Jesse Kaikuranta?

tota noin

Mikä on mies ollakseen? Erikoisen oloinen kaveri. Onko tää ihan hetero?
Jotenkin ärsyttävä tapaus.

28

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laaksonjalka

      No IHAN pimee ! ! !

    • Pää paikoilleen

      Hyviä biisejä. Suuntautumisensa on ihan sama mulle koska kuuntelen vain musiikkia enkä ajattele mitä hän tekee sängyssä. Yritä sinäkin.

      • ei sytytä

        Kaukana hyvästä.Tasapakkua mölinää.


      • tota noin

        Niin jäi mainitsematta erityisesti se että hänen musiikkinsa on minusta huonoa ja ääni ihan tusinatavaraa jos sitäkään.
        Siksi kyselen tuota muuta hänestä.


    • Hessek2

      Erittäin surkea laulaja ja mikä vielä pahempaa, niin suomalaiset radiokanavat soittavat jatkuvasti. Varsinkin Nova, Iskelmä ja SuomiPop.

    • ääputtiv

      ...huonolla tolalla on suomalainen musiikki,nykyään...

    • Jerr_a

      Jesse on hieno artisti. Pidän.

    • 56mk490

      turhanpäivästä itkujollotusta. Ja hinttihän tuo on, näkeehän sen. Kälviältä löytyy homokaveri.

    • jesse fanii :)

      Jesse on paras! se on mun lempilaulaja ja kuuntelen sen musaa.. se on jessen oma asia mikä on !! ja se ei kuulu yhtää meille! ja must se ei oo homo ei todellakaa oon kuullu et on seurustellu naisen kaa.. mut mua se ei haittaa yhtää!! yrittäisitte ymmärtää et se ei oo teidän asianne ja se ei ihmistä huononna oli sitte mikä tahansa!! IHANA PERSOONA JESSE KAIKEN KAIKKIAAN ON MILLÄÄ MUULLA EI OO VÄLIÄ ‹33

      • h-po

        kyllä kaikki täälläpäin tietää mikä "mies" Jesse on. Kälviäläisen miehen kans seurusteli ainaki vähän aikaa sitte.


    • miki-66

      Jessen ääni on keskiverto karaoke tasoa.

    • jutyti

      Se vois kyllä laulaa ihan yksisseen jossaa korvessa.

    • Kai Kuranta

      No ei häävi, ei. Vähän sellasta ulkonäöllä tapahtuvaa huomion hankintaa, ei muuta.
      Ruma!

    • en tykkää

      Suomen Adam Lambert! :D

      • Anonyymi

        Vie mut kotiin on kaikkien aikojen parhaimpia ja lauluja. Tulisipa pian uutta musiikkia Jesseltä!


    • 45555

      Homo mikä homo, laulut itkuvirsiä, lauluääntä EI OLE. Miehellä pitää olla miehekäs tumma ääni, hänellä ei ole ollut äänenmurrosta. VÄKISIN TEHTY TUSINATÄHTI....

    • ari zwag

      Mutta minkä ihmeen takia kaveri antaa stailata ittensä liikalihavan hermafrodiitin näköiseksi?

    • yäk,yäk

      Huonoin ja inhottavin hoilottaja mitä oon ikänä kuullu ja nähny.

      • jesse fani

        Jesse on mun mielestä PARAS......ihania kappaleita.....makunsa kullakin.


    • no no

      ihan hirvee "artisti" mun mielestä...

    • njaa-a....

      Aika persoonallisen ja vähän omituisenkin oloinen ja näköineen tyyppi, mutta kyllä hänellä upea ja tunteikas ääni on.

      • inhottaa

        itkuvirren veisaaja,inhottava ääni ja olemus.


    • Ei oo hyvä

      Voitti jossain tof of Finland kisassa! Ei oo mitenkään erikoisen hyvä lauluääni ja persoonana tosi ärsyttävän oloinen, en mee keikoilleen eikä vähäänkään kiinnosta koko tyyppi!

    • 8+15

      Ällöttävä, iljettävä niljake, suomen turhin julkkis jollaisia tosin on liuta muitakin. Mistä näitä suomessa riittääkään ja miksi pääsevät pinnalle keekoilemaan...

    • Gullero

      Kullinlutkuttaja

    • Joutavan oloinen

      Joutavanpäiväine turhake musiikkimaailmassa

    • Anonyymi

      Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Tietäisittepä mitä tapahtui vuoden 1995 Rantarockissa. Jesse-tyttökin se siellä pyöri ala-ikäisenä teininä...legendaarista ja uskomatonta menoa !!!

    • Anonyymi

      En tunne hänen musiikkiaan ollenkaan. Mutta minua vanhaa ihmistä oudoksuttaa valokuva kahdesta alastomasta miehestä syleilemässä sängyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe