaa.

      • tahtoo heti

        Minäkin haluan niin halvan vuokran asunnon.


    • vuokraako?

      "Mä maksan vuokraa paljon "enemään" kuussa kuin tienaan". ???????

      ÖÖÖÖÖ????

      Millä julle maksaa sen loppu osan vuokrasta, jos tienaa vähemmän kuin maksaa vuokraa???

    • projektiot!

      Mitäs jos aloittaisit siitä, että menet terapiian noin alkuun itse. Ihan oikeesti normaali ihminen ei voi ottaa tollasia paineita kenenkään täysin ulkopuolisen ihmisen tekemisistä.

      • projektiot!

        Aloittajalle ja en erikseen viitsi korjata paria lyöntimokaa!


      • Johanna paljastaa

      • introjektio

        Höpsistä, pitää olla kiinnostunut ympäristön epäkohdista. Oletkos ajatellut mihin perustuu terapeuttien kiinnostus asiakkaitaan kohtaan.


    • Järjen käyttö mukaan

      Eiköhän ole jo herätetty, annettu Insulinia tai shokissa sokeriliuosta. jos Julia on älykäs, ymmärtänee myös miten on elettävä diabeetikkona. Oisko pitempi sairaalahoito tarpeen kuin mitä oli karkkimaa-synttäreillä. Vaikka enkelit neuvois, jos ei noudata hoito-ohjeita, niin sama sairaalakierre jatkuu.

    • Freudkinihmeissään

      Onkohan nämä Tukiaisen sisarukset jotain kehitysvammasia vai aiheuttaako mielenterveysongelmat tällästä käytöstä?

      • Tiedäen

        Ai downilaisiin? En osaa sanoa.


      • Sollentunan kirous

        Tolkuttoman päihteiden ja kristillisyyden käytön seurausta kaikki tyynni.


      • Lahkon syy!!!
        Sollentunan kirous kirjoitti:

        Tolkuttoman päihteiden ja kristillisyyden käytön seurausta kaikki tyynni.

        Kaikki kiertyy lopulta uskonlahkoon Livets Ord!


    • kolme vähän parei

      Niin se vaan perheonni jatkuu nyt syyskuussa.

    • ex-uskovainen
      • perheohjelma

        Kohta Pappakin valelee itseään kermalla räkälöissä, jos äiti Tukiainen näyttää karvaiselle naistenmiehelle ovea.


    • Tomppeli-Dike

      Kohta on Johannan innokkain fani Dike häntäkärpäsineen syyttelemässä taas sivullisia.

    • sdfadrwerqwerqer

      Toivottavasti lentää albertiltakin ulos kuin leppäkeihäs.

    • voooeee
    • htree

      Missä se koti on, tuossa on kuvaa vain kerostalosta.

    • Missä on Kooma?

      Missä on Kooma? Joko koulunkäynti lopullisesti tyssäsi?

    • Soppii eppäillä...

      Tuksun Dolls Diary 4.9.

      "... Pikkuveljeni Joelin kanssa meillä on myös oikein hyvät välit.”

      • 2122

        Tää Joel on se Tuhnun "kolmas pikkusisko" :DDDDDDDDDDDDDD


    • Lisää mutaa päälle..

      Lisää mutaa rakkaan isän päälle Dolls Diaryn kautta 4.9.2013:

      "... Isäni Markku ei ole koskaan halunnut tulla julkisuuteen, ei myöskään muu perheeni lukuunottamatta Juliaa, joka onneksi ei ole joutunut kärsimään samanlaisesta loanheitosta ja kiusaamisesta kuin minä.

      Käsittääkseni isäni on tällä hetkellä sairastunut psykoosiin, ei hän muuten antaisi kyseisiä kummallisia ja ilkeitä kommentteja omasta esikoistyttärestään.

      Hänen psyykensä on aina ollut heikko, ja uskon, että meistä kirjoitettu törkykirja, jota mainostetaan "paljastuskirjana" laittoi hänet sekaisin, samoin perhettämme jatkuvasti kiusaavat törkykirjeet ja valokuvat. Ainoastaan minä ja isämme olemme lukeneet kyseisen kirjan juridisia toimenpiteitä varten.

      Jos isäni ei niihin kykene, niin minä alan sotimaan yksin juristini kanssa kyseistä tuotantoyhtiötä sekä kirjaan kommentoimia ihmisiä vastaan.

      Vanhanen voitti oikeudessa Susan Ruususen "paljastuskirjan" jostain seksijutuista ja uuniperunoista, ja tässä puhun nyt sellaisesta kirjasta, joka ei enempää voisi olla törkeää kunnianloukkausta.

      MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PITI SEKOITTAA PERHEENJÄSENENI????????????

      Minä en ole vastuussa kirjasta, vaan päästään sairas ja äärimmäisen vihamielinen Mia Oksanen Halsualta, joka on entinen keikkamyyjäni, sekä Metrotuotanto yhtiö ja Marko Haapahuhta, jotka jaksavat heittää lokaa niskaani niin paljon kuin ehtivät.

      Isälleni Markulle tiedoksi, minä en ole menossa mihinkään "kadotukseen", enkä koe tekemilläni keikoilla tekeväni mitään hel-vettiin johtavaa syntiä.

      En ole koskaan kokenut tekeväni syntiä tanssimalla, itse asiassa tunnen virolaisia striptease tanssijoita, jotka ovat uskovaisia ja tienaavat rahat köyhälle perheelleen ja lapsilleen, kun ovat yksinhuoltajaäitejä.

      Vetoat tekstissäsi, että minua ei saa tilata enää keikoille.

      Saanko kysyä, miksi ihmeessä????????? En halua elää muiden ihmisten verorahojen kustannuksella, tekemättä mitään sosiaalipummina. Koulujen käynnistä olen jo saanut ihan tarpeekseni. Etkö ymmärrä, että julkisuus ja esim. Seiska Liven päivittäminen on minun työtäni???

      En ole huo-ra, en elää "siveetöntä" elämää, jos nyt seksiin tullaan, niin harrastin seksiä viimeksi noin vuosi sitten, että se siitä "siveettömyydestä."

      Tiedätkö, että monet köyhät opiskelijatytöt myyvät oikeasti itseään rahoittaakseen opintonsa? Nyt loppui se tekopyhyys!...”

      Koko sepustus: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

    • Sisäinen Kipuilu

      Tuksun julkinen viesti 2.9. pikkusiskolleen Jasminelle:

      ”No nyt tuli mitta täyteen näiden omien perheenjäsenienkin kanssa!!!!!!

      Isääni en lähde julkisesti solvaamaan, enkä kertomaan hänen henkilökohtaisia psyykeongelmiaan, sillä yritän pitää edes jonkinlaisen kunnioituksen häntä kohtaan. Mutta nyt laitan sitten avoimen kirjeen pikkuriiviölle, kolmannelle siskollemme Jasminalle (Jasmine, mikä onkaan.)

      Sinä kirjoitit minusta hyvin törkeällä tavalla julkisella seinälläsi Facebookissa, joten täältä pesee takaisin sulle!!!!!! Olet jo 24 vuotias, et ole mikään teini, ja silti roikut vanhempiemme omistamassa asunnossa, vaikka arvostelit sitä, että asumme Julian kanssa vanhempiemme kodissa, vaikka tiedoksesi vaan, maksamme siitä kovaa vuokraa!!!!!

      Minä muutin lapsuudenkodistani pois 21-vuotiaana mieheni luokse, mitä hemmettiä sä itse roikut vanhempien kodissa?????? Ja mitä tulee siihen kun katsoit mua ja Julia Tukiainen silmiin ja väitit olevasi "parempi ihminen kuin me", sorry vaan, kukaan ei voi sanoa toiselle niin!!!!!

      Olet pieni lapsellinen pirpana, joka yrittää matkia mua ja Juliaa kaikilla mahdollisilla tavoilla vaikka sen kiellätkin!!!!! Olit välillä brunetti, blondasit tukkasi mun ja Julian takia! Sitten otit silikonit (oho mikä sattuma!!!!), matkustit Miamiin, vihaat kuulemma julkisuutta vaikka itse nyt tyrkytät itseäsi suomalaiseen Reality TV ohjelmaan!!!!!!

      OLET NOLO, TAJUATKO SEN?????

      Inhoan ihmisiä jotka ovat tekopyhiä pas-koja ja SINÄ OLET JUURI SELLAINEN!!!!! Sanot toista ja teet toista!!!! Olet tekopyhä pas-ka, jolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta vanhempia sisaruksiaan kohtaan! Olen aina aiemmin sua puolustanut ja kehunut ja ollut ylpeä susta, mutta se loppui nyt tähän! Onneksi asut Ruotsissa ja PYSY KANSSA SIELLÄ!!!!! – Johanna”

    • Sit tuli joukkopsyko

      Tuksun mukaan (aamuyön 6.9. fb-kirjoitus) Tukiaisten perheessä vallitsee joukkopsykoosi:

      ”Molemmat vanhempani ovat joutuneet joukkopsykoosiin, mistä tästä pitäisi nyt kiittää.....??????? Mia Oksasta Halsualta, joka on n.4-kymppinen nainen, naama roikkuu per-seessä ja rikoksia on takana vaikka kuinka paljon. Vai mites olisi itse piru, joka yrittää riitauttaa kaikki keskenään ja aiheuttaa eripuraa??????????

      Mulla ei ole isälleni mitään muuta viestiä tällä hetkellä kuin: HAISTA PAS-KA!!!!!!”

    • Lapseni, olet sairas

      Markku-isän vastauskommentti 5.9. johonkin Tuksun tekemään tölväisyyn:

      ”Olethan sinäkin lihava. Otata vaan vatsamakkarasta kiinni, niin ei tarvitse taulukoita. Lopeta Johanna, ei tuo johda mihinkään. Olet selvästi kykenemätön näkemään edes itseäsi, puhumattakaan, että ymmärtäisit, mitä olet tehnyt. Hae apua, sinä olet sairas ihminen. Sinulle nauretaan kun häpäiset itseäsi ja elät kuvitelmissasi. Ensimmäinen askel on tunnustaa omat virheensä. Noin vihainen ja katkera ihminen ei voi hyvin."

      Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Oma-isani-hakkuu-minua/1016653

      • Jollaksen ravustaja

        Isä Tukiaisella voi olla omat ongelmansa, mutta tuo oli kyllä osuvasti sanottu.


      • 6?87
        Jollaksen ravustaja kirjoitti:

        Isä Tukiaisella voi olla omat ongelmansa, mutta tuo oli kyllä osuvasti sanottu.

        M. Tukiainen on sentään sairautensa myöntänyt, hakenut apua ja sitä saanut....

        Taitaapi isä-Markku tietää taudin kulun omakohtaisesti ja sen vuoksi yrittää Tuhnua saada hoidon piiriin.

        En kritisoisi M. Tukiaista, tai hänen avoimia kirjeitään.
        Taitaa olla viimeinen hätähuuto.

        Uskon, että Tuhnua on yritetty käännyttää oikealle ladulle jo kauan, mutta ääliö ei sitä tajua.
        Siitä ilmeisesti myös viime jouluinen katastrofi.
        Uskon Tuhnun käyneen äitinsä päälle ja isä joutunut menemään väliin.
        Poliisit paikalle (Tuhnu syytti ruotsalaispoliiseja väkivaltaisesta käytöksestä ja "ihme tekstien kirjoittelusta käsivarteensa"), Tuhnu sairaalaan vuorokaudeksi, ilmeisesti selviämään juoppohulluus-kohtauksesta...
        Silloin alkoi pakka purkautua...


      • ”PAS-KANMARJAT”

        Tuksu kuittasi 6.9. aamuyöllä:

        "Rakkaan" isäni kirjoitus on esikoistyttärelleen!


      • Sairasta touhua.
        ”PAS-KANMARJAT” kirjoitti:

        Tuksu kuittasi 6.9. aamuyöllä:

        "Rakkaan" isäni kirjoitus on esikoistyttärelleen!

        Tukiaisella on mielenkiintoinen tapa järjestellä ihmiset ja eläimet. Jatkuvasti toistuvat: "esikoistyttärelleen", "esikoiskoiransa" (kyllä, tämäkin fraasi on Tukiaisen blogissa nähty), "kunnioitusta vanhemmille sisaruksilleen"...

        Kunnioitusta voi siis vaatia ihan mistä ja keneltä vaan, mutta Johanna Tukiaisen itse ei tarvitse kunnioittaa yhtään mitään eikä ketään, oikeuslaitoksesta saati sitten vanhemmistaan lähtien.


    • Julli mukaan

      Sairaus edistyy... Julli on ollut tällä viikolla jo "meikussa, toiminta saa aina vain hullumpia piirteitä.

    • Pizzademonit

      Hihittelemme täällä Jollaksen ylisillä.

    • tsemppiä perheelle

      On tuo kyllä melkoinen sirkus. Voi hyvää päivää. Nyt kun vain tuo koko loppu perhe osais pysyä kovana ja lopettaa tuollaisen laalaasirkuksen tuon tukevimman kanssa. Se on niin kauan pyörittänyt sitä perhettä niin iskää, äiskää kuin muitakin sisaruksia, että varmaan on vaikeeta heillä päästä sellaisesta narsistin käsittelystä eroon?

    • Hyi helvata!

      Tuen Markku Tukiaista hänen yrittäessään selvittää vanhimman tyttärensä sekoilua. Tytär on vajonnut aivan alas. Hän on juoppo. Hän on arvaamaton ja väkivaltainen. Keikat ovat ala-arvoisia humalaisen pornokeikkoja. Hän haukkuu ja vainoaa muita ihmisiä. Hyi helvata!

      • "IsäNI psykoosi”

        Herttainen ja kannustava Johanna-tytär jatkoi rakentavia kommenttejaan 6.9. illalla:

        ”Isällämme on selvästi psykoosi päällä. Ei se nyt kunnossa ole ainakaan!”

        Missä viipyy M1-lähete Johanna Tukiaiselle?


      • Pako todellisuudesta

        Sitten vielä vedettiin kuollut Irene-isoäiti ja enkelit samaan glamourin romahdukseen. Hätä ja sekavuus ovat todella suuria; tässä Tuksun SeiskaLive-postaus 6.9. illalla:

        ”Ehdin viettää viimeiset tunnit hänen kanssaan ennen hänen poismenoaan.
        Pyydän, että jätämme nyt isäni rauhaan mediassa, hän on psykoosissa.
        Taistelen vaikka yhdessä vain juristini kanssa "paljastuskirjaa" vastaan.”


    • Isä Meidän
      • Henkeä

        Johanna käyttää uskonnollista sanastoa, sen enempää hengellisyydestä piittaamatta.

        "Se, joka on syntynyt lihasta, on lihaa. Se, joka on syntynyt hengestä, on henkeä."


    • Hohtoa elämään!1!!

      Hohtoa elämään… Tuksun fb-kirjoitus 8.9. illalla:

      ”Mitä tehdä kun pelkää omaa isää???? Ihan kuin ei olisi jo muitakin ongelmia tarpeeksi, kuten oikeudenkäynti psykopaatin kanssa, mutta isäni on järkyttävän pelottava yhtäkkiä, se on muuttunut ihan Jack Nicholsoniksi siitä Hohto kauhuleffasta!!!!! Tämä on nyt kaukana mistään uskovaisuudesta!!!!!”

      Hohto-elokuvan juliste:

      http://blog.creaders.net/upfile/images/20130611/20130611215217_19507_big.jpg

      Tuksu: ”No kun se Jack Nicholson on tulossa Suomeen!!!'n”

      • Hohto & Horror

        Pahuuden Pesän demonit jylläsivät. Mayday, Mayday!!! Tuksun 8.9. jatkopostaus:

        ”Äiti, ota yhteyttä muhun pikaisesti!!!!!! Pelkään että iskä tappaa mut!!!!!
        Julia ei pysty tekemään mitään korkeiden sokeri-ja ketoosiarvojensa takia!!!!!
        Jarna Lahdenvuo Tule mun luokse heti huomenna!!!!!”

        … ja sit tämäkin vielä; asunnon omistajaa yritettiin estää pääsemästä sisälle:

        ”Lisäksi henkivartija Jollakseen kiitos jolla on järjestysmiehen luvat!”


        ... kun diapamkaan ei auta; Tuksu vielä jatkoi 9.9. aamuyöllä Facessa:

        ”Siis nyt isälläni on viimeinenkin ruuvi pudonnut päästä!!! Se kutsuu itseään "Suomen ylipapiksi" ja minä olen "likainen huo-ra joka poltetaan roviolla."
        Apua nopeasti, nyt ei mikään diapamkaan auta!!!!! Se lähettelee itsestään alastonkuvia ympäri Suomea, nyt ihan oikeasti hoitoon, valkotakkiset paikalle ja heti! Siis Ruotsiin!”

        ... Tuksun jatkovedätys 9.9. aamuyöllä:

        ”Sekoaako jokainen mies jossain vaiheessa päästään???? Täähän on ihan kamalaa, olen aina pitänyt isääni turvapilarina ja rakkautena!!!!”


    • naatanum336

      Xxx Xxx Voi hemmetti, nyt ei isäs asia hyvälle kuulosta :/ Puhelimet ja muut kiinni aamuun asti, ei se sua ruotsista asti heti tavoita!!

      Johanna Mia Mari Tukiainen No kun se Jack Nicholson on tulossa Suomeen!!!'n

      ****

      Tiedän kyllä keneltä se viimeinenkin ruuvi on pudonnut päästä....

      • Tuksu karkotettu!

        Raportti Tuksun karkotuksesta pois Jollashovista 9.9.2013:

        ”Hymyn paparazzi paikalla: Johanna Tukiainen sai häädön poliisivoimin!

        Johanna Tukiaisen isä on ollut huolissaan tyttärensä rikoksentäyteisestä elämästä ja kirjoitti hänelle runsas viikko sitten kaksi avointa kirjettä. Nyt isä on toteuttanut uhkauksensa ja häätänyt Johannan omistamastaan Jollaksen-kodista.

        Isä-Tukiainen oli kirjoittamissaan kirjeissä huolissaan Johannan sekoilusta ja luisumisesta rikollisille teille. Hän myös antoi muutamia päiviä aikaa palauttaa asunnon avaimet ja muuttaa kodista. Tukiaisen residenssi Jollaksessa sijaitsee rauhallisella asuinalueella ja naapurit ovat jo pitkään olleet näreissään Tukiaisen menosta ja meiningistä.

        Hymyn paparazzi osui paikalle äsken, kun isä viimein toteutti uhkauksensa.
        Hän (Tukiainen) oli soittanut paikalle myös poliisit turvaamaan häätörauhaa.

        Poliisi soitti asunnon ovikelloa puolen päivän jälkeen, jolloin virkavallalle vastattiin oven läpi, ettei Johanna ole paikalla. Poliisi kuitenkin vaati päästä sisään ja viipyi siellä noin 20 minuuttia.

        Johanna siis oli kuin olikin sisällä.

        Paikalle soitettiin punainen farmaritaksi, joka vei kohukuningatten paikalta.

        Hymyn paparazzille Johannan isä totesi sarjoittavansa lukot nyt uudelleen. Hän myönsi olevansa helpottunut. Sinänsä ei voida puhua virallisesta häädöstä, sillä Johanna ei ole kirjoilla Jollaksen-kodissa ollutkaan, vaikka on siellä vuosikaudet asustellut.”

        Artikkeli kuvat: http://www.hymy.fi/uutiset/hymyn-paparazzi-paikalla-johanna-tukiainen-sai-haadon-poliisivoimin


    • Jack Nicholson

      Tuksu 9.9. iltapäivällä - häädön tapahduttua - jatkoi vyörytystä isäänsä vastaan:

      "Isälläni on syyte Ruotsissa odottamassa mun kimppuun käymisestä, joten taidanpa ottaa asian siellä uudelleen esille......3 kertaa jo aiemmin sairastunut psykoosiin, joten nyt lienee taas se vaihe päällä"

      • Jack Nicholson 2

        Tuksu 9.9. iltapäivällä karkotuksen tapahduttua:

        ”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

        Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”


      • Jack Nicholson 3

        Tuksu 9.9. iltapäivällä:

        ”Isä sekosi lopullisesti päästään. En viitsi enempää alkaa perheasioitamme ruotimaan, mutta tää liittyy äitiimme.”


    • Jossun turinaa

      Kun on itse sössinyt asiansa ja lentää kuin leppäkeihäs toisten kämpästä loisimasta, niin koitetaan saada häätäjä näyttämään mielisairaalta? Eikö tuolla läskillä sialla ole mitään häpyä? No eipä auttanu mustamaalaukset tällä kertaa, vaan ämmä lähti kuin lähtikin loisimasta.

    • Sollentunan onni

      Seuraava Tukiaisten perhejuhla tulee olemaan mielenkiintoinen tapahtuma.

    • ihanaa +-+
    • Isän mollausta…

      Tuksu 9.9. illalla myöhään Facebookissa:

      ”Olen hyvin pahoillani, mutta isäni sekosi lopullisesti.

      Olin sopinut Julian kanssa, että Bonzo mopsille pitää jättää yksi koira kaveriksi. Jätin Nassun Jollakseen, ja kun lähdin taksilla pois kotoa, kuulin myöhemmin, että isämme oli tahalleen päästänyt koiran vapaaksi ulos. Sen jälkeen oma isäni toimitti Nassun Viikkiin, terveen ja nuoren koiran!!!!!!!

      Sain juuri kaikki koirani takaisin, tämä on hänen kostonsa mua kohtaan liittyen vanhempiemme välisiin sotkuihin!!!! Edelleen, rakastan koiriani enemmän kuin mitään muuta, enkä koskaan laittaisi heitä tahalleen pihalle!!!!!

      Isämme teki samantempun ollessaan psykoosissa v.2000 jolloin päästi kaikki frettimme ja kaniinit karkuun asunnostamme. Vetoan nyt siihen, että isämme on sairas ja ilkeä, minulla on paljon vakavampiakin ongelmia nyt selvitettävänä!
      Äiti sai tarpeekseen, se ottaa avioeron isästä, jo oli aikakin!”

    • Isä Kellis-kamaa?

      Tuksu 9.9. myöhään illalla kertoi psykoosista ja omasta isästään:

      ”Tunnen erittäin hyvin, sekä psykoosin alkuoireet että itse psykoosin.
      Isämme on seonnut nyt.”

      ”Iskä Kellokoskelle ja heti!!!!!!! se haluaa lopettaa kuulemma kaikki eläimet!!!!!!”

      • Tuksu 9.9. illalla

        Tuksu 9.9. illalla myöhään koirienpidosta:

        ”Isällemme on kuulemma ihan sama, vaikka koirani lopetettaisiin, kaikki ne.
        "Ne ovat paskovia ja kusevia riiviöitä", ja oma isäni vei Nassu Viikkiin, just maksoin vajaat 3000e että sain koirani takaisin KUINKA OMA ISÄ VOI OLLA NÄIN JULMA?????????”

        Miksei Tuksu ITSE kouluttanut niitä sisäsiisteiksi ja käytöstapoihin AJALLAAN?


      • Liioittelua
        Tuksu 9.9. illalla kirjoitti:

        Tuksu 9.9. illalla myöhään koirienpidosta:

        ”Isällemme on kuulemma ihan sama, vaikka koirani lopetettaisiin, kaikki ne.
        "Ne ovat paskovia ja kusevia riiviöitä", ja oma isäni vei Nassu Viikkiin, just maksoin vajaat 3000e että sain koirani takaisin KUINKA OMA ISÄ VOI OLLA NÄIN JULMA?????????”

        Miksei Tuksu ITSE kouluttanut niitä sisäsiisteiksi ja käytöstapoihin AJALLAAN?

        Mitä valehtelet? Jullelle kerroit maksaneesi 500.lunastuksesta.....


    • Maatilan Prinsessa
      • Opppiaikäkaikki

        Nätti nuori tyttö, ei mikään megakaunotar. Tuksuun tullut pituudessa, lyhyt. Hyvin paljon samaa näköä Julian kanssa, varsinkin kun Julia oli terve.
        Toivottavasti pää olisi terveempi kuin isosiskoilla.
        Aika näyttää onko fiksumpi, jos ei, niin kyllä silloin näyttää siltä että sairaista vanhemmista sairaat lapset :(


    • Tuksu 10.9. aamulla

      Tuksun jatkopostaus 10.9. aamuyöllä:

      ”Valkotakkiset Jollakseen ja heti!!!!! Se ampuu kuulemma kaikki koiramme!!!!!!!”


      ... Tuksu 10.9. aikaisin aamulla isälleen Markulle:

      ”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”

    • Näätänaapuri

      Tuksu Jollashovista ja perheenjäsenistään 12.9.13:

      ”…Se ei ole koskaan ollutkaan mun kotini, vaan vanhempieni omistama.
      Äitini on niin raivona isällemme, että ottaa hänestä avioeron, ja minulla on itseasiassa paljon makeampi asunto nyt jossa saan olla RAUHASSA enkä hullujen näätänaapureiden kyylättävänä.

      Joo, niin näkyy, että perheestämme on nyt änkeämässä julkisuuteen psykoosissa oleva isäni sekä pikkuvanhana Jasmine, joka ei omien sanojena mukaan "halunnut olla missään esillä." Jepa jee...."

    • Sotanorsu 666
      • EI väkivallalle!

        Tunkki ei taaskaan muista viljelemäänsä karman lakia. Nyt kun niin toivot, että joku vetäis turpaan siskoasi, niin mietippä viimeaikaisia tapahtumia. Kaikki baska mitä olet tehnyt ja toivonut toisille onkin tapahtunut sinulle itsellesi! Olen EHDOTTOMASTI väkivaltaa vastaan, mutta...........

        Jotekin toivon, että tunkio itse saisi pataan niin että tuntuu, jos ei nyt tänään tai huomenna, niin sitten Hämeenlinnassa viimeistään.


      • "Turpiin Jassulle!!"

        Tuksu kertoi Facebookissa 13.9. iltapäivällä:

        "En mä sen Reality sarjan takia sitä tietenkään halua, kun ihan muiden syiden jotka teille ei kuulu! Pikkuvanha Jassu voi elää kilahtaneen isämme kanssa siellä Jollaksessa näätien ympäröimänä, Julia raukka on sairaalassa kokoajan, eihän kenenkään psyyke kestä isämme käytöstä! Äitiä käy kanssa sääliksi, se on niin kaunis ja hyväsydäminen ja fiksu nainen."


    • Eldkkk

      Pikkuveli Tukiaista ei tarvi sotkea yhtään mihinkään. Hän on perheen lapsista ainoa joka ei ole pyrkyri.

      • YO 2012

        Pääsi toissa keväänä ylioppilaaksi.


      • Digimaailmaa

        Touhuilee jotakin tietotekniikan ja digimaailman kanssa, hänellä on oma yritys.


    • Yliklamuuria
    • Uinuva Näätä

      Tuksu 15.9. Facebookissa:

      ”Jasmina ei ole mikään malli, minusta kaunein kaikista siskoksista on Julia, joka pääsi Amerikan Playboy lehteen, eikä sinne ihan kuka vaan pääse. Jasmina yrittää vaan kulkea mun ja Julian jalanjälkiä, vaikka kieltää sen. Ette tiedä perhetilanteestamme mitään.”

    • Johanna pakkohoitoon

      Johanna Tukiaisen käsittämättömien sekoilujen taustalla ei voi olla pelkästään mielisairaudet,ei tyhmyys,ei huono brändi,ei alkoholismi,ei uskovaisuus,ei katkeruus eikä lääkkeitten väärinkäyttö.Ennenkaikkea siellä on kyseessä huumeiden käyttö joka johtaa vainoharhaiseen käytökseen,moraaliseen rappioon ja rikoksiin,sekä sekavuuteen.Sama riippuvuus on siskollaan Julialla joka roikkuu Johannassa jolla on suhteita huumemaailmaan.

    • Skitso periytyy

      Mielenvikaisuus on perinnöllinen seikka, suku sammuu luonnollista tietä ajastaan.

    • Katkera Kalkkuna

      Tuksun katkera purkaus 20.9.

      ”Ja Jasminalle vielä viesti: En haluaisi sinun elämääsi vaikka niin röyhkeästi lehdessä väitit, et myöskään ole "millään tavalla parempi ja arvokkaampi ihminen" minkä laukaisit suoraan päin mun ja Julian naamaa viime kesänä.

      Olet minua 10v.nuorempi lapsellinen pikkusiskoni jonka tulisi nyt pyytää anteeksi jos sen kyvyn osaat. Tässä minun elämäntilanteessani ei "mitään hymyjä pistetä naamalle", voi elämä miten tekopyhiä kommentteja!!!!”

    • Tuhnukin sadut

      Tuksun kirjoitus 19.9. myöhään illalla:

      ”Kyllä, monet ovat lestadiolaisia hulluja jotka lyövät Raamatulla kaikkia muita päähän ja ovat itse asiassa enemmänkin julmia ja törkeitä, kuin mitään rakkaudellisia kristittyjä.

      Kamalaa, nyt tajuan ketkä ovat sekoittaneet isäni pään, koska hän ei ole oma itsensä!!!!! Ja otti kaikki sanat todesta jotka on syötetty hänen suuhunsa, täähän alkaa olla pelottavaa! En todellakaan toivo vanhempieni avioeroa, kaiken riitauttamisen ja pahan haluavat paholaiset nimeltä näädät.

      Joku hullu nainen oli soittanut Julialle Meilahden teholle ja väittänyt musta, että olin kirjoitellut ympäri nettiä ja mediaan, että siskollani on keuhkoveritulppa ja hän on melkein kuollut!!!!!

      MITÄ HEMMETTIÄ TÄSSÄ MAASSA TAPAHTUU??????????”

    • Iltasanomat 11.9.13

      Iltasanomat 11.9.2013:

      ”Kolmas Tukiainen, BB-Suvi, BB-Henna ja muut "julkkikset" yrittävät selviytyä maalla

      Kymmenen jonkin sortin julkkisnaista ja vähemmän tunnettua blondia lähtee kisaamaan TV5:n Maatilan prinsessa -ohjelmaan tittelistä ja 10 000 euron palkinnosta. Ohjelma nähdään 8. lokakuuta alkaen TV5:llä. Maatilan prinsessa -sarjassa leidit yrittävät selviytyä maaseudulla.

      Yksi kilpailijoista on Johanna ja Julia Tukiaisen tankotanssia ja Ruotsissa näyttelijäksi yrittävä Jasmine Tukiainen. 24-vuotiasta blondia kuvataan määrätietoiseksi ja energiseksi…”

      Artikkeli 11 kuvaa sarjan henkilöistä:
      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288598210208.html

    • Lyhyenläntä

      Jasmine on yllättävän lyhyt... kai se johtuu noista savolaisgeeneistä - sekin.

    • Savon Sanomat 19.9.

      Savon Sanomat 19.9.2013:

      "Yhden päivän sisällä olet tuhonnut kokonaisen perheen

      Tukiaisen näyttelijä-sisko huolissaan Johannan alkoholismista. Ruotsissa asuva näyttelijä-malli Jasmine Tukiainen, 24, toivoo, että hänen siskonsa Johanna hakisi apua alkoholismiinsa.

      – Olen ollut huolissani hänestä jo monta vuotta. Toivottavasti hän saa apua ja pääsee eroon alkoholista, Jasmine sanoi.

      Hän kertoi tunnoistaan TV5:n syyskauden ohjelmien pressitilaisuudessa. Jasmine on mukana uudessa tosi-tv-ohjelmassa Maatilan prinsessa.

      Seiska-lehti tietää kertoa, että Jasmine kirjoitti jo tammikuussa Tukiaisen Facebook-sivulle, miten hänen siskonsa on tuhonnut koko heidän perheensä loukkaavilla viesteillä ja käytöksellään.

      – Yhden päivän sisällä olet tuhonnut kokonaisen perheen. Sun glamour-ajat on ohi ja ollut jo kauan sitten, Jasmine muun muassa kirjoitti Seiskan mukaan.”

      http://www.savonsanomat.fi/viihde/tukiaisen-nayttelija-sisko-huolissaan-johannan-alkoholismista/1669466

    • Tukiaisten kuvat
    • vink1

      Ketjuun osallistujille.
      Pakkomielteisyyden hoitoon saa apua.
      Mikäli ajatukset pyörivät tietyn henkilön
      ympärillä kannattaa hakea apua.
      Lääke ja terapia vaihtoehtoja tarjolla.

      • Muita ehdotuksia?

        Yritin molempia. Eivät antaneet lääkkeitä eivätkä lähetettä terapiaan. Niinpä jatkan Johanna Tukiaisen elämän seuraamista.


    • Filmaattinen Jasmine
    • Takas Jollashoviin?

      Tuksu 30.9. SeiskaLive-kommenteissa:

      "Luulin että isäni on psykoosissa, mutta hän on tällä hetkellä sairastumassa joko dementiaan tai alzheimeriin. Kuten sanoin jo, annan anteeksi hänen loukkauksensa mua kohtaan. Samoin Jasminan. Älkääkä enää sekaantuko perheeseemme."

    • Julialla on masis

      Julialla on masis; Tuksun mukaan (1.10.):

      ”Minun oma äitini, oma pikkuveljeni sekä Julia ovat puolellani. Äidin rakkautta ei voita mikään ja Julia on niin masentunut, että hänelle tuodaan sänkyyn ruoka eikä hän nouse sieltä ollenkaan!!!!!!”

      • ”Isä on tosi sairas"

        Tuksu kommentoi Julialle 1.10. illalla:

        ”Isä on tosi sairas, sairaampi kuin luulin psyykkisesti!!!!! Pysy erossa siitä, juttele äidin kanssa ja sun pitää soittaa mulle heti kun pystyt!!!!!! Ymmärrätkö että tilanne on vakava!!!!!! Rakastan sua. Johanna”


    • gt45t4t43gt34

      Kukaan ei varmaan sekaannu noihin DD

      aAika outoa, ensin julkisesti huutelee kaikki perheensä asiat ( valehtelelee) ja sitten niitä ei saisi kommentoida.

    • lääkäriin mars!

      No onhan masennukseenkin vaikka mitä mielialalääkkeitä? Siitä vaan lääkäriin.
      Tuo perhe on sellainen joka tarvisi ihan oman perhelääkärin, joka veivais niille lääkitystä tarpeen mukaan.

    • Jassu on kaunein

      Jasmine on kaikista kaunein noista sisaruksista. Myös kiltein ja älykkäin. Hiuksetkin todella upeat ja terveen näköiset. Selvää malliainesta. Hänellä ei ole mitään syytä kadehtia sisariensa elämää eikä ulkonäköä.

      Todella rumaa kielen käyttöä ja henkistä väkivaltaa käyttävät nuorimpaan siskoonsa. Ja yksin on vaikeaa olla vahva jos kukaan ei puolusta.

      Tsemppiä Jasminelle. Kauneuttasi varmasti ihaillaan kaikkialla koska olet ilo silmälle. Onnea näyttelijän urallesi jossa varmasti tulet menestymään. :)

      Ja muista että dissaajat ja pahantahtoiset pirut ovat itse kateellisia vaikka yrittävät sen toisin päin kääntää. Eivät kestä eivätkä suvaitsisi menestystäsi ja kauneuttasi. Älä silti anna periksi vaan taistele tiesi tähtiin ja elä onnellinen ja tasapainoinen elämä.

    • Tähtiin ???

      Tähtiin ? Mihin vit... tähtiin ???
      Samanlaiseksi, ulosottovelkaiseksi kuten vanhemmat sisarensa
      ja suomipalstan !

      Ei voi olla kaikki kotona ihan seko perhe luulis jo vanhempia
      siskoja seuranneenna pysyä niin kaukana julkisuudesta
      kuin ikinä on mahdollista ja keskittyä opiskeluun.

      Eiköhän se ole tullut jo hyvin selväksi tyhjänpäiväisestä
      julkisuudesta on vaan haittaa !!!

    • välit poikki ??
    • Erno Aasilinna

      Ei niitä haukkua tarvitse. Ne tekevät sen itse.

    • Raivokänninen

      Tässä Tuksun raivokännin tuloksia Facebookissa 3.11. illalla:

      "ISÄNI ON VAKAVASSA PSYKOOSISSA!!!!!!! ÄITIMME MARJA TUKIAINEN LENTÄÄ TÄNNE SUOMEEN HUOMENNA!!!!! KYSY HÄNELTÄ SUORAAN, OVAT OLLEET 45 VUOTTA NAIMISISSA!!!!!

      • Booloo

        Tuksun jatkopostaus 3.11. illalla:

        "Nyt olen täällä, siis oikea Johanna. Tämä alkaa mennä ihan naurettavaksi, tai itseasiassa on mennyt jo ajat sitten!!!!! Esim. sellainen nuori rikolliskundi kun Xxx Xxx esiintyy mun nimellä ja identiteetillä Facebookissa. ÄLKÄÄ NYT USKOKO KAIKKEA, MIKÄ LIITTYY MINUUN!!!!! SIIS OIKEAAN JOHANNA TUKIAISEEN.

        Isämme Markku Tukiainen on tällä hetkellä vakavassa psykoosissa ja pyydän että jätätte hänet rauhaan, koska rakastan häntä ja hän on oma isäni, vaikka myikin musta törkyjutut medialle!!!!!!

        JÄTTÄKÄÄ KOKO MEIDÄN PERHE RAUHAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


    • hahha

      Ja minkähänlainen analyysi äidiltä tuli? Iskä hoitoon ja valvonnan alle, ettei komentele esikoistytärtään? Jokohan esikoistytär on jollashovin oven takana kasseineen?

    • The Tukiaiset

      The Tukiaiset ovat parasta mitä Suomen glamour- ja viihdemaailmassa on ikinä tapahtunut.

      Siskosten ja perheen salattu elämä on parempi tarina kuin Dallas, Kauniit ja rohkeat ja Salkkarit yhteensä! Komiikkaa ja sosiaalipornoa glitterhileillä koristeltuna samassa paketissa! The Tukiaiset -tarina on totta, mutta sellaista, mitä ei voi todeksi käsittää.

      Seuraavaa yllätyskäännettä odotellessa.

    • Tuksu nillittää

      Tuksu on hakenut terapia-apua (mutta millä rahalla?) synnyttämänsä ongelmavyyhden käsittelyyn. Seiska kertoi 12.11. illalla näin:

      ”Johanna Tukiainen: Hain apua itselleni!

      Kohublondi Johanna Tukiainen riitaantui niin pahasti Markku-isänsä kanssa, että he ovat tehneet toisistaan rikosilmoituksia. Johanna on suivaantunut isälleen siitä, että hän kommentoi tyttärensä tekemisiä julkisuudessa.

      - Kyllä, tein isästäni rikosilmoituksen, mutta vasta sen jälkeen, kun hän oli tehnyt minusta kymmeniä rikosilmoituksia. Se, että oma isäkin nousi minua vastaan, oli todella iso pettymys.

      - Olen surullinen ja vihainen, että hän myi minut medialle. Haluan ymmärtää hänen tekojaan, mutta en tiedä pystynkö antamaan hänelle koskaan anteeksi, Johanna Tukiainen sanoo.

      Hän kertoo tehneensä toisenkin rikosilmoituksen.

      - Tein rikosilmoituksen myös identiteettivarkaudesta. Facebook-tilini nimittäin kaapattiin. Se on vakava rikos. Luulin ensin, että isäni oli kaiken takana, mutta kyseessä olikin aivan toinen henkilö, Johanna sanoo.

      "En jaksa kantaa tätä taakkaa yksin"

      Johanna on hyvissä väleissä äitinsä, Julia-siskonsa ja pikkuveljensä kanssa. Välit isään ja Jasmine-siskoon ovat tulehtuneet todella pahasti.

      - Emme ole isäni kanssa missään tekemisissä. Hän on tällä hetkellä todella huonossa kunnossa. Jouduin toteamaan äidilleni ja muulle perheelleni, että isäni teko oli minulle se viimeinen niitti.

      - Käännyin ammattiauttajien puoleen. Tapaan psykologin ja psykiatrin. Hain viimein apua itselleni. En jaksa enää kantaa tätä takkaa yksin. Tämä kaikki on ollut minulle todella raskasta, Johanna kertoo itkien.”

      Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Hain-apua-itselleni/1023180

    • Katellaan…
    • Seiska Live 12.11.

      Seiska Live raportoi 12.11. ip:

      ”Johanna Tukiainen toteutti uhkauksensa - marssi poliisille perheenjäsenensä takia!

      Viihdetaiteilija Johanna Tukiainen teki viikonloppuna rikosilmoituksen isästään.
      Johanna on julkisesti kertonut Facebook-sivuillaan, että hänen isänsä Markku Tukiainen olisi luvatta myynyt Johannan lapsuuskuvia ja kertonut hänestä valheita lehtien sivuilla.

      Mojova perheriita sai alkunsa jo kesällä, kun Johannan isä heitti hänet poliisivoimin ulos Jollaksen-kodista. Tämän jälkeen isän ja tyttären välinen sanasota ja sättiminen paisui kaoottisiin mittasuhteisiin sosiaalisessa mediassa.

      TAUSTAT: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Markku-isan-koskettava-kirjoitus-Tuksusta-Toivon-ettei-ole-liian-myohaista/1016145

      Seiska tavoitti Johannan, joka kertoi avoimesti tilanteestaan. Mitä Johannalla oli sydämellään selviää Seiska NEWS -lähetyksestä kello 19.00 FOX-kanavalla ja SeiskaLivessä.”

      Linkki uutiseen: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-toteutti-uhkauksensa-marssi-poliisille-perheenjasenensa-takia/1023171

      -ggg-

    • Marinoitu Maksa

      Ja The Tukiaiset –show jatkui; näin Tuksu raportoi Seiska Livessä 15.11.13:

      ”Annan isälleni anteeksi ja vedän rikosilmoitukseni pois

      En ole ehtinyt yhtäkään kertaa käydä psykiatrilla, tosin rakkaiden ystävieni kanssa olen jutellut paljon, vietin pari päivää erään sydämellisen psykiatrisen sairaanhoitajan luona mutta nyt vasta mulle valkeni tärkeät asiat koskien isääni juteltuani äitini kanssa. I

      sälleni tehtiin sama törkeä temppu kuin minulle itselleni vuonna 2008 lehdistön puolesta. Olin ihan raivona luettuani pitkät lehtijutut jotka oma isäni minusta myi. Nyt selvisi oikeastaan kaikki. Testaan nyt ensin toimiiko tämä blogi näin kun nyt vasta aloitin tämän kirjoittamisen.”

    • M. Lahtosen vika!1!!

      Johanna Tukiainen kirjoitti 15.11. Hymyn päätoimittajaan, Mika Lahtoseen viitaten:

      "Tänä yönä alkaa pikkujoulukeikkakiertueeni Lappeenrannasta peräti 3 muun karismaattisen esiintyjän kanssa!!! :)

      Isääni koskevat asiat ovat pitkiä ja monimutkaisia mutta lyhyesti sanottuna vaikeassa ja syvässä psykoosissa olevaa ihmistä käytti media törkeällä tavalla hyväkseen.

      Tärkeimmät kohdat oli poistettu Hymyn jutuista jotka vasta nyt paljastivat mulle asioiden todellisen laidan, tosin olin tietoinen isämme sairaudesta jo aiemmin mutta luulin hänen antaneen haastattelunsa täydessä ymmärryksessä, mitä isäni ei todellakaan tehnyt!

      Arvasin ettei oma isäni heittäisi tytärtään kotoa pois yhden pvän varoitusajalla tai myisi ylipäätään mitään juttua lehdistölle omasta lapsestaan!!!!

      Jes, nyt kaikki valkeni mulle! Ne teot olivat myös hirvittäviä oman äitini mielestä joka oli vähintään yhtä raivona kuin minä! Mutta nyt me tajusimme mistä on kysymys! Ulkopuoliset ihmiset jotka eivät tajua mitään mistään, voivat pitää lehtijuttuja "huolestuneen isän viimeisenä oljenkortena" mutta pas-kanmarjat sanon minä!!!

      Mutta se piru ei ollutkaan nyt oma isäni vaan Hymyn päätoimittaja!
      Mä tiesin tämän! No kyllä paha saa aina palkkansa tavalla tai toisella!

      Ja mulla on siis hengenvaarallinen stalkkaaja joka esiintyi mun nimelläni Facebookissa kauan aikaa, sitten esiintyi mun nimellä Dollsdancers.fi päiväkirjassa ja nyt uhkaa henkeäni.

      En uskalla toistaiseksi asua kotonani. Ja tämä on ihan totista totta,
      samoin kuin parin vuoden takainen törkeä murto kotiimme Jollakseen, jota EI TODELLAKAAN tehnyt minä tai Julia itse, sairasta väittää tuollaista!!!! Kärsin vieläkin traumoista sen takia!!

      Ja lopettakaa ihmiset niiden törkeiden ilmiantojen tekeminen ja perheemme kiusaaminen!!!"

    • Hymy 15.11.13

      Hymy jatkoi Markun näkemysten raportointia 15.11.2013:

      ”Tuksun isän tilitys: ”Glamouria ei ole muualla kuin Johannan omassa päässä!”

      Johanna Tukiaisen isä Markku Tukiainen astui lokakuussa ensimmäistä kertaa julkisuuteen - tietenkin Hymy-lehdessä. Nyt on julkaistu hänen värikkään haastattelunsa toinen osa.

      Tyttärensä elämästä huolestunut isä paljastaa, että Johanna raivostui isän ulostulosta. Lehdessä hän kertoo, mihin kaikkiin värikkäisiin episodeihin se johti.

      Isän mielestä Johanna tarvitsisi pitkäkestoista apua, että oppisi edes vähän kunnioittamaan kanssaihmisiään. Hänen mielestään Johannalta on kadonnut todellisuudentaju. Johanna toitottaa eri yhteyksissä glamour-elämästään, vaikka todellisuus on kaikkea muuta.

      - Johannan glamour on mielikuvituksen tuotetta. Sitä ei ole missään muualla kuin Johannan päässä. Se on jotain sellaista elämää, mitä Johanna kovasti haluaisi.

      - Oikea glamour on kuitenkin aika jyrkkä vastakohta sille, mitä Johannan todellisuus on. Tuskin kukaan pitää kovin glamourina sitä, että esiinnytään likaisissa tai vähissä vaatteissa, yleisö pilkkaa, ajellaan humalassa autoa ja ollaan kerta toisensa jälkeen oikeuden edessä pahoinpitelyistä, isä tilittää.

      Isän laajan haastattelun toisen osan voi lukea kokonaisuudessaan painetusta lehdestä.”

      Artikkeli kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-isan-tilitys-glamouria-ei-ole-muualla-kuin-johannan-omassa-paassa

      • EI häpyä puliakalla!

        Johanna Tukiainen kirjoitti 20.11. illalla Seiska Livessä:

        "Kävin tapaamassa isääni mielisairaalassa, jonne hän kuuluukin.
        Pöllöt ovat puhuneet! Tiedän nyt tasan tarkalleen mitä tehdä elämäni kanssa :)"


      • Törkyturpa-Tuku
        EI häpyä puliakalla! kirjoitti:

        Johanna Tukiainen kirjoitti 20.11. illalla Seiska Livessä:

        "Kävin tapaamassa isääni mielisairaalassa, jonne hän kuuluukin.
        Pöllöt ovat puhuneet! Tiedän nyt tasan tarkalleen mitä tehdä elämäni kanssa :)"

        Varsin törkeää kirjoittelua...


    • Tuksu, prkl!

      Jasmine on huolissaan mm. perheenjäsentensä tilasta.
      Seiska Live -postaus 23.11. iltapäivällä:

      ”Huolissani

      Eilen oli todella stressaava ilta. Ei tullutkaan mukavaa chilli-ilta illallisen kera, vaan olin toisen tukena ja avuttomana yrittänyt auttaa tilannetta, joka oli lähtenyt lapasesta jo kauan ennen kuin kuulin tästä.

      Julian ystävä ja kämppis on laittanut asunnon uuteen uskoon, ja oon ylpeä, kun kävin kattoo minkälaiseksi on koti laitettu, ja kaikki on mennyt niin hyvin tässä viime aikoina ystävien ja perheen takia.

      Ystäviä tarvitsee, mutta välillä jopa se ystävä, joka yrittää koviten, tarvitsee ystävän, ei kukaan täällä yksin ole. En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta eilinen oli sydäntäsärkevää katsottavaa, ja toivoin, että mun ja äidin aikaisempi panostus olisi kantanut pidemmälle....

      Kukaan vanhemmista ei ole kenenkään "puolella", sehän kuulostaa vaan lapselliselta, mutta äidin rakkaus kantaa kaiken yli, ja apu ja rakkaus ei koskaan lopu ketään lasta kohtaan. Apuahan tässä juurikin on tarjottu, mutta kaikki rajallaan.

      Toivon, että vaikka on riippuvaisuuksia tai paha mieli tai katkera tai vihainen, niin avaisi silmät nyt…

      Mikään ei vaikuta auttavan, ja en toivo, että ketään solvataan tai haukutaan; toivon, että näette, kuinka sairas ihminen voi olla. Sellainen tarvitsee apua, ei haukkumista, oli sitten omasta päätöksestä tai pakosta. Ja joku Johannan ystävistä pitää toivottavasti huolen koirista ja uudesta vaativasta vauvasta.

      ... tottakai puutun asioihin, joihin vedetään mukaan heikompi persoona tai eläimiä tai joku, kenestä välitän.

      Kuva kirjoitus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Huolissani-/1024309

      • Kolmisen viikkoa...

        Tästä meni vain reilu kolme viikkoa ja Julia oli kuollut: Julian tappoi Johannan halu elää ”glamourisesti” humalahuuruista ja lääkkeiden sekakäytön ryydittämää elämää. Hän veti Julian tuohon häröilyyn mukaan.


    • Mikä vit-tu vaivaa?

      Katkera Kalkkuna 27.11. myöhään illalla tunnelmoi:

      ”Voi kuulkaas te pienet kullanmurut, miltä tuntuu että toivoitte mulle M1-lähetettä, mutta mielisairaalassa makaakin meidän isä????? Ja kyllä ne ihan lääkärit ovat diagnoositekstistä antaneet,enkä minä.

      Mikä vit-tu teitä vaivaa?????? Lyötte valmiiksi jo lyötyä ihmistä ettekä tiedä musta mitään!!!!!! Per-kele...... isäni on lepositeissä sairaalassa, maa on täynnä pummeja ja KAIKKI on Johanna Tukiaisen vika!!!!!!!! Nyt käyttäkää aivojanne jos niitä on!”

    • Mistäs nyt tuulee?

      Tuksun jokin vastauskommentti Jasminelle 22.11. aikaisin aamuyöllä:

      ”Niin on se ihanaa, että "edes yksi sisko välittää" Juliasta,
      Jassun välitys on oikein aitoa! Pusuja!”

    • Vielä vaan jatkuu…

      Tuksu 29.11.13:

      ”Isäni psykoosin suurena osa syynä ovat ns. näädät, raivoavat vihaajani, ja media, joka antaa tämän tapahtua. Hymy lehti aloitti Kanerva skandaalin,
      ja tästä se jatkuu.”

    • Myrkky-Muraatti
      • Turina 30.12. I

        Tuksun turinaa 30.12. (via Marja-äidin Facebook, tämän nimissä):

        ”Johanna ei ole millään tavalla "moniongelmainen", hänellä on ainoastaan ollut masennusta ja alkoholin liikakäyttöä, enkä yhtään ihmettele, jos ajatellaan, miten te suomalaiset ihmiset olette häntä kohdelleet sekä media siellä! Suurin osa ihmisistä olisi varmasti jo kuollut tuollaiseen loanheittoon.

        Julia oli hänelle tärkein ihminen koko maailmassa, pyydänm että jätätte hänet rauhaan viimeistään nyt! En halua menettää enää toista tytärtäni, joten lopettakaa NYT se kiusanteko!”


      • Turina 30.12. II

        Tuksun jatkopostaus 30.12. (via Marja-äidin Facebook, tämän nimissä):

        ”Markku toimi täysin väärin koskien Johannaa. Siskoksia jotka olivat todella rakkaita toisilleen, ei olisi koskaan pitänyt erottaa toisistaan."


    • Käämit kärähtelevät

      Vuoden 2013 lopulla Tuksu käytti Marja-äitinsä Facebook-tunnuksia ja kirjoitti nettiin tämän nimissä törkyjään. Jasmine sai tietää tästä ja kommentoi 31.12.

      "Voi ei...... tällaista on olla katkera alkoholisti perheessä...... hoidan asian heti.

      Tänään kirjoitukset äitini facebookista ei ikävä kyllä ole äitini kirjoittamia... ihan tiedoksi vain !!!!!!!!! Sanoin kauan sitten, että rajat meni kaaauan sitten.. ja nyt...................................kiehun.

      Minä "väännän teko itkua" koska mun rakkain sisko on kuollut ja itkin, mä "vittuilen", jos kerron, että poikaystäväni laittaa ruokaa, mä oon "tekopyhä" koska hieron äitin hartioita tai silittelen hiuksia, kun hän itkee koska oma Tytär on kuollut.......... ei oikeesti enään oo sanoja, huuda niin paljon kun haluut mulle, mutta mun päälle et koskaan astu.

      ja, oon aina sanonut, mua saat haukkua niin paljon kun haluut ja textailla ja kirjoitella ja soitella, mutta vanhemmat.............. luulin että Jos JOSKUS katkera alkoholisti muuttuu...... olisi tällaisena hetkenä...................................

      Unohdin lisätä, että se on helppo olla anteeksiantamaton, kun multa ei olla 24 vuoteen pyydetty anteeksi, ja vaikka tuon aamu-päivä-iltapalan nenän eteen, en ikinä saisi sanaa "kiitos". Kiitos ja Anteeksi, ei ole sanoja, joita jotkut tietää, paitsi itseään kohtaan. Ainiin, tämän ymmärtäisin, vaikka olisin 5 vuotias, joten iästä en piittaa."

      • Karmeeta luettavaa

        En jaksa ymmärtää, miksi ne ei laita johannaa pakkooitoon.....
        Varsinkin nyt viimeövereiden kanssa olisi ollut mahis....oli vaaraksi itselleen.
        Sinne vaan suljetulle puoleksi uodeksi, niin pääsis viinastakin eroon, joksikin aikaa....

        Pilaako ne nyt oman uudenvuodensa jossun vuoksi jälleen kerran? Vastahan edellisestä kerrasta oli vuosi!
        Silloin vannottiin, ettei enää kertaakaan ja tässä nyt taas ollaan.....

        Jos eivät saa rotia tuohon alkoholistinautaan, niin siinähän kärsivät ja herjaavat toisiaan netissä....

        Menee se uusi vuosi noinkin.


      • Sääli että poisti

        Jassu ollut aikaisin herellä.....texti poistettu juuri......


    • Jasminin Stalkkeri

      Jasminin Stalkkeri

    • osanotto pikkusiskol

      Voi tuota pikkuista siskoa. On laittanut joulun kaikille, tehnyt ruuat. siivonnut, yrittänyt pitää perheensä kasassa ja juomatta.

    • 7L, 2.1.2014

      Jasmine kirjoitti tulevista hautajaisista ja paheksui sitä, että Tuksu alinomaa ”puhuu julkisuudessa vainajan suulla:”

      ”… Mikä vuosi onkaan takana ja mitkä ajat edessä... Julian kuolemaa ennen on ehtinyt tapahtumaan vaikka mitä ja olen niin kiitollinen kaikesta.

      Joulun aika tulee aina muistuttamaan rakasta Juliaa, mutta voin yrittää muistaa hänet hymyllä tulevassa, koska meidän viimeinen aika yhdessä oli ihanaa, en ikinä unohda hänen sanoja... ja kaikkea...

      Hautajaisista olemme sanoneet, että emme kirjoita mitään julkisuuteen, mutta nyt kun täällä jotain jo on, niin olen tehnyt ihanan dvd:n kuvilla ja musiikilla, jotka oli Julian lempilauluja. Vaikka ne on niin hienoja, niin ei myöskään helppoa nähdä ja kuunnella uudestaan ja uudestaan tunteja sitä tehdessään... Mutta kaunis muisto meille, jotka on täällä vielä.

      Muuta hautajaisista ei ole päätetty vielä, eikä kuulukaan julkisuuteen, sinne tulee läheiset ihmiset ja aidot ystävät. Mun mielestä hautajaiset on tapa hyvästellä ja jopa ne, jotka ollut riidoissa saa mahdollisuuden pyytää anteeksi myös. Ei poismennyt kanna kaunaa vanhoista.

      Mutta viimeinen asia mitä tekisin, olisi laittaa sanoja suuhun tai puhua poismenneen "puolesta" se on törkeetä ja melkein julmaa....!

      Täälläkään ei ole aina rauha maassa, mutta kaikki varmasti tietää, milloin mun rajat meni riitojen suhteen… kaikkien pitää saada toinen mahdollisuus, joo, ja olen todella anteeksi antava ihminen, - Jos, multa pyydetään anteeksi. Kunnioitan niitä, jotka kunnioittavat muita ja Rakastan niitä, joilla on hyvä sydän ja ovat rakastavaisia. Kaikki on kakspuolista eikö vain…

      7L, 2.1.14: http://www.seiska.fi/Jasmine-Tukiainen/Life-isnt-about-finding-yourself-life-is-about-Creating-yourself-/1028647

    • Livets Ord -lahko

      Tukiaisten perhe kuulu amerikkalaiseen Livets Ord -uskonlahkoon.

    • mitä arvelette

      Saako perhe rivit kuntoon hautajaisten jälkeen ja annetaanko toisille anteeksi?

    • Syntymäsynkkä

      Johanna Tukiainen mukiloi Markku-isänsä 23.1.14 illalla, ja Poliisi korjasi hänet talteen. Seuraavassa selvää ja suoraa tekstiä Markulta tapahtumien kulusta (apukirjoittajan avittamana laadittu kirjoitus):

      ”Elämä ei aina ole helppoa ja tuskin sitä niin vanhaksi ja viisaaksi koskaan tulee, että osaisi aavistaa mitä uusi päivä tuo tullessaan. Tästä asiasta sain hetki sitten muistutuksen.

      En enää tiedä mitä pitäisi ajatella, puhumattakaan, että osaisin arvioida mikä on järkevää. Perheemme asiat ovat joka tapauksessa niin julkisia, että Julian kuolema ja hautajaiset on pitänyt raportoida tarkasti kaikille, jotka korvansa kallistaa.

      Ei kai tässä enää mitään pyhää ole, koko perheen voimin rakennetaan uraa puolin ja toisin. En enää pysty ymmärtämään missä ne rajat menee. Julian kuolemasta jäi viimeisiä sanoja viljeltäväksi, muistetaan kertoa mitä Julia olisi milloinkin halunnut. Mihinkään Julian kuolema ei tunnu vaikuttavan. Viimeiset sanat muistuvat mieleen, kun niillä voi omaa asiaa ajaa, mutta Julian kohtalo ei tunnu koskettavan, eikä siitä ole mitään opittu.

      Sanon tämän äänen, koska olen vain niin umpikujassa ja tästäkin kirjoituksesta joka tapauksessa saan taas palautetta. Oletettavasti olen taas psykoosissa, dementoitunut ja minua käytetään hyväksi. Missään tapauksessa en voi olla uhri omassa kodissani. Minun pitäisi olla hiljaa, alistua ja antaa viisaampien hoitaa tiedottaminen. Nyt vaan riittää.

      Annoin aikaisemmin haastattelun Hymylle ja nyt sain maksaa siitä.

      Johanna saapui taksilla Jollakseen klo 21:30 (to 23.1.2014). Ulkoa kuului itkun sekaista sadattelua ja kohta alkoi ovikello soida. Tunnisti tyttäreni äänen, hän oli saapunut kutsumatta kylään. Minä olen tehnyt hänelle selväksi, että hän ei asu Jollaksessa, eikä hän ole tänne tervetullut öitään viettämään.

      Mekastamisen kovetessa avasin kuitenkin oven, Johanna syöksyi sisään, meni eteisen lattialle selälleen makaamaan ja lopulta sekavasta selostuksesta ymmärsin, että Johanna oli vailla pankkikorttiani, muuten taksi vie vankilaan. Parkkipaikalla siis odotteli taksi rahojaan…”

      Koko kertomus:

      https://www.facebook.com/markku.tukiainen.5/posts/10202700080171998

    • raporttia 2014

      Voiko perhe enää eheytyä Julian kuoleman jälkeen?
      Tilannetta ei ainakaan helpota se, että perheen tytär hakkasi isänsä..

      Ehkä tarvitaan paljon rukousta ja päihteetöntä suuntaa, jotta saviruukun
      palaset saadaan korjattua.

    • Seuraava vaihe...

      Uusinta dynamiikkaa Tuksun SeiskaLivestä 31.1.14:

      ”ÄITI JA JASMINE, ME NÄEMME OIKEUDESSA SEURAAVAN KERRAN JOS ETTE ANNA OIKEUTTA MULLE!

      Olen kokoajan luullut, että isämme on se, joka on seonnut.

      Itseasiassa näyttääkin siltä, että oma äitini ja varsinkin pikkusiskoni Jasmine ovat paljon kajahtaneempia!!!!!! Tiedätte kyllä mistä puhun. En laita sitä nyt tähän julkisuuteen, mutta jos emme saa asioihin ratkaisua, niin minä tulen taistelemaan teitä vastaan.

      Lupasin sen Julialle, että minä en koskaan luovuta. Levitän mediaan teidän henkilökohtaiset tiedot, kaikki salaisuutenne, ihan kaiken, ellen saa minulle kuuluvaa omaisuutta takaisin!

      Bonzo mopsi on suloinen ja mielelläni olisin ottanut hänet hoitooni, mutta nyt ei ole siitä kyse. Te olette molemmat syyllistyneet laittomuuksiin, soitin eilen juristilleni, ja me ryhdymme jatkotoimenpiteisiin asioiden kanssa, ellette te ota välittömästi minuun yhteyttä ja selvitä suoraan kanssani salajuonenne.

      Olen saanut lainvoimaiset päätökset useasta eri asiasta, ja näissä asioissa ratkaisee nimi paperissa ja sopimukset, joita teillä ei kummallakaan ole minun kanssani.

      Äiti, pyysit minua ihan suoraan muuttamaan takaisin Jollakseen, mutta sillä ehdolla että minulla ei ole yhtään eläimiä. Kieltäydyin tarjouksestasi. Asun mieluummin vaikka slummissa koirieni kanssa kun lähden teidän uhkailuun mukaan. Kenellekään ei ole oikeutta riistää toisen omaisuutta, tiedätte kyllä mistä puhun.

      Jasmine, jos/kun olet katkera useammastakin asiasta minua kohtaan, niin pura se jollain muulla tavalla, mutta älä anasta muiden ihmisten omaisuutta. Täällä tulee pääsääntöisesti negatiivisia kommentteja minua kohtaan, kirjoitin sitten ihan mistä aiheesta tahansa. Mutta nyt te olette itse aiheuttaneet sen, että tämä on mennyt vakavaksi.

      Menetin jo yli 35 000e arvosta kaikki vaatteeni, koruni, kenkäni ja takkini, äidin kommentti asiaan oli: "No mutta toisaalta ihan hyvä niin et kiinny turhaan maalliseen omaisuuteen." NIINKÖ????????? Sen maallisen omaisuuden mukana menivät mm. läppärini, kamerani, ja tavarat joita tarvitsen työssäni.

      Minä en haluaisi tapella kenenkään kanssa, mutta mitä tässä mahtaa jos joku ihminen käyttäytyy laittomasti. Älä viitsi Jasmine esittää mitään tekopyhää, voin sanoa että täällä kärsii aika moni muukin kuin joku Tukholman koditon!!!!!! Olet kokoajan sanonut ettet halua julkisuuteen missään tapauksessa.

      Mitäs nyt sitten oikein väsäät.......?????? Mun nimellä ratsastat siellä sun täällä! Ei mua kiinnosta, onko joku julkisuudessa vai ei. Mutta mua vi-tuttaa ihmisen kierous ja tekopyhyys!!!!! Sano suoraan jos haaveilet esim. mallina olosta tai julkisuudesta, mutta älä VALEHTELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! – Johanna”

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/AITI-JA-JASMINE-ME-NAEMME-OIKEUDESSA-SEURAAVAN-KERRAN-JOS-ETTE-ANNA-OIKEUTTA-MULLE-/1031399

    • paha källi

      Onko isä vielä psykoosissa?

      Onko kukaan perheenjäsen Tuksun puolella?

    • kamalaa...

      Kyllä tuolla taustalla paistaa kuningas alkoholin käyttö valitettavan selvästi. Kirjoitellaan juttuja päihtymystilassa ja seuraavana päivänä kaduttaa.

      On Tukiaisten perheessä silti jotain paljon synkempääkin. Syitä voi vain arvailla. Jotain järkyttävää ja peruuttamatonta on tapahtunut tämän perheen keskuudessa.

    • Westlandish

      Olisko aloitus ollutkin Johannan tekstiä? Eipä olisi ensimmäinen kerta kun iso-Tuksu on väärinkäsittänyt jonkun muun facebook-tilin. Mä kallistun vahvasti uskomaan, että vanhempiena kuolemaa toivonut ja pikkusisko-Jasminea haukkunut onkin koko ajan ollut Johanna eikä Julia.

    • Horrortunkero

      24.2.14 Jasmine Tukiainen kertoo TOTUUDEN Tuksun toimista:

      ”Aikamoinen päivä! Pari totuutta tässä. :)

      Huomenta vaan! Heräsin ja olin saanut monia viestejä koskien Seiskan artikkelia tänään. Kun luin sen, en ihmetellyt, että siskoni olisi sanonut näin tai halunnut jopa tehdä tämänkaltaisen jutun lehteen.

      Ainut, mitä ihmettelin oli, kuinka toimittaja voi/ haluaa/ saa tehdä jutun, jossa ei ole päätä eikä häntää eikä minkäänlaista totuutta ja varsinkaan kysymättä Mun puolta koko asiasta? Jos multa kysyttäisiin oikein, voisin kertoa kaikkea jännää ja aitoa ja niin… Mutta että näin laitetaan Mun nimi julkisesti ja edes vihjaillaan, että olisin ”kavalluksen” takana!? Se sai mut suuttumaan kieltämättä…

      Totuus on kauhea, mutta todella helppo, todisteet ovat vedenpitäviä, ja voisin kirjoittaa vaikka koko yön tässä ”totuuksia”, mutta tiedättekö… en jaksa edes vajota niin alas kuin vanhin siskoni, kenen kanssa mulla meni välit poikki KAUAN sitten. Minä itse laitoin ne poikki MONESTA syystä. Olisin antanut anteeksi jos minulta olisi sellaista koskaan pyydetty.”

      Osa 1 (3).

      • Horrortunkero

        Osa 2 (3):

        ”Sen jälkeen se on vaan pahentanut välejä käytöksellään, joten vaikka joissain tilanteissa olen yrittänyt auttaa tai olla tukena tai jopa pelastaa tilanteista, niin päädyn aina samaan tulokseen. Eli en voinut sietää koko ihmistä. MONESTA syystä.

        ”Viimeisiä sanoja” sinne tänne, suurin osa omasta suustaan ja jopa keksittyjä, ja se saa mut melkein surulliseksi. Kuinka voi puhua kuolleen puolesta tuolla tavoin mitä olen saanut kuulla.

        Mulla on myös sanat ja muistot ja kaikki, mutta en käytä niitä omaksi edukseni. Ainut Julian puheista, mitä haluan jakaa, on että ”J ( = Johanna) ei pidä huolta koiristaan ja on kännissä 24/7, jne, jne, jne.”; ”Hänen pitäisi luopua kaikista...”

        Niin kai kunnioitan viimeisiä sanoja mäkin.

        Olisi vaikka mitä lisättävää, mutta en halua olla ilkeä ihminen = lisätä suolaa haavaan. Julia ja minä oltiin paljon läheisempiä kuin mitä monet tietää edes. Monet tuntee Julian Johannan median kautta, mutta Julia oli tuhat kertaa enemmän!!!!! Muutakin kuin riepoteltavana jossain baarissa.

        Muu aika oli päinvastaista, ja viime ajat hän Taisteli! Mun luona kolme kuukautta kun oli, meistä tuli läheisempiä kuin koskaan, ja silloin Julia kertoi vaikka MITÄ! Juteltiin joka päivä ja kirjoiteltiin, ja kun mahdollista, niin nähtiin heti. Juteltiin kaikesta, varsinkin elämästä, perheasioista sekä mun ja Johannan riidoista. En ikinä tule kääntämään Julian sanoja edukseni, vaikka musta valehdeltaisiin kuinka.

        Kun Rakkain siskoni ja luotettavin ystäväni Julia menehtyi, otin kaikki koirat huostaani ensin yhdestä syystä. Siitä, että ne oli juuri Julialla hoidossa, Julia piti eläimistä huolta. -usein! Johanna jätti ne Jollaksen asuntoon perjantaina (13.12.) Julian hoitoon sen jälkeen kun oli riidellyt taas Julian kaa. Siellä ne oli maanantaihin asti (16.12.). Sen jälkeen YMMÄRRÄN, jos J ( = Johanna) ei niistä pystynyt pitää huolta surun ja katumisen keskellä.

        Mutta olin Tukholmassa itse ja puhuin puhelimessa J:n ”ystävän” ( = Jarnan) kanssa, joka kertoi, että J on asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa kirjoittaa) sanoi mulle sanatarkkaan (haukkumisen jälkeen): ”Tee mitä haluat, mua ei kiinnosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi kuin joidenkin eläinten -kuolkoot sinne.”

        = ELI hädissäni hoidin ystävän hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta, jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta päivää. Täysin ”dehydrated!” Tämän jälkeen ei kuulunut mitään viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J:n kaa puhelimessa, ja se sano, että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinnosta, anna ne pois, jne.” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani)

        = JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki sai eläinlääkärikäynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne, jne. Ainiin, todisteita siitä, että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassuleikkauksessa SIITÄ syystä, että PERUShoitoa, eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset turkit, jne, jne, jne… Ainut, mitä kerroin J:lle oli, että niillä on nyt rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi: ”Hyvä”.”

        Osa 2 (3).


      • Horrortunkero

        Osa 3 (3):

        ”Eläinlääkärin todisteet, J:n omat ystävät todistavat, jos tarvitsee, lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta, ja kuinka hän itse luovutti eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja kohtelusta on myös todisteita. Tällä tavoin, kolmen kuukauden päästä muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin?” -Ei onnistu mun kiristäminen, ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua, mutta niille, kenestä välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä, uhkailusta ja öisistä humalapuheluista.

        Ainut syy, minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan (kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä ainoastaan ärsyttää, että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti, jonka oon saanut, J kirjoittaa, että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -Eli se haluaa myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu, ja ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on, että J on nyt niin pahassa tilassa, että tarvitsee jotain, jota omistaa ja pitää lähellään, kun on paha mieli. -Koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja…

        Toivon sydämenpohjastani, että jos joku näkee uuden mopsipennun jossain riepoteltavana niskasta kantaen baarissa, niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mieluummin TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta, ja että koira saisi mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin.

        Lakijutut ja eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa, näköjään, joten toivon vain, että kaikki menee hyvin, ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN pentuelämän… Haluan uskoa, että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja tiedä, miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös, että joskus pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennen kuin ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira ansaitsee, eli parasta.

        Olen AINA toivonut Johannan parasta myös ja en ikinä halua siskolleni pahaa. Mutta voin myös ”ilkeänä ihmisenä” myöntää, että se on nyt tehnyt joitakin asioita, joita en IKINÄ anna anteeksi kokonaan. Asioita, jotka se todennäköisesti itsekin on yrittänyt poistaa mielestään, Juliaa koskevia.

        En ole KOSKAAN saanut yhtäkään anteeksipyyntöä enkä normaalia keskustelua asioista, joten en edes jaksa yrittää enää. Mua käy vain sääliksi koko J. Mieti, että edes kirjoitan tällaista blogia, omasta siskosta… On meilläkin jutut, hahahh.

        No, halusin vain jakaa LYHYEN version totuudesta koira-asiasta, kun kerran mua uhkaillaan ja vedetään jopa artikkeliin ”kavaltajana.” En uhkaile, mutta niillä faktoilla ja totuuksilla, millä istun, en olisi luullut, että J KEHTAA edes lähteä julkisesti riehumaan… Joskus veri ei ole vettä paksumpaa. Silti toivon ja olen aina tehnyt parasta ja HOITOA siskolleni.

        En ole surullinen, en stressaantunut, en mitään negatiivista, joten en hae sääliä tai mediaa tai mitään enkä tienaa mitään muuta näin, kun totuuden. Joten pyydän anteeksi, että julkisesti astuin alemmas ja kirjoitan julkisesti siskostani/ tällaisesta asiasta, mutta jos mun jaloille saa astua ja taktiikkana ainoastaan valheet, niin astun yhden askeleen edelle (eikö se ollut Karma? -en olisi luullut, että kehtaan tuoda TOTUUDEN julkisuuteen. Tähän asti hoidin asiat ilman julkisuutta).

        ”When people try to bring you down, it only means you’re above them.”
        Hyvää iltaa kaikille varsinkin eläinrakkaille!


      • Tuksu ja Jasmine
        Horrortunkero kirjoitti:

        Osa 3 (3):

        ”Eläinlääkärin todisteet, J:n omat ystävät todistavat, jos tarvitsee, lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta, ja kuinka hän itse luovutti eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja kohtelusta on myös todisteita. Tällä tavoin, kolmen kuukauden päästä muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin?” -Ei onnistu mun kiristäminen, ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua, mutta niille, kenestä välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä, uhkailusta ja öisistä humalapuheluista.

        Ainut syy, minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan (kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä ainoastaan ärsyttää, että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti, jonka oon saanut, J kirjoittaa, että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -Eli se haluaa myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu, ja ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on, että J on nyt niin pahassa tilassa, että tarvitsee jotain, jota omistaa ja pitää lähellään, kun on paha mieli. -Koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja…

        Toivon sydämenpohjastani, että jos joku näkee uuden mopsipennun jossain riepoteltavana niskasta kantaen baarissa, niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mieluummin TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta, ja että koira saisi mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin.

        Lakijutut ja eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa, näköjään, joten toivon vain, että kaikki menee hyvin, ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN pentuelämän… Haluan uskoa, että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja tiedä, miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös, että joskus pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennen kuin ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira ansaitsee, eli parasta.

        Olen AINA toivonut Johannan parasta myös ja en ikinä halua siskolleni pahaa. Mutta voin myös ”ilkeänä ihmisenä” myöntää, että se on nyt tehnyt joitakin asioita, joita en IKINÄ anna anteeksi kokonaan. Asioita, jotka se todennäköisesti itsekin on yrittänyt poistaa mielestään, Juliaa koskevia.

        En ole KOSKAAN saanut yhtäkään anteeksipyyntöä enkä normaalia keskustelua asioista, joten en edes jaksa yrittää enää. Mua käy vain sääliksi koko J. Mieti, että edes kirjoitan tällaista blogia, omasta siskosta… On meilläkin jutut, hahahh.

        No, halusin vain jakaa LYHYEN version totuudesta koira-asiasta, kun kerran mua uhkaillaan ja vedetään jopa artikkeliin ”kavaltajana.” En uhkaile, mutta niillä faktoilla ja totuuksilla, millä istun, en olisi luullut, että J KEHTAA edes lähteä julkisesti riehumaan… Joskus veri ei ole vettä paksumpaa. Silti toivon ja olen aina tehnyt parasta ja HOITOA siskolleni.

        En ole surullinen, en stressaantunut, en mitään negatiivista, joten en hae sääliä tai mediaa tai mitään enkä tienaa mitään muuta näin, kun totuuden. Joten pyydän anteeksi, että julkisesti astuin alemmas ja kirjoitan julkisesti siskostani/ tällaisesta asiasta, mutta jos mun jaloille saa astua ja taktiikkana ainoastaan valheet, niin astun yhden askeleen edelle (eikö se ollut Karma? -en olisi luullut, että kehtaan tuoda TOTUUDEN julkisuuteen. Tähän asti hoidin asiat ilman julkisuutta).

        ”When people try to bring you down, it only means you’re above them.”
        Hyvää iltaa kaikille varsinkin eläinrakkaille!

        Johanna ja Jasmine Tukiainen ovat Taistelu eläimistä -draaman päähenkilöt:

        http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/JOHANNA_JASMINE_TUKIAINEN_625.jpg


    • sjdadgj

      Tunkki kerjää ilmeisesti äidiltään rahoja uusiin implantteihin?
      Isän, siskon ja veljen kanssa taitaakin jo olla välit pahasti katkolla

    • sekokäytöstä

      Jasmin käy töissä ja pikkuveli myös.

      Onko Tunkilla tavoitteena saada isiltä ja äidiltä viikkorahaa elämiseen?

    • Isi onkin kiva

      Viimeisen tiedon mukaan Kviini syyttää kaikesta nyt äitiään.

      • Julkinen "tiedote?"

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen lauantaina 5.4.14 noin klo 18:30:

        "Tarjosin juuri lounaan rakkaalle isälleni, tilasimme pitsat Jollakseen ja näytän isälleni niitä ihmevideoita YouTubesta, jossa pienillä lapsilla on uskomattomat laulajan kyvyt. En pysty olemaan Julian huoneessa, leikin muualla pienen Bellani kanssa. Kiitos ystävistäni, te tiedätte keitä tarkoitan, olette todella kultaisia minua kohtaan!"

        ----xxc---

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen sunnuntaina 6.4.14 noin klo 18:

        "JULKINEN TIEDOTE KAIKILLE: JULIA TUKIAINEN KUOLI VANHEMPIENI KÄYTÖKSEN TAKIA. HÄNET AJATTIIN KUOLEMAAN, VANHEMPANI EIVÄT OLE PSYYKKISESTI KUNNOSSA!!!!!!!!

        KETÄÄN LAPSIA EI AJETA KUOLEMAAN, MUTTA VANHEMPANI TEKIVÄT SEN. LUULIN, ETTÄ ISÄNI ON SE SAIRAS AURORAPOTILAS, MUTTA ÄITINI KÄYTTÄÄ PSYKOLOGISTA VÄKIVALTAA JOKA ON VIELÄ PAHEMPAA. PERHEEMME ON HAJOITETTU KOKONAAN, JA PÄÄPIRUNA ON ÄTIMME, HÄN ON PAHIN RAHAN HALLITSIJA JA ISÄMME ALISTAJA. VIHAAN HEITÄ."


    • eheytyvä perhe

      Hienoa että Tuksu on tehnyt isänsä kanssa sovinnon ja pizza maistui.

    • Pääsiäisrauhamme?

      Tuksun pääsiäismuistio (FB 17.4.); nyt sai Irma-tätikin ryöpytystä:

      Olette NÄÄTIÄ, paholaisia ja katkeroituneita, poliisien mukaan 90% naisia, LOPETTAKAA ISÄMME AIVOPESU!!!!!

      HYMY ON NYT ONNEKSI VIHDOINKIN VAKAVASSA POLIISITUTKINASSA JA JOUTUU MAKSAAN KYMMENIEN TUHANSIEN EUROJEN KORVAUKSET KAIKESTA PAHASTA MITÄ OVAT TEHNEET!!!! JULIA RAKASTI MINUA JA PUOLUSTI MINUA, OLIMME RAKKAIMMAT IHMISET TOISILLEMME!!!!!!!!!

      Irma täti, et tiedä MITÄÄN mun ja Julian elämästä, et tiedä mitään meidän historiasta, matkoistamme, elämästämme, et mistään!!!!! Joten mummeli, nyt se turpa kiinni!!!!!!

      Ja Jasmine, sulle mulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että oikeudessa tavataan, olet syyllistynyt kaikkien Suomen poliisien ja lääkäreidenkin mukaan KAVALLUKSEEN, joka sattuu olemaan rikos jos et sitä tiennyt!"

    • UPUPUPUP

      UP

      • tunkku

        Uskomatonta menoa,andy warhol ei tainnut tietää mitä sanoi kun sanoi everybody gets the 15 min of fame. Huhhuh juoppoja hulluja sekopäitä


    • Psyykologisti

      VIT-TU TOI ÄMMÄ ON SAIRAS PÄÄSTÄÄN. Kiitos kun luitte.

    • seiosd

      Miksi perheen pitää riidellä julkisuuden kautta?

      Aika sairasta touhua minusta.

    • Anonyymi

      The Tukiaiset on jatkanut dynaamista menoaan viime vuodetkin...

      • Anonyymi

        Tästä puheenvuorotulvasta saisi parikymmentä sivua sotanorsun mustelmiin.

        T. Turo Honkki


    • Anonyymi

      Tukiaisten perheen elämästä saisi yhtä hyvän sarjan, kuin Mikkosten arjesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe