8,5 kk:n miehistöpesti alkaa lähennellä loppuaan, ja ajatus jälki-aukista on pyörinyt mielessä. Minkälaiset vaatimukset jälki-aukkiin pääsemiselle käytännössä ovat? Olen lukenut/kuullut, ettei vaatisi mitään ihmeitä, mutta kuitenkin vähän epäilyttää, kun en edelleenkään ole esimerkiksi mikään erityisen hyvä ampuja, kuntokin voisi olla parempi. P-kokeista sain melko hyvät hyvät pisteet, mutta kokonaispisteet jäivät muutaman päähän vaaditusta (omassa palveluspaikassani pääsy ei ollut mikään läpihuutojuttu). Entä minkälaisiin sodanajantehtäviin jälki-aukin käyneet sijoitetaan? Ovatko samoja kuin "normialikeilla", vaikkei johtamiskautta ja "näyttöä" löydykkään?
Jälki-AUKin vaatimuksista
Jahka mietin
1
945
Vastaukset
- Old boy
Jälki-aukin vaatimuksista ei voi sanoa mitään yleistä, koska ratkaisut tehdään
tapauskohtaisesti. Ainoa keino on kysyä asiaa esimiehiltäsi. Jos mahdollisuus
tarjoutuu, kannattaa suhtautua positiivisesti. Intti järjestää myös miehistöstä
aliupseeriksi kursseja reserviläiseksi. Näillekin kursseille riittää halukkaita,
jotka eivät aikanaan päässeet/halunneet aukkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165